Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 897 382
  • 21 700
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset


Jotkut saattavat tietää Stefan Hertrichin - saksalaisen Darkseed-metallibändin nokkamiehen, joka myöhemmin keskittyi oriental-soundiseen Shiva In Exile -projektiinsa sekä saksankielisten äänikirjojen tekemiseen. SpiRitual teki vain yhden täyspitkän julkaisun, mutta tässä miehen sävellyskynä on mielestäni terävimmillään. Levy yhdistelee metallia ja itämaisia vaikutteita hienolla tavalla. Ethno metal -termi on ehkä hieman kömpelö, mutta kuvaa hyvin levyn soundia. Ja tämä Pulse on koko levyn paras biisi ainakin omasta mielestä.

Toivottavasti joskus saataisiin lisää uutta musiikkia mieheltä. Darkseed oli loistava, samoin Shiva In Exile. Itselle tämä SpiRitual on kuitenkin se miekkosen paras projekti. Vahvat suositukset mikäli metallimusiikki ja itämaiset vaikutteet kolahtavat.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämä on kyllä hieno kappale taas kuunnella. Kun muistaa kuka todella tahtoo. Mieheni. Joka myös tykkää Popedasta. Kyllä välillä kuunnellaan yhdessä ja jopa lauletaan yhdessä...
Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan,
Pitkin polkuu poloista rinnallasi tarpomaan?
Elinkautistani seurassasi päivästä päivään lusimaan,
Aamuteesi kanssas jakamaan?


 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
The Doorsin kuuntelija saa aina peukun.
Tuo 60-luvun mystinen rock-yhtye, jota yleisesti on pidetty hippiliikkeen keulakuvana, mutta joka itse asiassa olikin varsin vallankumouksellinen ja jota jopa pidetään gootti- ja punkrockin varhaisena airueena.
Minulla heidän aikalaisenaan oli mahdollisuus nähdä tuonkin yhtyeen nousu ja tuho, joskin tietysti kaukaa ja hieman viiveellä. Silti, The Doors/Jim Morrison oli kova sana oululaisenkin nuorison keskuudessa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
The Doorsin kuuntelija saa aina peukun.
Tuo 60-luvun mystinen rock-yhtye, jota yleisesti on pidetty hippiliikkeen keulakuvana, mutta joka itse asiassa olikin varsin vallankumouksellinen ja jota jopa pidetään gootti- ja punkrockin varhaisena airueena.
Minulla heidän aikalaisenaan oli mahdollisuus nähdä tuonkin yhtyeen nousu ja tuho, joskin tietysti kaukaa ja hieman viiveellä. Silti, The Doors/Jim Morrison oli kova sana oululaisenkin nuorison keskuudessa.
Kerran nuorena kollina 90 luvun lopussa yritettiin kaverin kanssa löytää Pariisissa Jim Morrisonin haudalle. Metrolla vedettiin ristiin rastiin. Perille ei koskaan löydetty. Melkoisen mielenkiintoisiin paikkoihin päädyttiin kyllä. Ei ollut älypuhelimia, taikka Google mapseja apuna tuolloin. Ranskan kielikin kohtuu ontuvaa.

Nyt kuuntelussa, ja katselussa Arch enemy. Alissa on kyllä karkkia miun silmille.


 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kerran nuorena kollina 90 luvun lopussa yritettiin kaverin kanssa löytää Pariisissa Jim Morrisonin haudalle. Metrolla vedettiin ristiin rastiin. Perille ei koskaan löydetty. Melkoisen mielenkiintoisiin paikkoihin päädyttiin kyllä. Ei ollut älypuhelimia, taikka Google mapseja apuna tuolloin. Ranskan kielikin kohtuu ontuvaa.

...
Ai vitsi... Mulla on ollut sama joskus haaveena, mutta en oo päässyt edes Pariisiin asti koskaan... ja ehkei nyt enää tulisi käytyäkään, vaikka sinne vielä eksyisikin.
Btw - Juicen haudalla oon käynyt, vähän sattumoisin, kun hän lepää Kalevankankaan hautausmaalla mansessa, mihin myös vanhempani ja äitini sukua on haudattu.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ai vitsi... Mulla on ollut sama joskus haaveena, mutta en oo päässyt edes Pariisiin asti koskaan... ja ehkei nyt enää tulisi käytyäkään, vaikka sinne vielä eksyisikin.
Btw - Juicen haudalla oon käynyt, vähän sattumoisin, kun hän lepää Kalevankankaan hautausmaalla mansessa, mihin myös vanhempani ja äitini sukua on haudattu.
Nuorena kävin opettelemassa kokkaamista Ranskan Contrexevillessä sijaitsevassa sisäoppilaitoksessa pariin otteeseen. Oli mielenkiintoista, kun oma Ranskan kielen taito ei ollut kovin sujuvaa, eikä monikaan englantia puhunut. Mennen ja tullen tuli vietettyä Pariisissakin aikaa jonkin verran. Sellaista muistelua...
Ettei ihan ohi aiheen mene, niin nyt kuuntelussa Lappeen ylpeys.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös