Olen pitänyt Muska Babitzinin versiota kovana, mutta olihan tämä originaali sittenkin kovempi. Miten lie löytyi vasta nyt:
Radikaalin eläinoikeusaktivisti Barry Hornen menehtymisestä nälkälakkojensa seurauksena 21 vuotta
Barry Horne (activist) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Tästähän tuli vallan kylmä olo tällaselle vanhalle Leppardi fanille, kun Taylor lauleskelee Jaajon kaa.Def Leppardin ja Taylor Swiftin duetto ekana mainitun isosta hitistä Hysteria. Etsikää jostain video, jossa on hyvät soundit ja video. Taylor Swift on kyllä aivan kuningatar.
Edit. paitsi että nyt menee IM:n BNW livevideona. On se kyllä hieno!
Mulle tulee kyseisestä biisistä mieleen aina, että sain ”Trash”-levyn c-kasettina veljiltäni. Yhdessä sitä toki kuunneltiin.Yläaste! Se tuli mieleen.
Onhan tämä hävyttömän kova raita. Jos joskus joku kysyy teiltä että missä biisissä on mukana Mike Monroe, Kaija Koo ja Andy McCoy niin vastaus on tämä kipale.
Eipä tässä Maija väärässä ole. Noin kolme vuotta miettinyt tuota. Oikeasti kolme vuotta. Minä olen se Marleena. Ja olin.
Muutenkin näin miehenä sanoisin, että kyllä näistä Maijan lauluista voi löytää omaa. Se voi vain olla vielä uutta.
Kappaleen ilmestyessä 1989 kesällä seikkailin yläasteen ja lukion välimaastossa. Lukion ekalla kesälomalla sitten pääsin näkemään Alicen legendaarisella Kuusrock festivaalilla Oulun Kuusisaaressa.Yläaste! Se tuli mieleen.