Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 899 070
  • 21 711

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tuosta olen kyllä samaa mieltä. Olen joskus ihmetellytkin, ettei ao. rykäisystä ole sen enempää röyhistelty esim. näissä Ylen Euroviisuohjelmissa.
Sen verran kuulin tuosta tuotannosta silloin, että kyllähän nuo antti jokiset ja muut tekijät niillä rahoilla juhlikin pitkin Lappia ihan hyvin. Ei siinä silti, ihan komia oli tuo avaus.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Heitetään tämä riskillä vielä. Oli iso juttu itselle.



Tuli heti muistot mieleen tuon levyn ajoista. Itsellä oli jonkinmoinen metalcoren kuuntelun aikakausi silloin menossa, vaikka enemmän jenkkiläistä ja hardcoreen kallellaan olevaan meininkiä menikin, niin kyllä minä muistan tätäkin kuunnelleeni.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuli heti muistot mieleen tuon levyn ajoista. Itsellä oli jonkinmoinen metalcoren kuuntelun aikakausi silloin menossa, vaikka enemmän jenkkiläistä ja hardcoreen kallellaan olevaan meininkiä menikin, niin kyllä minä muistan tätäkin kuunnelleeni.

En ole ihan kohderyhmää, mutta saatanan hyvä biisi ei unohdu koskaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK




Olen kuunnellut Maj Karman musiikkia nyt lähes kymmenen vuoden ajan ja vieläkään en oikein osaa määritellä suhtautumistani bändiin. Faniksi en itseäni määrittelisi, vaan henkilöksi, joka vaan tykkää kuunnella heidän tuotantoaan, tosin varauksin. Jotkut biisit ovat erinomaisia, osa taas karmeata paskaa, joita ei kestä kuunnella kuin harvoin. Tämä kappale kuuluu ensin mainittuihin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Heitetään tämä riskillä vielä. Oli iso juttu itselle.



Aa että, Sonic syndicate! Joskus aikoinaan olin Mikkelin Jurassic rockissa katsomassa tätä bändiä. Keikan jälkeen jalkautuivat kuolevaisten pariin. Tuli bändin kanssa otettua pari olutta. Karinin kanssa olisin päässyt viinilasillisellekin, mutta kohteliaasti kieltäydyin kunniasta, vaikkakin kyseisen ladyn ulkonäkö kovasti miellyttääkin.

Aikoinaan oli puhelimen soittoäänenä i tämä:


 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös