Dire Straitsia jälleen kerran:
Ja voi jumalauta mikä ääni naisella on!^ Amy MacDonaldissa on edelleen sitä samaa karismaa, joka hurmasi minut jo vuonna 2007, kun hän ilmaantui eettereihin juuri tuolla This is the life -biisillään. Huumorintajuinen, maanläheinen, naapurintyttömäinen ja vieläpä skotti eli monta syytä tykätä hänestä. Hän on myös yllättävän kova autofani, mikä ainakin minun silmissäni kohottaa hänet monen ikäluokkansa huomattavasti suositumman naisartistin yläpuolelle. Hieno valintoja, @Skruf .
Olin katsomassa Amyn esiintymistä Vantaan Korsossa kaikkien aikojen viimeisessä Ankkarockissa vuonna 2010. Häneltä oli siinä vaiheessa ilmestynyt kaksi ekaa levyä eli This Is The Life ja A Curious Thing, joista varsinkin jälkimmäinen on erittäin hyvä minusta. Keikka oli todella hyvä, vaikka Amy ei siinä vaiheessa ollut vielä mikään kovin kokenut esiintyjä. Oli hieman ujo jalat maassa -tyyppi, mutta siitä huolimatta varsin karismaattinen esiintyjä jo silloin. Ja olihan hänen skottiaksenttinsa hurmaavaa kuunneltavaa.^ Amy MacDonaldissa on edelleen sitä samaa karismaa, joka hurmasi minut jo vuonna 2007, kun hän ilmaantui eettereihin juuri tuolla This is the life -biisillään. Huumorintajuinen, maanläheinen, naapurintyttömäinen ja vieläpä skotti eli monta syytä tykätä hänestä. Hän on myös yllättävän kova autofani, mikä ainakin minun silmissäni kohottaa hänet monen ikäluokkansa huomattavasti suositumman naisartistin yläpuolelle. Hieno valintoja, @Skruf .
Palataan klassikoihin, koska on vissiin ujosti pyydetty. Minun musiikkimakuni on kyllä muualla, mutta hienot kitaristit tunnistan aina.
Billy Gibbons on maailman paras surffaamaan groovella:
Pari riittää. Juuri siksi olen kehunut Billy Gibbonsia. Se äijä jatkaa groovea vaikka maailman loppuun asti.
Minulla taas soi Black Sabbathin Children of the Grave live, jossa vokaaleja hoitaa Rob Halford.Ossia, ja Mr Crowley. En linkitä.
Minulla taas soi Black Sabbathin Children of the Grave live, jossa vokaaleja hoitaa Rob Halford.