Tämä on minun suosikkini Saden tuotannossa - sattuneesta syystä...En edes muista, milloin kuulin ensimmäisen kerran Saden musiikkia, mutta epäilen sen tapahtuneen joskus 1990-luvun aikana. Joka tapauksessa hänen omalaatuinen soundinsa sekä musiikillisesti että erityisesti äänellisesti jätti minuun lähtemättömän vaikutuksen heti ensikuulemalta. Omalla tavallaan eteerisen kaunis ja samalla myös unettava ääni (jonka olen huomannut monasti aamuyön tunteina autolla ajaessa ja väsymyksen painaessa silmäluomia), jota harvemmin kuulee Radio Suomen taajuudelta tai ylipäänsä mistään.
...
ja minä myös tätä......
Tätä minä kuuntelen mielelläni...
Aika harvoja (ei sotien yhteydessä) teloitettuja henkilöitä on taidettu muistaa yhtä suurieleisesti kuin Nicola Saccoa ja Bartolomeo Vanzettia tässä:
Aika harvoja (ei sotien yhteydessä) teloitettuja henkilöitä on taidettu muistaa yhtä suurieleisesti kuin Nicola Saccoa ja Bartolomeo Vanzettia tässä:
Ultra Bra varmaan välillä esittänyt Ken Saro Wiwaa muistavaa lauluaan aika isoille yleisöille, mutta musiikillisesti kyseinen biisi ei ihan minun kahvikupposeni
En ole ainakaan muihin törmännyt:Hienon aasinsillan kautta liittyy, mutta onkohan Fifty Stars Anger ainoa bändi joka on tehnyt biisin Mordechai Vanunusta? Varmaan on.