Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 915 697
  • 21 810

Katto

Jäsen
U2:sen kotisivuilta just Kapkaupungin keikka livenä!!!!...pelkkä ääni, ei kuvaa. Mahtava soundi! Huikeaa, olen kananlihalla!
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Nasum - Shift.

Enpä ollut tätäkään ennen kuunnellut. Käsittääkseni aika klassikkokamaa ja kyllähän tää ihan reippaasti myllää.
 

M10

Jäsen
Nasum - Shift

Ai kun tekee nasulia. Pitäis varmaan tohon tutustua paremmin. Kerran kyl oon tainnut nähdä livenä, mutta olin sen verran seiteissä että suurimmat pelikirja-analyysit jäi tekemättä.

Äsken kuuntelin Atom Hearttia, mutta nyt vaihtuikin läpsystä 22pp:oon.

stuff is like we yeah

Tulispa jo se 22pp:n Kosketuksessa-veto Teemalta eikä mitään sig inkisiä kolmatta kertaa uusintan

edit! Jälkikäteen tajusin, että ei nasum harrasta hirveästi viivelähtöjä
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Hihii,

En taida sopia joukkoon, Tarja Turusen vesio Myrskyluodon Maijasta... toimii kuiteskin mulle :)
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Pantera: Vulgar display of power-klassikko. Heitän soffalle pötkölle ja annan sulosointujen tuudittaa minut horrokseen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Foo Fighters Live At Wembley Stadium, kohtuu hyvä löyly!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ei petä Before The Dawn uusimmalla levyllään. Tajuttoman kova levy, luultavasti paras tähän mennessä!

Sanasta sanaan samaa mieltä! Koko rahan arvoinen lätty, joka tulee ainakin omassa soitossa pysymään vuosia.. Edellinen oli pienoinen pettymys loistavan Deadlightin jälkeen, mutta tämä uusin tuntuu vielä Deadlightiakin paremmalta. Hienoa, että bändi kehittyy koko ajan ja Saukkosella riittää ajatuksia monen bändin musiikin tekemiseen. Arvostan paljon.

BTD aloitti muuten eilen Jyväskylästä kiertueen, joten kaikki kykeneväiset pääsevät katsomaan tätä hienoa yhtyettä. Itse olen paikalla, kun kiertue viikon päästä pysähtyy Lahdessa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Moonsorrow - Huuto

Uutta levyä Varjoina kuljemme kuolleiden maassa kuulostelen ja hienoltahan se kuulostaakin. Sopivasti uudenlaista menoa vanhan seassa. Folkmaisuus ei ole niin pinnalla ja perinteisten keveämpien väliosien sijasta se kansanmusiikkimaisuus on kytketty siihen raskauteen ja synkkyyteen. Heikkoja kappaleita nyt ei löydy, mutta tämä juuri nyt kuuntelemani kappale on kyllä levyn hienoin hetki. Erilaiset elementit kohtaa toisensa upeasti.

Hienoa, että Moonsorrow jaksaa kehittyä ja löytää uudenlaisia linjoja musiikkiinsa.

Muutenkin on tätä bändiä tullut kuunneltua viimeajat aika tiiviisti, ilmeisesti sopii tämänhetkisiin fiiliksiin täydellisesti.
 
Kaverin suosituksesta illan ollut tehokuuntelussa norjalainen Kvelertak. Itselleni entuudestaan tyystin vieras orkesteri.

Näin pintapuolisen tutustumisen myötä vaikuttaa perin lupaavalta, kiintoisa yhdistelmä vaikutteita eri musiikkityyleistä. Miinuspuolena ettei Norjan kieli itseltäni taitu.

Myös uusi Ajattara tuntuu kestävän kuuntelua, vaikkei mitään uutta varsinaisesti olekaan luvassa.

Malttamattomana odottelen saapuvaksi Brüssel Kaupallisen uutukaista, jonka suhteen odotukset kovasti korkealla.
 

Matsku

Jäsen
Kuuntelussa juuri nyt tänään kauppoihin ilmestynyt Haloo Helsingin III-albumi. Aivan huikeeta matskua! Levyn biisejä mukana ollut värkkäämässä mm. Herra Ylppö ja Mokoman Marko Annala. Erityisesti slovarit Kuule Minua ja Maailman Toisella Puolen sytyttää. Toimii! Suosittelen erittäin paljon, vaikka ennakkoluulot bändistä yleensä ovat mitä ovat. :)
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Ei petä Before The Dawn uusimmalla levyllään. Tajuttoman kova levy, luultavasti paras tähän mennessä!

Ei kyllä iskenyt meikäläiseen yhtään. Tasapaksua ja samankaltaista kuin Saukkosen muutkin tekeleet. Kannattaa tsekata vaikkapa Rapturen tuotantoa jos tuosta pitää. Esim. I am complete.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
jare&VilleGalle ft. Heikki Kuula - Nelisilmä

Näitten jokainen biisi on ollut todella hyvä, mutta tämä iski kyllä todella lujaa. Vielä kun aiheet, joista musiikkia tekevät ovat hyviä, niin ai että.

Tässä vielä linkki kyseiseen biisiin (youtube)
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Sielun Veljien kolme parasta levyä:

L'amourha (-85)
Kuka teki huorin (-86) sekä
Suomi Finland (-88)

Todella, todella kovia levyjä. Siis niin kovia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sielun Veljien kolme parasta levyä:

L'amourha (-85)
Kuka teki huorin (-86) sekä
Suomi Finland (-88)

Todella, todella kovia levyjä. Siis niin kovia.

Nyt löytyi Sielun Veli.

Samassa järjestyksessäkin vielä.

L'amourha on levy, mitä olen ehkäpä kuunnellut kaikkein eniten ja taidanpa ihan kohta kuunnella taas. Mahtavaa!

Tuli silloin joskus vanhoina hyvinä aikoina nähtyä Siekkarit livenä ja kyllä se oli kova ja on varmaan tulevanakin kesänä Joensuussa.
 

Theone

Jäsen
KT:n uutukaista on koko viikko nyt tullut pyöriteltyä ja täytyy sanoa, että kiekko on todella paha pettymys. Tuntuu, että bändi on levy levyltä (Kuolleen kukan nimen jälkeen) tehnyt vain yhden biisin jota sitten vain kierrätetään (kuten teki myös Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus).

Noh, nyt on ollut yritystä tehdä asiat hieman toisisn mutta ei nyt ole ihan onnistunut. Levyllä on luultavasti pari koko KT:n historian huonointa raitaa (esim. Ainoa). Toki levyllä on omat hetkensa ja mielestäni yksi erittäin hieno veisu. Itken seinään päin -veisu on kaikessa yksinkertaisuudessaan todella hieno veto ja sen kuuloinen, että ei tarvitse odotella, että keikoilla tuota kuulisi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vanhaa Tarotia, uutta Los Bastardos Finlandesesia sekä Alice In Chainsia. Kyllä nimittäin potkii!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Nyt löytyi Sielun Veli.

Samassa järjestyksessäkin vielä.

L'amourha on levy, mitä olen ehkäpä kuunnellut kaikkein eniten ja taidanpa ihan kohta kuunnella taas. Mahtavaa!

Tuli silloin joskus vanhoina hyvinä aikoina nähtyä Siekkarit livenä ja kyllä se oli kova ja on varmaan tulevanakin kesänä Joensuussa.
Vuonna -85 täytin 10 vuotta ja jonkinlainen musiikillinen identiteetti alkoi sieltä niihin aikoihin löytymään. Hienoja muistoja tuo nämä biisit aina mieleen!

Harmi minulle että eipä tullut koskaan todistettua Siekkareita livenä, tv:n välityksellä toki. Festareillakin aloin tosimielellä hillua vasta 90-luvun alkupuolella ja silloin Ismo esiintyi jo soolouralla. Olen siis kade!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harmi minulle että eipä tullut koskaan todistettua Siekkareita livenä, tv:n välityksellä toki. Festareillakin aloin tosimielellä hillua vasta 90-luvun alkupuolella ja silloin Ismo esiintyi jo soolouralla. Olen siis kade!
No, jos tuonne Ilosaarirockiin matkaat, niin jollain tasolla voit tuon puutteen korjata. Tuskin Sielun Veljet VM 2011 on sama asia kuin nuoruuden huumassaan, mutta uskoisin silti, että ihan erityistä latausta voi olla kuitenkin. Joskus tuollaiset pienet comebackit saa bändit vetämään parastaan.

Mitä nyt Ismo Alangon viimekesänä Provinssirockissa näin, niin hyvin tuntuu papalla kulkevan, eikä vaikuta väsähtäneeltä, joten mikseipä sitten Sielun Veljissäkin... jää nähtäväksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös