Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 897 259
  • 21 697

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Palataan klassikoihin, koska on vissiin ujosti pyydetty. Minun musiikkimakuni on kyllä muualla, mutta hienot kitaristit tunnistan aina.

Billy Gibbons on maailman paras surffaamaan groovella:









Pari riittää. Juuri siksi olen kehunut Billy Gibbonsia. Se äijä jatkaa groovea vaikka maailman loppuun asti.





Meillä kuunnellaan kotona nykyään tätä, koska 4v. tyttäreni haluaa kuunnella niitä "kivoja partamiehiä". Hän halusi myös omaan huoneeseensa ZZ Top-taulun kun sellaisen satuimme kirpputorilta löytämään. Siellä se on Ryhmä Hau ja Jurassic Park-julisteiden kanssa hyvässä sopusoinnussa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK




Ysärillä tämä biisi soi kovin usein kotona, sillä systeri tykkäsi kuunnella NRJ:tä ja muita nuorisokanavia. Huolimatta siitä, että noihin aikoihin eli vuonna 1995 aika pahasti addiktoitunut Dannyn musiikkiin (sairas mieli, voisi sanoa), pidin Aikakoneen musiikista, mutta jostain syystä häpesin tuoda tuota asiaa esille, kun taas Danny -addiktiotani en jostain syystä hävennyt. Olin siis kaapissa oleva Aikakoneen fani. Tuossa jamassa olin muutaman vuoden ajan, kunnes siinä 90-luvun loppupuolella aloin laajentamaan musiikkimakuani olosuhteiden pakosta ja loppu onkin historiaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen humalassa ja kuuntelen Petsareita, joka onkin erinomainen yhtye.

Neil Tennant kertoi keikalla, mistä niinkin hieno laulu kuin Domino Dancing syntyi. He olivat kuulemma Chrisin kanssa etelänlomalla ja sateisena päivänä pelasivat dominoa. Ei siinä mitään sen kummempaa, mutta Neil kertoi sen niin värikkäästi: oli ihan saatanan tylsää, katsottiin palikoiden kaatumista, ja sitten sekin oli lopulta jännää, ja siitä tuli aika hyvä biisi.

Hitto noi on loistavia äijiä.


 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tytti Roto on kyllä ehtiväinen tyyppi. Kalenteri voisi olla mielenkiintoista luettavaa. Paitsi, että soittaa varmaan tusinassa varsin erityylisessä bändissä, niin joskus ilmestyy lavalle odottamattakin, kuten vaikka Henna Emilia Hietamäen (ainakin Cats of Transnistria, Henna & Houreet, Dust Mountain) soolobändin basistina.

Nyt soi Modem (Tytti + Ville Valavuo)

Aika hienoja videoitakin ovat tehneet, etenkin dystopinen Luxuria.











 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Bernard Butler, tuo brittipopin Neil Young. Suuri sankarini. Annan Chelsean miehenä anteeksi senkin, että kannattaa Arsenalia, koska on muuten ns. vitun hyvä jätkä. Loistava lontoolainen.

Chelsea on kyllä silti paras.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings




High On Firen debyytti Art of Self Defense on tullut remasteroituna versiona suoratoistopalveluihin. Kyllähän se piti ns. tyypata ja kyllä jyrisee komeasti. Riffimestari Matt Pike osui kyllä kerralla maaliin.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Klingonzia tässä viimisimpänä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös