Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 895 174
  • 21 692

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen




Vain kaksi joululaulua ovat sellaisia, joita pystyn kuuntelemaan milloin vain ja jotka eivät ärsytä: Varpunen jouluaamuna sekä Walking in the air. Tässä vaihtoehtoinen versio ensin mainitusta, vaikka toki siinä alkuperäisessäkin versiossa on oma erityinen tenhonsa.


Tämä kuoroveto oli muuten hieno, meinasin keikalla herkistyä.

Muuta kiitos, autoit ehkä päättämään, menenkö kurkkaamaan tätä konserttia nyt perjantaina. Näillä pari niin hienoa sovitusta, että mielelläni tuen tätä brändiä.

Eteen hyppäsi tällainen. Ihanaa, että väki nousi penkeiltään eteen jammailemaan. Itsellekin sellainen biisi, että herranen aika, jos pitäisi jossain tuolissa jumittaa. :D



 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ozzy Osbourne täytti tänään 75v, mikä on mieletön saavutus hänen elämänhistoriallaan. Nyt soitossa sen kunniaksi sitä Ozzyn laajalti inhottua "grunge-aikakautta", jota ei koskaan soiteta missään. Kokemukseni mukaan olen käytännössä yksin sen mielipiteeni kanssa, että tämä on Ozzyn soolotuotannon ihan TOP-3 biisi



 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ozzy Osbourne täytti tänään 75v, mikä on mieletön saavutus hänen elämänhistoriallaan. Nyt soitossa sen kunniaksi sitä Ozzyn laajalti inhottua "grunge-aikakautta", jota ei koskaan soiteta missään. Kokemukseni mukaan olen käytännössä yksin sen mielipiteeni kanssa, että tämä on Ozzyn soolotuotannon ihan TOP-3 biisi



Olen lähes samaa mieltä. Perry Mason menee omalla listallani viiden kärkeen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Julkasunsa meni ohi, muutenkin tulee kuunneltua mitään radioita vähempi eli uusi musiikki ei tartu kuten ennen vanhaan. Joskus syksymmällä tuli biisiin törmättyä.

10 643 671 on ihan kohtuullinen Spotify-lukema puolisen vuotta sitten julkaistulle suomalaisbiisille. Mietin vaan, että saako esiintyminen Linnan juhlissa jonkinlaista piikkiä aikaiseksi, vai ollaanko ihan väärillä areenoilla sen suhteen.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös