Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tässä kun on taiteillut elämän ja kuoleman välillä, niin musa on ollut myös sen mukaista. Oon kuunnellut paljon Nick Cavea. Olihan tuolla vahva vaikutus myös Peaky Blinders sarjaan. Mutta seuraava biisi on se, joka hautajaisissani pitää soittaa. Kun joskus 20 vuoden kuluttua lähden pois.

Kaikki on sallittu sodassa ja rakkaudessa. Paitsi sodassa rakkaus ja rakkaudessa sota. -Juice Leskinen

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Sannin kelpaat kelle vaan. Ihan hirveä tulkinta. Eihän tuo osaa laulaa ollenkaan.

"Minulla on taskussani laite, jolla pääsen käsiksi koko ihmiskunnan keräämään tietoon. Käytän sitä kissakuvien katseluun ja riitelyyn tuntemattomien ihmisten kanssa."

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Where were you while we were getting high?
Lahti.

Minä annan sinulle anteeksi. Meidän ei olisi ikinä pitänyt liikaa lähentyä. Taika katosi.

Mutta nyt on vähän aikaa kulunut, minä asun taas Stadissa ja huomaan tykkääväni lahtelaisista rockbändeistä edelleen. Kuten olen aina tykännytkin.

Nähdään taas, Lahti. Ja varmasti nähdään. Kunhan ei enää liian läheisiksi tulla. Pidetään se sopiva etäisyys, niin kaikki toimii.

Kiitos hienosta rockista, jota Tehis parhaiten edustaa.

KooKoo - Meister Der Herzen 2019-20.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun jengit, yksilöinä Rantanen ja Kakko
Musiikista puhuttaessa ja tietenkin sitä kuunnellessa olen pirun herkkä. Saatan hymyillä tai kyynelehtiä, josko biisin tarkoitus ja viesti osuu ja uppoaa. Tästä levisi jonkinlainen virne persiiseen. Michael Monroe on hieno mies, samoin Pekka Hyysalo.

On hetki, jolloin ajan soisi lentää,
Pyytää mukaansa ja sielua keventää
diiiii di di di diiiii (kitaravingutus <3)
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy