Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 285
  • 22 773

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Helsinki city boyn kautta kun on kylvetty siemen itämään Teuvo fanitukselle, niin heitetään lisää vettä kiukaalle.

@Czescku , @vetti , @nummenkallio etunenässä.

Ei tana. Pitikin tulla käymään Jatkiksessa kun nuo excelit vilisee silmissä, enkä enää tajua missä olen tehnyt mokan (minäkin, kaikesta huolimatta, teen erheitä). Toi yks summa ei nyt suostu olemaan mun kanssa samaa mieltä jotta saan viime vuoden raporttiin.

Teuvoa mä tähän kaipasikin. Lähden lenkille, saa aiwon toimintaan ja Teuvon pois mielestä.

Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.

No joo. On ollut itselleni aina tärkeä bändi ja biisi, on korostunut viime aikoina. Täytyy vain uskoa ihmeisiin, täytyy uskoa tulevaan.

Kuten Monroe totesi: Thank God for the Ramones, Ramones saved the rock and roll.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Iggy Pop jaksaa heilua. Nyt on uusi albumi kuunneltu ja mielipiteeni on yksinkertainen:
Se on ihan hyvä. Ei keksitä mitään uutta, eivätkä biisit ole maagisia. Vaihtelua raa'asta punk soundista kasarihenkiseen new wave/post-punk maalailuun.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Carbage ja David Letterman, SNL ja mitä näitä nyt oli. Vierailivat vuosituhannen taitteessa ainakin kappaleiden Stupid Girl, Only happy when it rains ja World is not enough muodossa.

Muutenkin sitä joskus iskee fiilis retroilla tiettyjen bändien/artistien vierailuja Amerikan live-televisioissa. Carbagen rinnalle voi lyödä myös M.I.A.:n ja The Soundsin.

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy