Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 897 382
  • 21 699

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tällä hetkellä on kuuntelussa Tapio Rautavaaran Kulkurin taival -kokoelma. Voimakas oivallus kävi ylitseni heti kuullessani kappaleen En päivääkään vaihtaisi pois, sillä vaikka olen ollut koko pienen ikäni Rautavaara -fani, en ole vuosiin kuunnellut hänen musiikkiaan. Perhana, mikä ääni ja mikä soundi. Olen syvästi vaikuttunut kuulemastani ja tätä kultaa on ilmeisesti koko levy täynnä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mice

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tällä hetkellä on kuuntelussa Tapio Rautavaaran Kulkurin taival -kokoelma. Voimakas oivallus kävi ylitseni heti kuullessani kappaleen En päivääkään vaihtaisi pois, sillä vaikka olen ollut koko pienen ikäni Rautavaara -fani, en ole vuosiin kuunnellut hänen musiikkiaan. Perhana, mikä ääni ja mikä soundi. Olen syvästi vaikuttunut kuulemastani ja tätä kultaa on ilmeisesti koko levy täynnä.
Tämä on ehdottomasti kovin (kuulemani) kappale Rautavaaran tuotannosta:


 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Edu oli tehnyt 3h Klamydia spesiaaalin.

03.11.2022 tullut ulos
 
Viimeksi muokattu:
Biisi hakusessa, vähän huonoilla tuntomerkeillä mutta kokeillaan, luulen että on ihan tunnettu biisi. Soi radio Cityllä mutta unohdin googlettaa sinä päivänä. Eli rokkibiisi, tuli laulajasta ehkä mieleen Alice Cooper, en mene vannomaan. Biisi alkoi perus kompilla jonka päälle kiipparit veti didi diidii didi diidii tyylistä. Muuta en siitä muista tai kuullut kun parturin penkissä istuin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös