The Traveling Wilburys. Monta vanhaa miestä vielä kerran kokoontuivat yhteen ja tekivät musiikkia. Lopputulos ei ollut yhtään hullumpi.
Kevyet mullat, Roy Orbison, George Harrison & Tom Petty.
The Traveling Wilburys. Monta vanhaa miestä vielä kerran kokoontuivat yhteen ja tekivät musiikkia. Lopputulos ei ollut yhtään hullumpi.
Menen pian nukkumaan, mutta haluan esittää Teille kysymyksen ennen sitä: kuka on Roy Orbison? Nimestään tuli mieleen Stigin samanniminen kappale, jossa hahmo "ajaa koko yön niin kuin Roy Orbison". Kiinnostaisi tietää tuon kappaleen tausta.
@Moto tiivisti hyvin kuka on/oli Roy Orbison. Pretty Woman & You Got It lienevät tunnetuimpia kappaleita. Kerrotaan että mm. Elvis Presley värjäsi hiuksensa mustaksi jotta muistuttaisi Roy Orbisonia. Ja Stigin "Roy Orbison" tosiaan tulee tuosta "I drove all night" -biisistä.Menen pian nukkumaan, mutta haluan esittää Teille kysymyksen ennen sitä: kuka on Roy Orbison? Nimestään tuli mieleen Stigin samanniminen kappale, jossa hahmo "ajaa koko yön niin kuin Roy Orbison". Kiinnostaisi tietää tuon kappaleen tausta.
Royn kuolemahan siinä sekoitti pakkaa ja aiheutti sen, että hänen versiota ei julkaistu alkuperäisen suunnitelman mukaan. Voi olla kyse ihan sopimusteknisistä asioista tms, kun kuolema voi aiheuttaa erinäisiä epäselvyyksiä monien asioiden kannalta.E: tai tarkkaan ottaen Orbisonin versio levytettiin ensin, mutta se jostain syystä julkaistiin vasta postuumilla King of Hearts-albumilla. Lauperin versio oli ensimmäinen julkaistu (1989), vaikka biisi alunperin kirjoitettiin Roylle.
Voi olla. Biisi kuitenkin levytettiin samoihin aikoihin, ellei ennen, kuin Mystery Girl-albumi. Tiedä sitten oliko sitä alunperinkään suunniteltu Mystery Girlille päätyväksi.Royn kuolemahan siinä sekoitti pakkaa ja aiheutti sen, että hänen versiota ei julkaistu alkuperäisen suunnitelman mukaan. Voi olla kyse ihan sopimusteknisistä asioista tms, kun kuolema voi aiheuttaa erinäisiä epäselvyyksiä monien asioiden kannalta.
@redpecka hei, jokainen aamu on hyvä aloittaa Primuksella.Ei ole nyt oikein hyviä kuuntelussa nyt -kappaleita ihmisillä. Olisi niin kiva kuunnella mitä te kuuntelette. Vai haluatteko, että minä rupeen spämmää paulmäkcartneytä tänne? Kyllä se mulle sopisi. Tosin olen ne jo spämmännyt, että en sorru toistoon. Meen ihan itse y-tubeen kuuntelee Ramm-albumia. Hah!
Kuuntele vaikka koko levyllinen jos ei kukaan mitään muuta sinulle jaa. Todellinen klassikko. Itse en nyt kuuntele mitään kun tuo toukka on vähän flunssainen ja piti päästä isin kainaloon toipumaan.En ollut tällaisesta kuullutkaan. Nimi toi mieleen sen yhden hollantilaisen progebändin jonka nimeä en nyt saa päähäni. Noilla on kivaa jetrotultyyppistä päähinettä yllä. Kuulosta musisointi omaan päähäni oikein mukavalta.
Kiva että joku jaksoi jakaa jotain biisejä kun niin jöörnasin.
P.S. Vai huijataanko minua jotenkin tässä silti kun tässä on niin paljon hollantilaisvaikutteita..?
Jos sen bändin nimi on "THE ROSTEDTS" ahahahahahahahaEn ollut tällaisesta kuullutkaan. Nimi toi mieleen sen yhden hollantilaisen progebändin jonka nimeä en nyt saa päähäni. Noilla on kivaa jetrotultyyppistä päähinettä yllä.
Kuuntele vaikka koko levyllinen jos ei kukaan mitään muuta sinulle jaa. Todellinen klassikko. Itse en nyt kuuntele mitään kun tuo toukka on vähän flunssainen ja piti päästä isin kainaloon toipumaan.
Tässä ollaan kyllä jännän äärellä. "Munasta olet tullut, miksi mahdat olla tuleva?"Vanhana hyönteistutkijana sanon että nuo toukatkin ovat ihan mielenkiintoisia. Munasta kuoriutuneet ja kohta rakentavat teinikotilon ja sitten jonain keväänä lentävät pois.
Juu, kävin yrittämässä nukkua, mutta nyt on viinilasi ja priimus kuulokkeissa...Kuuntele vaikka koko levyllinen jos ei kukaan mitään muuta sinulle jaa. Todellinen klassikko.