Viimeksi olen kuunnellut Barefoot Brothersia (Kouvola!)
Mulla on hyllyssä niiden kaksi ekaa, Liquid Pigfarm ja Supernatural. Helevetin hyviä levyjä. Sen jälkeiset ovat vähemmän tuttuja, mutta nyt soi vasta kirjastosta lainaamani Rehab Convention. Mainiota musaa!Ei muuten kovin montaa mainintaa kyseisestä bändistä tältä palstalta löydy ja niistäkin varmaan suurin osa minun kirjoittamiani. Yksi suomirockin suurista ja pitkäaikaisimmista salaisuuksista tämä bändi. Ja toki livenä aina vielä kovempi kuin levyllä.
Mulla on hyllyssä niiden kaksi ekaa, Liquid Pigfarm ja Supernatural. Helevetin hyviä levyjä. Sen jälkeiset ovat vähemmän tuttuja, mutta nyt soi vasta kirjastosta lainaamani Rehab Convention. Mainiota musaa!
Eipä veljekset ole oikeastaan huonoja levyjä tehneetkään, tosin suurinta osaa onkin rakennettu vähintään yhtä hartaasti kuin Iisakin kirkkoa, joten eipä ihmekään.
Sun kantsii ehdottomasti tsekata, josko lainaamosta löytyisi myös muut levyt. Niistä ehdottomasti kuunteluun mainitsemiesi välissä ilmestynyt oikealle levy-yhtiölle tehty Vermo Reverb (1998) sekä Rehabia seurannut Return of The Lost Horse (2009).
Pari helmeä näiltä levyiltä:
Frankie veti ihan hyvin. Ei ollut mikään Moon tai Bonham, mutta tuskin kukaan sitä odottikaan kolmannen divisioonan meikkihevibändin rumpalilta. Teki minkä lahjakkuus antoi periksi ja tässä tapauksessa se riitti.Niin siinä kävi sitten: yksi pitämistäni muusikoista ja samalla rumpaleista on poissa, Quiet Riotin Frankie Banali. En osannut odottaa vaikka olinkin lukenut aiemmin hänellä olevan terveysongelmia. Surullinen olo. Olen rakastanut yhtyettä siitä asti kun rakastuin kasariglamiin syksyllä 2018. Nyt kuuntelen Quiet Riotia, koko illan. Banali, kuolit syntymäpäivänäni. Ei se mitään, yhtyeesi kappaleet ovat antaneet minulle paljon, antavat nyt ja antavat jatkossakin. Thank you. Kiitos.
Girls rock you boys!
Minä en varmaankaan tunne mitään. Sinä luultavasti tunnet, kun hänestä pidät. Minulta vietiin jo ennen syntymääni Morrison ja Hendrix. Myöhemmin lähti Lennon, Scott, Van Zant, Bonham, Marley, Moon... Minulle tärkeitä ihmisiä. Lemmy. Joe Strummer. Jerry Garcia. Malcolm Young. Kohta ehkä lähtee jo Keith Richards. Oikeasti tärkeitä ihmisiä minulle. Näitä suren. Tommy Leetä tuskin suren. Vince Neiliä tulen suremaan vielä vähemmän, kusipäätä joka tappoi Razzlen.Oletan tämän koskevan meikäläisen reaktiota. En tiedä, oletettavasti satakertaisesti haikeampi kuin nyt.
Huvittavinta on se, että Neil sai ehdollista.Vince Neiliä tulen suremaan vielä vähemmän, kusipäätä joka tappoi Razzlen.
Minä en varmaankaan tunne mitään. Sinä luultavasti tunnet, kun hänestä pidät. Minulta vietiin jo ennen syntymääni Morrison ja Hendrix. Myöhemmin lähti Lennon, Scott, Van Zant, Bonham, Marley, Moon... Minulle tärkeitä ihmisiä. Lemmy. Joe Strummer. Jerry Garcia. Malcolm Young. Kohta ehkä lähtee jo Keith Richards. Oikeasti tärkeitä ihmisiä minulle. Näitä suren. Tommy Leetä tuskin suren. Vince Neiliä tulen suremaan vielä vähemmän, kusipäätä joka tappoi Razzlen.
Tä? Nasse?Joo, kävi just eilen esiintymässä täällä Satakunnan helmessä.
OK. Kunnioitan kyllä Andyakin syvästi, vaikka aina ukosta vittuilenkin. On sillä hihassaan aika monta klassikkobiisiä tappomelodioilla. Harva voi sanoa samaa, tässä maassa ainakaan. Tai missään.Ei vaan valtakunnan ikieläjä Andy.
Mulle Bowien lähtö oli sellainen, joka veti hiljaiseksi. Mä en edelleenkään käsitä, miten mies teki kaiken tuon mitä tekikään. Ja kun tässä on Mötleytä sivuttu, niin Bowie teki tuon(kin) touhun paremmin jo 70-luvulla.