Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Ja "soittaa" dj-keikkoja valmiiksi miksattu cd soittimissa.Kiinnitä huomio etenkin basisti Peter Hookiin, siinä on kaveri joka syö nikkisixxejä aamupalaksi ja paskoo duffmckaganeita.
Ja "soittaa" dj-keikkoja valmiiksi miksattu cd soittimissa.Kiinnitä huomio etenkin basisti Peter Hookiin, siinä on kaveri joka syö nikkisixxejä aamupalaksi ja paskoo duffmckaganeita.
Ihan sama. Jätkä soitti Joy Divisionissa ja New Orderissa. Se on aika paljon enemmän kuin monikaan meistä on tehnyt. Vai oletko sinä soittanut Closerilla? Techniquella? Sitä minäkin. Pää kiinni sitten.Ja "soittaa" dj-keikkoja valmiiksi miksattu cd soittimissa.
Korkki kiinni, lapset ei tykkää. Sanoinko jossain dissaavani esim. Joy Divisionia? En. Ja mitä New Orderiin tulee, niin Blue Monday on paljon isompi sinkku kuin moni edes hiffaa.Ihan sama. Jätkä soitti Joy Divisionissa ja New Orderissa. Se on aika paljon enemmän kuin monikaan meistä on tehnyt. Vai oletko sinä soittanut Closerilla? Techniquella? Sitä minäkin. Pää kiinni sitten.
Taitaapi olla edelleen tänä päivänä maailman myydyin 12-tuumainen. Ja paras.Korkki kiinni, lapset ei tykkää. Sanoinko jossain dissaavani esim. Joy Divisionia? En. Ja mitä New Orderiin tulee, niin Blue Monday on paljon isompi sinkku kuin moni edes hiffaa.
No, pian 40 vuotta olen harrastanut musiikkia. Kuunnellut, soittanut ja lukenut siitä. Jos on asia josta tiedän, se on musiikki.On kyllä hyvä kappale. Tykkään sen ilmapiiristä ja tunnelmasta. Sinä tiedät selvästikin mistä puhut, kun on kyse musiikista.
Siksipä haluankin sinulle heittää näitä täkyjä. Että löytäisit hyvän musiikin etkä jumittuisi mihinkään paskaan. Elämä on lyhyt, eikä kenenkään soisi sitä viettävän huonon musiikin uhrina.Huomaa kyllä. Kun miettii että minä olen harrastanut musiikkia vasta 3,5 vuotta verrattuna sinun 40 vuoteesi, ero on kohtalaisen suuri.
Älä ota tota Eviliä liian tosissaan. Se on aina kaikessa paras ja kokenein.Huomaa kyllä. Kun miettii että minä olen harrastanut musiikkia vasta 3,5 vuotta verrattuna sinun 40 vuoteesi, ero on kohtalaisen suuri.
Olen. Ja yleensä olen oikeassa. Minua on turha syyttää mistään, olen aina ollut hyvien puolella.Älä ota tota Eviliä liian tosissaan. Se on aina kaikessa paras ja kokenein.
Erkki on minun fyysinen isäni, mutta Bon on henkinen isäni.
Radio Suomesta bongattu.
Hyvinhän ne vetää ilman mitään sielua. Runkkarien kamaa. Osataan, mutta ilman ideaa. Juuri tämän takia rakastan Jimmy Pagea mutta en rakasta Jeff Beckiä. Jeff soitti kitaraa, Jimmy soitti biisiä.Herrajeesusarvon @Evil, laita YouTubeen Zel Quartet ja kerro mielipiteesi. Arvostaisin. Ps. Ei ole valitettavasti itse tehtyä musaa.