Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 001 661
  • 22 833

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se on jyväskyläläiseltä Ghost Brigadeltakin ilmestynyt elokuun 19. päivä ilmestyvän levyn matskua linjoille saakka. Isolation Songsin hengessä mennään eli kyllä vaan toimii.
Ai perhana, se levyn julkaisu on jo noin lähellä! Isolation Songs on kovimpia pommeja, mitä itselle on osunut tänä vuonna. Tiedän, vanhempi levy jo, mutta täysin heräsin tajuamaan kyseisen orkesterin olemassaolon vasta alkuvuodesta. Toki olen siitä muutaman biisin lopusta kuullut God is an Astronautin lämppärinä, mutta ei silloin sanonut mitään. Kun kuuntelin tuon Isolation Songsin, niin pärähti.

Uutta lättyä odotellaan kyllä. Niin ja onhan nuo keikallakin syksyllä Helsingissä, joten pitänee suoriutua paikan päälle.

Ghost Brigade on kyllä parhaita löytöjä itselleni lähivuosina, yhdessä Anatheman kanssa.

Mr Pond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jackpot

Nyt kuuntelussa Eppu Normaalin Jackpot -kokoelma. Yhteensä 6 cd:tä ja 101 biisiä. Hintaa Anttilan alessa 10€, ei paha. Paljonhan tässä on puhkisoitettuja hittejä mukana, mutta myös monia itselleni tuntemattomampia kappaleita. Kunhan eput on kuunneltuna on aika siirtyä Juicen pariin, kun tänään kaupasta tarttui heräostoksena mukaan kokoelma Kautta Aikain.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Zen Caféa. Juuri loppui Rakastele mua, nyt tulee todella kaunis, lopuksi nainen vailla historiaa. Heh sopiva biisilista

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Ghost Brigade on kyllä parhaita löytöjä itselleni lähivuosina.

Nyt on päivä pelastettu. Joskus on ohimennen tullu jonkin verran kuunneltua Ghost Brigadea, mutten kiinnittäny siihen mitenkään erityisemmin huomiota. Nyt kun kuuntelin molemmat levyt läpi ja kyllä toimii. Pitää varmaan käydä katsastamassa livenäkin, kun tulevat lokakuun alussa jkl:än keikalle.

Ei oo pöllömpi Amorphiksen uusin The beginnig of timeskään. Edellinen Amorphis-levy oli jonkin sortin pettymys, mutta tää uus vaikutta todella lupaavalta parin kuuntelu kerran jälkeen.

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Kuuntelin juuri kuinka Martina Aitolehti ruiskutti Juha Tapion sinänsä nätin biisin täyteen botoxia. Lähiöbaarin tunnelmassa vartti ennen pilkkua tuota olisi voinut kuunnella jos ääni olisi lähtenyt vuosia paloviinalla runnellusta naamasta, mutta ei näin.

Korjataan vaurio hienolla puolalaisella proge-rockilla: Riverside - Second life syndrome

Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
PMMP:n boksi kovassa kuuntelussa. Tiukkaa settiä kautta linjan, etten sanoisi (np. Kuvia). Vittu jee!

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaihteeksi Opethin ensimmäistä. Orchid kärsii vielä nuoren bändin yliyrittämisestä ja biisit laahaavat, mutta kyllä tälläkin jo omat upeat hetkensä on:
In Mist She Was Standing
Hieno biisi ja varsinkin ajassa 7:30 starttaava musta fiilistely on upeimpia kohtauksia Opethin tuotannossa.

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Disco Ensemble! Todella mainiota fiilistelymusiikkia tällä hetkellä. Disco Ensemble- First Aid Kit

Sama juttu muuten! Keksin äkkiseltään ruveta kuuntelemaan, kun alkoi soimaan Arsonists vs. Firemenin hieno dramaattinen alku päässä. Se piti tietenkin kuunnella tubesta ensin, nyt soi First Aid Kit alusta alkaen, We Might Fall Apartissa mennään.

Törmäsin laulaja Miikkaan VETOn keikalla toukokuussa. En viitsinyt kauheasti häiritä, mutta kyselin että onko Suomen keikkoja tulossa ja vastasi ettei oikein muista ja että ovat uusia biisejä kyhänneet viime aikoina.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Törmäsin laulaja Miikkaan VETOn keikalla toukokuussa. En viitsinyt kauheasti häiritä, mutta kyselin että onko Suomen keikkoja tulossa ja vastasi ettei oikein muista ja että ovat uusia biisejä kyhänneet viime aikoina.

Itse en valitettavasti ole livenä nähnyt, kuulemma todella kova livebändi!

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Itse en valitettavasti ole livenä nähnyt, kuulemma todella kova livebändi!

Joo, itse olen kolme kertaa. Tai oikeastaan neljä, neljäs kerta oli toukokuun lopulla jossain nuorisotapahtumassa. Katselin keikkaa jonkun aikaa alueen ulkopuolelta josta näkyi jotenkuten jopa lavalle. Erittäin kova livebändi todellakin! -08 Provinssissa vähän harmitti lähteä kesken keikkaa pois hakemaan hyviä paikkoja Foo Fightersia varten, kun olivat todella liekeissä.

Niin joo, oli muuten kitaristi Jussikin siellä VETOn keikalla mutta hälle en jutellut. Liityin äsken faniksi FB:ssä ja näköjään ovat just lähdössä pienelle Euroopan rundille ja heillä on jo jotain 10 hyvää uutta biisiä kasassa. Saas nähdä. Uusin oli vähän pettymys minulle.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli

Olen menossa Lutakko Liekeissä kekkereille katselemaan Dischargea ja muistaakseni ainakin siellä Disco Ensemble taitaa olla, jos nyt jotakuta kiinnostaa. (Itseäni ei.)

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän päivän tehokuuntelussa uusin Saxon levy Call to Arms. Kuulostaa hyvältä, joten cd:n tilaus lähti vetämään.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Nyt muutaman päivän on kuuntellusa ollut nämä kaksi:

Toto - Hold the Line
Alice Cooper - Poison.

Loistavia. Myös puhelimen soittoäänenä tuo Hold The Linen alkupimputus.

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Tänään on soinut miltei kokoajan CMX - Kaikki hedelmät, toimii!

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Sabatonin koko tuotanto on ollut Ruissin keikan jälkeen voimasoitossa. Tällä hetkellä kovimpana kappaleena The price of a mile.

Heinolan Gee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Näitä on tänään luukutettu muiden muassa:

Ismo Alanko - Kun rakkaus on rikki
CMX - Fysiikka ei kestä
Kington Wall - Palékastro sekä Istwan

Suorastaan mahtavaa!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kosketuksessa sarjan keikkoja on tullut kuunneltua ja katseltua. Egotrippi nyt lopuillaan. Seuraavaksi Kauko Röyhkä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy