Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 890 289
  • 21 637
K

Kiekkokatsoja

[MEDIA=youtube]YklSwADBOkg[/MEDIA]


Ajalta jolloin music television oli tuomassa esille uusia bändejä. 80 luvun puoliväliä. Toiset ne nousi ja jäi esille nykypäiväänkin, toiset taas jäi taustalle. Osa pojista meikkasi ja pyrki esille, osa vain soitti.
Japanissa oli hyvät musamarkkinat.
No ei hyvä, mutta jonkinlainen ja kuuntelin uudelleen. Soittivat mtv:ssä usein. Iltapv oli tunnin lähetys heviä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao



Ajalta jolloin music television oli tuomassa esille uusia bändejä. 80 luvun puoliväliä. Toiset ne nousi ja jäi esille nykypäiväänkin, toiset taas jäi taustalle. Osa pojista meikkasi ja pyrki esille, osa vain soitti.
Japanissa oli hyvät musamarkkinat.
No ei hyvä, mutta jonkinlainen ja kuuntelin uudelleen. Soittivat mtv:ssä usein. Iltapv oli tunnin lähetys heviä.

Tää oli vielä melko mieto. Minulle, bändejä perustavalle ja laulamaan opettelevalle tää seuraava oli silmät avaava hetki.

Minä en koskaan opi tuota. En koskaan pääse lähellekään.

Voisinko olla oma itseni. No voisin.

Take Hold of the Flame herätti minut.



 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla oli jopa yksi Great White -levy hyllyssä 80-luvulla. Once Bitten?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuuntele tuo Priest. Kyllä perkele Rob Halford on hienoin laulaja ikinä. Ainakin parempi kuin Michael Jackson. Ja jopa ehkä parempi kuin SimonLeBon!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Terve @Evil. Kiva saada sinut takaisin tänne.
Olenkos mie ollut poissakaan? Ihan samalla tavalla olen tossa istunut takapihalla paukku toisessa kädessä ja sikari toisessa. Ja stereoista tuuttaa Roky Ericson, Radiopuhelimet ja Isaac Hayes. Te vaan olette jääneet ilman väliraportteja.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olenkos mie ollut poissakaan? Ihan samalla tavalla olen tossa istunut takapihalla paukku toisessa kädessä ja sikari toisessa. Ja stereoista tuuttaa Roky Ericson, Radiopuhelimet ja Isaac Hayes. Te vaan olette jääneet ilman väliraportteja.
Olit sinä tavallaan. No mutta, tervetuloa takaisin raportointien pariin.

Ei sitä kannata. Ota mieluummin tämä haltuun.



Jostain on aina hyvä lähteä liikkeelle. Mä pidän tästä Painkiller-albumista ja Scott Travisin rumputyöskentelystä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onhan se toki paras rumpali mitä Priestillä on ollut. Mutta parhaat biisit on Killing Machinella, Screamingilla ja Defendersilla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Osallistuin muuten kerran yhteen rocktriviakilpailuun. Siinä kysyttiin, että kuka oli Sladen rumpali. Vastasin että Don Powell. Sitä ihmeteltiin, että mistä tiesin. Vastasin, että se on minun hommani. Minä tiedän rockmusiikista. Toiset tietää hevostenhoidosta tai artisokkien kasvattamisesta, se on niiden juttu. Rock on minun juttuni.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Osallistuin muuten kerran yhteen rocktriviakilpailuun. Siinä kysyttiin, että kuka oli Sladen rumpali. Vastasin että Don Powell. Sitä ihmeteltiin, että mistä tiesin. Vastasin, että se on minun hommani. Minä tiedän rockmusiikista. Toiset tietää hevostenhoidosta tai artisokkien kasvattamisesta, se on niiden juttu. Rock on minun juttuni.
Arvostan. Olen itse kuunnellut rockia ja metallia noin viiden vuoden ajan eli 14/15-vuotiaasta asti. Rippileirillä kuuntelin paljon Iron Maidenia, partioleiriä Metallicaa, kotona Panteraa. AC/DC löytyi myös varhain. Sitten löytyi muun muassa brittimetallista Saxon ja Judas Priest. 2019 alkoi tulla kuvioihin kasarin glam-bändejä kuten Mötley Crüe, Def Leppard, Poison ja mitä niitä kaikkia nyt onkaan. Sen jälkeen on tullut tutustuttua satunnaisesti vähän kaikkeen. Olen avoin kaikille genreille.

Nyt Dream Theater:



 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Punamustalle biisivisa. Mikä biisi alkaa...

Tonight. I wanna give it all to you...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Seuraava

You take my life and I take yours too
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kolmas

On the day I was born the rain fell down


Kuka tahansa osaa kuuklettaa, mutta tippuisiko ilman? Tämä on rockin peruskurssi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eka oli Kissin I Was Made For Loving You. Toinen Maidenin Trooper. Kolmas AC/DC ja Bad Boy Boogie.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös