Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 893 277
  • 21 670

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikella maailman musiikilla on joku tarkoitus. Minä löysin tänään Slayerin tarkoituksen.

Slayer on täydellistä musiikkia siihen tilanteeseen, kun olet lähdössä tekemään ositusta ja asuntokauppoja ex-avovaimosi kanssa, pitkien riitojen jälkeen. Koko matkan autossa jauhoi Slayer ja aika isolla volyymillä.

Tuli jotenkin voimaannuttava olo, mutta niinhän ne naisetkin sanovat. Ne voimaantuvat omista ruumiintoiminnoistaan, minä voimaannuin Slayerista. Ja väännöt menivät hyvin.



 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kaikella maailman musiikilla on joku tarkoitus. Minä löysin tänään Slayerin tarkoituksen.

Slayer on täydellistä musiikkia siihen tilanteeseen, kun olet lähdössä tekemään ositusta ja asuntokauppoja ex-avovaimosi kanssa, pitkien riitojen jälkeen. Koko matkan autossa jauhoi Slayer ja aika isolla volyymillä.

Tuli jotenkin voimaannuttava olo, mutta niinhän ne naisetkin sanovat. Ne voimaantuvat omista ruumiintoiminnoistaan, minä voimaannuin Slayerista. Ja väännöt menivät hyvin.


Hienoa, että sinäkin löysit thrashin syvimmän olemuksen.

Seuraava lainaus on tuoreessa muistissa (ei toki pahalla):
Vopite olla, mulla menee thrash ja black metal sekaisin. Tappouhkauksia saan, kun sanon, että samaa paskaa kaikki.

Mutta black metal oli vissiin sitä, missä poltettiin kirkkoja. Siinä toisessa metallissa ei poltettu.

Mutta hienoa, että makusi on sittemmin parantunut ;)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hienoa, että sinäkin löysit thrashin syvimmän olemuksen.

Seuraava lainaus on tuoreessa muistissa (ei toki pahalla):


Mutta hienoa, että makusi on sittemmin parantunut ;)

Snif. Olen erehtynyt. Miten voin korjata tämän virheen?

Brittipop-miehiä olen kyllä tätä ennen ja tämän jälkeen, eli mikään ei muuttunut.

Oli tarkoitus vain kehua Slayeria.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuuntelemalla pelkkää 80-luvun Metallicaa ja Slayeriä. Ja nimeämällä tulevan jälkikasvusi bändi(e)n jäsenten mukaan.

Ihailen tätä puhdasoppisuutta. Niin minäkin tekisin.

Mutta kyllä minunkin pojasta tulee Liam tai Noel tai mitä tahansa brittiläisestä rockhistoriasta, mikä mimmille sopii. Roope Robert Plantin mukaan olisi myös tosi siisti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ihailen tätä puhdasoppisuutta. Niin minäkin tekisin.

Mutta kyllä minunkin pojasta tulee Liam tai Noel tai mitä tahansa brittiläisestä rockhistoriasta, mikä mimmille sopii. Roope Robert Plantin mukaan olisi myös tosi siisti.

Kuuntelen minä toki muutakin kuin 80-luvun thrash-musiikkia (mm. Deep Purple, Rainbow, Black Sabbath, Sentenced ym. ym.). Enkä edes lapsiani ole nimennyt muusikoiden mukaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuuntelen minä toki muutakin kuin 80-luvun thrash-musiikkia (mm. Deep Purple, Rainbow, Black Sabbath, Sentenced ym. ym.). Enkä edes lapsiani ole nimennyt muusikoiden mukaan.

Minä kyllä haluaisin ehtiä. 60-luvulta haluaisin nimetä lapseni David Crosbyn mukaan. Minulle se kaveri, joka oli kaikessa mukana. Olen myös nähnyt. Seiskalta en tiedä, kasarilta sitten Nikki, mutta on vähän vaikeaa. Briteiltä löytyisi paljonkin, niin siistejä nimiä. Ei niitä vielä voi nimetä, elävät ja vaikuttavat niin vahvasti.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mulla on kuuntelussa The Neal Morse Bandin pitkäsoitto The Great Adventure. Taustavideo on aivan upea fantasiatoteutus. Musiikki on upeaa ja siellä on joukossa myös progemetalliksi luokitettavia palasia. Jos on tehty rock-oopperoita, niin tämä on jo rock-sinfonia.



 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hehe. Thrashissä on pelkästään kyse laukkaavista riffeistä mätchättynä punkin aggressioon.

Kai sitten voisit itsekin kertoa oman mielipiteesi asiaan etkä pelkästään keskittyisi huutelemaan sivusta.

Itselleni juuri Slayerin Reign in Blood (Metallican Master of Puppetsin ohella) on aina ollut yksi keskeisimmistä thrash-albumeista. Ja tulee aina olemaan.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kai sitten voisit itsekin kertoa oman mielipiteesi asiaan etkä pelkästään keskittyisi huutelemaan sivusta.
Nojoo aika turha heitto tuo oli loppujen lopuksi. Meinasin siinä alkaa jotain kirjoittelemaan black metallista, mutta en sitten kuitenkaan jaksanut. No eniveis kyllähän thrash on todella voimaa antavaa ja energistä musiikkia. Hienoa, että @nummenkallio saa voimaa Slayeristä.

Kai sitten voisit itsekin kertoa oman mielipiteesi asiaan etkä pelkästään keskittyisi huutelemaan sivusta.

Itselleni juuri Slayerin Reign in Blood (Metallican Master of Puppetsin ohella) on aina ollut yksi keskeisimmistä thrash-albumeista. Ja tulee aina olemaan.
Joo kyllähän nuo ovat erittäin keskeisiä albumeita thrashistä puhuttaessa, ja kestävät kuuntelua vuodesta toiseen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Enää uskalla kuunnella Slayeriä, jos on väärin kuunneltu, mutta Eero Seppään minulla lienee vielä oikeus:





Kyllä 70-luvun Aerosmith on niin rautaa. Video vähän arveluttaa kun on tehty kymmenisen vuotta myöhemmin kuin itse biisi, mutta on tämä rautaa silti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Alice In Chains: Shame In You





Kaunein grunge-biisi ikinä. Aina kun tämän kuulee, meinaa silmäkulma kostua. Todella surullinen ja raskas, mutta niin kaunis. Alice In Chains Laynen kanssa on yksi maailman hienoimpia yhtyeitä. Kyllä se Layne oli upea laulaja. Kunpa olisi elänyt pidempään, mutta toisaalta nyt tähti loistaa kirkkaampana.

Seattle Kraken forever!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
M
Ei Bondin esimies, eikä Pop Muziikkia, vaan näyttelijä Minja Kosken muusikkoalias. Kuhmo. Onko kukaan sieltä kotoisin? No, ainakin Litku Klemetti ja Minja Koski ja se on jo aika paljon se.

Sillat




Kuolleen naisen maalauksia




Perjantaina näin toisen kerran tänä vuonna livenä ja toisen kerran sai pettyä, ettei tätä hienoa biisiä kuultu. Lisäksi Minja esitteli sen jälkeen ilmestyneen Punaisen oven tulevan kolmannen albumin ensisinglenä (ja nimikappaleen), joten olisiko tämä jostain syystä jätetty albumilta pois?

Anne Neville ja auringonpimennys


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös