Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 894 930
  • 21 691

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Palstaveli @PataJaska toi ko. kaverin, Tommy Johanssonin, Sabaton-kitaristin esiin toisessa ketjussa ja olen kuunnellut mielenkiinnolla hänen cover-musiikkiaan - tässä yksi mieleenpainuva...

 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Palstaveli @PataJaska toi ko. kaverin, Tommy Johanssonin, Sabaton-kitaristin esiin toisessa ketjussa ja olen kuunnellut mielenkiinnolla hänen cover-musiikkiaan - tässä yksi mieleenpainuva...


Ricky on tänä vuonna 52-vuotias ja ollut linnassa 34 vuotta. Tuli vaan mieleen.
 

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins


Tänään tuli vihdoinkin Kauko Röyhkän Oulun keikat liput myyntiin. Lippu hommattu ja nyt kuukauden päästä kuulee Kaukon 90-luvun tuotantoa livenä. Ensimmäinen kerta kun näen Röyhkän millään kokoonpanolla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Aamulla silmä osui jostain syystä Dylanin punaiseen kokoelmaboksiin (joka itsessään mielettömän kaunis esine, levyjä myöten). Miljoonasti kuultu kappale, mutta tänään olin samalla taajuudella. Tiätteks, junou, duud.



 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Parinkymmenen vuoden tauon jälkeen osui kuunteluun Skunk Anansien Post Orgasmic Chill. En muistanutkaan miten hyviä kappaleita levyltä löytyy, erityisesti Secretly.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minusta on ihan hienoa että tuo Indica tulee taas. En kyllä tunne ketään joka olisi kuunnellut sitä koskaan. Mutta tykkäähän joku kuulemma maksalaatikostakin, ja Apulannasta, ja pienistä karvaisista eläimistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös