Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 958
  • 22 777

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ihan uus tuttavuus meikäläiselle. Pari ekaa biisiä tolta levyltä kuuntelin ja hyvältä vaikuttaa. Pitää tarkemmin tutustua ehdottomasti.

Jesh, kuusi vuotta tuotakin piti odottaa. Olipahan odottamisen arvoista. Ensimmäistä kertaa kuuntelin kokonaan läpi niin veti täysin sanattomaksi.

Toinen mielenkiintoinen tuttavuus on Stormheit, jonka uusi levy Chronica Finlandiae perustuu Eino Leinon runoon "Suuren tammen alla". Kansallisromanttista ja ehkä vähän mielistäkin. Laulajan ääni kyllä varmaan rajaa ihmiset aika hyvin, eli pitää tai ei pidä. Tästä linkkiä myspaceen. Ja juurikin tuo Suuri Suomen kansa-kappale on uudelta levyltä.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Vaikka olenkin helposti Jatkoaika-lokeroon asettuva mm. Ihsahnista, Satyriconista, Cynicistä ja Kreatorista kicksinsä saava metalli-alan sekatyökuuntelija, niin pakko on nyt kyllä tunnustaa, että Palefacen Helsinki - Shangri-La on aivan - helvetin - kova - levy.

Vaikka ylistyssanoja olikin kuulunut sieltä sun täältä niin en vaan jaksanut uskoa, koska yleensä tällainen musiikki on ajanhaaskausta. Olin väärässä.

Suosikkijoukkue
HPK
Foo Fightersilta on uusi levy tulossa huhtikuussa ja nyt on ensimmäinen musiikkivideo näytillä YouTubessa. Vähän erilaista viimeisimpiin tuotoksiin verrattuna mutta tykkään kovasti.

White Limo.

Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuntelen vanhaa Saxonia (Strong arm..., Crusader, Wheels jne.) ja samalla mietin miten vielä 80-luvun alussa yhtyeet kautta linjan olivat pirun tuotteliaita. Nämäkin laittoivat kahteen vuoteen neljä pirun kovaa LP:tä ja vielä kiertueet päälle.

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Kuuntelen vanhaa Saxonia (Strong arm..., Crusader, Wheels jne.) ja samalla mietin miten vielä 80-luvun alussa yhtyeet kautta linjan olivat pirun tuotteliaita. Nämäkin laittoivat kahteen vuoteen neljä pirun kovaa LP:tä ja vielä kiertueet päälle.

Erinomainen valinta...

Whitesnaken uusinta biisiä tullu kuuneltua tämän päivän ja täytyy myöntää että Coverdale on vaan edelleenkin iskussa. Odotukset vaan nousee uutta levyä kohtaan.

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=153890

M10

Jäsen
Perhanan hyvä groove, jestas et toimii näin perjantaina viikonlopun kunniaksi.

Artisti: Pekka Pohjola
Levy: Keesojen Lehto
Kappale: Pääntaivuttelun seuraukset osa 2 -Nykivä Keskustelu

Ajassa 02:29 lähtevä bassoriffi on ällistyttävä.

Katto

Jäsen
U2:sen kotisivuilta just Kapkaupungin keikka livenä!!!!...pelkkä ääni, ei kuvaa. Mahtava soundi! Huikeaa, olen kananlihalla!

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Nasum - Shift.

Enpä ollut tätäkään ennen kuunnellut. Käsittääkseni aika klassikkokamaa ja kyllähän tää ihan reippaasti myllää.

M10

Jäsen
Nasum - Shift

Ai kun tekee nasulia. Pitäis varmaan tohon tutustua paremmin. Kerran kyl oon tainnut nähdä livenä, mutta olin sen verran seiteissä että suurimmat pelikirja-analyysit jäi tekemättä.

Äsken kuuntelin Atom Hearttia, mutta nyt vaihtuikin läpsystä 22pp:oon.

stuff is like we yeah

Tulispa jo se 22pp:n Kosketuksessa-veto Teemalta eikä mitään sig inkisiä kolmatta kertaa uusintan

edit! Jälkikäteen tajusin, että ei nasum harrasta hirveästi viivelähtöjä

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Hihii,

En taida sopia joukkoon, Tarja Turusen vesio Myrskyluodon Maijasta... toimii kuiteskin mulle :)

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Pantera: Vulgar display of power-klassikko. Heitän soffalle pötkölle ja annan sulosointujen tuudittaa minut horrokseen.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Foo Fighters Live At Wembley Stadium, kohtuu hyvä löyly!

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ei petä Before The Dawn uusimmalla levyllään. Tajuttoman kova levy, luultavasti paras tähän mennessä!

Sanasta sanaan samaa mieltä! Koko rahan arvoinen lätty, joka tulee ainakin omassa soitossa pysymään vuosia.. Edellinen oli pienoinen pettymys loistavan Deadlightin jälkeen, mutta tämä uusin tuntuu vielä Deadlightiakin paremmalta. Hienoa, että bändi kehittyy koko ajan ja Saukkosella riittää ajatuksia monen bändin musiikin tekemiseen. Arvostan paljon.

BTD aloitti muuten eilen Jyväskylästä kiertueen, joten kaikki kykeneväiset pääsevät katsomaan tätä hienoa yhtyettä. Itse olen paikalla, kun kiertue viikon päästä pysähtyy Lahdessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy