Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 705
  • 22 775

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
The Doorsin kuuntelija saa aina peukun.
Tuo 60-luvun mystinen rock-yhtye, jota yleisesti on pidetty hippiliikkeen keulakuvana, mutta joka itse asiassa olikin varsin vallankumouksellinen ja jota jopa pidetään gootti- ja punkrockin varhaisena airueena.
Minulla heidän aikalaisenaan oli mahdollisuus nähdä tuonkin yhtyeen nousu ja tuho, joskin tietysti kaukaa ja hieman viiveellä. Silti, The Doors/Jim Morrison oli kova sana oululaisenkin nuorison keskuudessa.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
The Doorsin kuuntelija saa aina peukun.
Tuo 60-luvun mystinen rock-yhtye, jota yleisesti on pidetty hippiliikkeen keulakuvana, mutta joka itse asiassa olikin varsin vallankumouksellinen ja jota jopa pidetään gootti- ja punkrockin varhaisena airueena.
Minulla heidän aikalaisenaan oli mahdollisuus nähdä tuonkin yhtyeen nousu ja tuho, joskin tietysti kaukaa ja hieman viiveellä. Silti, The Doors/Jim Morrison oli kova sana oululaisenkin nuorison keskuudessa.
Kerran nuorena kollina 90 luvun lopussa yritettiin kaverin kanssa löytää Pariisissa Jim Morrisonin haudalle. Metrolla vedettiin ristiin rastiin. Perille ei koskaan löydetty. Melkoisen mielenkiintoisiin paikkoihin päädyttiin kyllä. Ei ollut älypuhelimia, taikka Google mapseja apuna tuolloin. Ranskan kielikin kohtuu ontuvaa.

Nyt kuuntelussa, ja katselussa Arch enemy. Alissa on kyllä karkkia miun silmille.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kerran nuorena kollina 90 luvun lopussa yritettiin kaverin kanssa löytää Pariisissa Jim Morrisonin haudalle. Metrolla vedettiin ristiin rastiin. Perille ei koskaan löydetty. Melkoisen mielenkiintoisiin paikkoihin päädyttiin kyllä. Ei ollut älypuhelimia, taikka Google mapseja apuna tuolloin. Ranskan kielikin kohtuu ontuvaa.

...
Ai vitsi... Mulla on ollut sama joskus haaveena, mutta en oo päässyt edes Pariisiin asti koskaan... ja ehkei nyt enää tulisi käytyäkään, vaikka sinne vielä eksyisikin.
Btw - Juicen haudalla oon käynyt, vähän sattumoisin, kun hän lepää Kalevankankaan hautausmaalla mansessa, mihin myös vanhempani ja äitini sukua on haudattu.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ai vitsi... Mulla on ollut sama joskus haaveena, mutta en oo päässyt edes Pariisiin asti koskaan... ja ehkei nyt enää tulisi käytyäkään, vaikka sinne vielä eksyisikin.
Btw - Juicen haudalla oon käynyt, vähän sattumoisin, kun hän lepää Kalevankankaan hautausmaalla mansessa, mihin myös vanhempani ja äitini sukua on haudattu.
Nuorena kävin opettelemassa kokkaamista Ranskan Contrexevillessä sijaitsevassa sisäoppilaitoksessa pariin otteeseen. Oli mielenkiintoista, kun oma Ranskan kielen taito ei ollut kovin sujuvaa, eikä monikaan englantia puhunut. Mennen ja tullen tuli vietettyä Pariisissakin aikaa jonkin verran. Sellaista muistelua...
Ettei ihan ohi aiheen mene, niin nyt kuuntelussa Lappeen ylpeys.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kun haluaa lopettaa ylimääräisen ajattelun hetkeksi:

Kun tuntuu että tarvittaisiin vähän enemmän sellaista tunnelmallista katarsista toisten kokemusten kautta:

Sitten kun haluaa vähän jotain äänekästä, mutta ytimekästä ja false grind kelpaa hyvin:

Ja lopuksi voidaan rauhoittua ja meditoida kuoleman väistämättömyyttä ja sitä miten se tekee elämästä elämisen arvoista:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy