Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 897 229
  • 21 697

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sebastian Bach on hieno laulaja. Veljensä on entinen jääkiekkomaalivahti ja pelannut muistaakseni yhden pelin NHL:ssä:



Piti ihan tarkistaa: Zac Bierk pelasi NHL:ssä peräti 47 ottelua. Hän on nykyään Ottawa Senatorsin maalivahtivalmentaja. Ei mikään turha jätkä hänkään!
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Loistava aggrotech-genren biisi jossa käsitellään sitä kuinka (turhankin) moni meidän ihmisten peloista tulee siitä tuntemattoman pelosta. Mielikuvituksemme on vilkas. Periaatteessa luomme itse omat pelkotilamme.

Kertsissä sanotaan jossakin kohtaa: "you conjure the darkness in your mind" mikä on aivan totta. Muutenkin hieno ja aika erikoinen biisi jossa yhdistellään psytrance-soundeja, 90-luvun hip hop -syntikka-ulinoita, kitaroita, horror-sampleja ja pianoa sekä puhtaaseen lauluun että vihaisen efektoituun aggrotech-örinään.




"We live in a darkness of our own making... blind to a habitant world all but unseen by us. A world of beings traveling through time and space imaginable to us only as flights of fancy. Who are these beings we dare to imagine but fear to accept? What dark work goes on inside their impossible machines... cloaked from us by invisible forces? If they know our secrets, why can't we know theirs?"
- Hienosti X-Filesista haettu Scully-sample itse introon. Toimii minulle.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
80-luku soitti ja kertoi, että on WASPin keikka. En voinut vastustaa lapsuusaikojen kutsua. Ne lämpimät kesät ison talon takapihalla jenkkityyliin, ja WASP soi mankasta ja kylmää cokista oli loputtomiin. Tämä oli siis aikoja ennen kuin tutustuin alkoholijuomiin.

Joskus aiemminkin olen muistaakseni tästä sanonut, mutta kyllähän nuo kasarihevibändien biisit ovat ihan silkkaa poppia tai iskelmää. Ja tämä on vain kehu. Esitystapa on jotain muuta, mutta ihan poppiahan nämä ovat.





Tämäkin on ihan täydellistä. Loistava video, shokeeraava esitystapa ja loistava pop-biisi. Oikeasti kasarihevissä on kulttuurisesti ihan valtavan paljon tongittavaa, jos joku jaksaa. Tekisi itse mieli mennä takaisin yliopistoon tutkimaan näitä, mutta kun pitää valitettavasti olla mediatyöläisenä ja lainat maksaa.

Mutta jos joskus palaan yliopistoon, niin tiedän tutkimuskohteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös