Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 922 371
  • 21 856
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Tämmöinen 80-luvun loppupuolella aloittanut ja erityisesti 90-luvulla vaikuttanut saksalainen ebm/industrial -projekti ollut kuuntelussa. Todella vaikea löytää heidän tuotantoaan mistään mutta ne biisit mitä olen kuullut niin iskee meikään kuin nyrkki Kyllikkiin. Vaikutteita on paljon joka suunnalta aina Prodigysta perus-grungeen. Tässä biisissä on vokaalien osalta varsinkin verseissä älyttömät Nine Inch Nails -vaikutteet, mistä tykkään. Saksan NIN? Kelpaa.


 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Vanhempaa CMX:ää. Ai että oli hieno orkesteri pitkälle 90-luvulle. Aura-albumin aikoihin olin ensimmäistä kertaa tulisen vakavasti rakastunut, ja muutamat biisit saavat vieläkin tiettyjen tunteiden pienen kutkutuksen tulla. Nuoruus! Oli se saatana komiaakin välillä!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Dark Buddha Rising - Abyssolute Transfinite

Suomalaisen psykedeelisen pörinädoomin aateliin kuuluvan yhtyeen vanhempaa materiaalia. Kyllä tässä on se oma juttunsa kun lähtee kunnolla äänimaailma jyräämään yli ja yhtäkkiä tuleekin hiljaista.
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit




Itse en aikanaan innostunut kyseisestä orkerista. Nykyisin tykkään kovasti.

Itelleni Guano Apes kolahti ihan täysillä heti sillon, kun joskus 1997 näin tän videon saksalaisella Viva musiikkikanavalla. Kaikki levyt (myös Sandran soolo) ja ne pari julkaistua DVD:tä on tullut hankittua, vaikka nää hajoamisen ja uudelleen kasauksen jälkeiset onkin aika poppia verrattuna alkuperäiseen.

Kerran nähnyt livenäkin, toivottavasti nään vielä uudestaankin!

Pitikin tästä innostuneena kuunnella nää "sivuprojekti" biisit.








Ja tää mahtava cover versio.



 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna alkavassa Sidewaysissä olin merkannut mielessäni Julie Byrnen mahdollisesti bongattavien artistien joukkoon, vaikka päällekkäisyys Fontaines D.C.:n kanssa pisti miettimään. Ongelma näytti ratkenneen, kun Byrne peruutti, mutta korvaaja australialainen Grace Cummings on nyt soinut pari päivää sen verran tehokkaasti, että kyllä taitaa valinta Graceen osua. (Perjantaina esiintyy.)









Nick Caveakin on coveroitu.


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös