Kuuntelussa juuri nyt

• 2 031 103
  • 22 978

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jostain syövereistä nousi esiin halu kuunnella Garbagea. Aina muutaman kerran vuodessa.

Yhtyeen nimeä kantava debyyttialbumi vuodelta 1995 on kyllä hieno. Huhtikuussa tulee täyteen 30 vuotta siitä kun Erikson, Marker ja Vig tapasivat 27-vuotiaan skottilaulajan ensimmäistä kertaa Lontoossa. Ei niin pitkän ajan jälkeen asioita alkoi tapahtua yhtyeen kotikulmilla Madison, Wisconsin.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jostain syövereistä nousi esiin halu kuunnella Garbagea. Aina muutaman kerran vuodessa.

Yhtyeen nimeä kantava debyyttialbumi vuodelta 1995 on kyllä hieno. Huhtikuussa tulee täyteen 30 vuotta siitä kun Erikson, Marker ja Vig tapasivat 27-vuotiaan skottilaulajan ensimmäistä kertaa Lontoossa. Ei niin pitkän ajan jälkeen asioita alkoi tapahtua yhtyeen kotikulmilla Madison, Wisconsin.
Minulla tuo halu on jokapäiväinen eikä se ole yhtään laimentunut vuosien saatossa. Virkistävän erilainen soundi heillä verrattuna suurimpaan osaan nykypäivän artisteista ja sen vuoksi heitä tuleekin niin usein kuunneltua.

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Huikea laaki Kirkalta Syksyn säveleen. itse olin tällöin vielä siittiö.

On kyllä huikea. Oli aika lähellä että tämä olisi jäänyt Kirkalta esittämättä. Hänhän piti itseään rocklaulajana, eikä aluksi ollut vähääkään kiinnostunut esittämään mitään iskelmää, eikä ainakaan suomeksi. Onneksi Vexi Salmi ja Kassu Halonen saivat Kirkan pään käännettyä.

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On kyllä huikea. Oli aika lähellä että tämä olisi jäänyt Kirkalta esittämättä. Hänhän piti itseään rocklaulajana, eikä aluksi ollut vähääkään kiinnostunut esittämään mitään iskelmää, eikä ainakaan suomeksi. Onneksi Vexi Salmi ja Kassu Halonen saivat Kirkan pään käännettyä.

Joo tämä koko tarinahan löytyy Kassun ja Vexin selittämänä Iskelmä-Suomi sarjasta, löytyy YouTubesta kyseinen pätkä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy