Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 776
  • 22 775

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Chicago. Mahtava yhtye.

Chicagolla on paha maine, koska tekivät muutaman maailmankuulun balladin joskus kasarilla. Oikeastihan Chicago on mahtavan taitava jazz-ja proge-vaikutteinen rockyhtye.

Jimi Hendrix sanoi, että Terry Kath on paras kitaristi ikinä. Se oli paljon sanottu, koska se tuli maailman parhaan kitaristin suusta. Mutta täytyy sanoa, että Terry Kath on helposti samaa sarjaa Hendrixin kanssa, vaikka on vähemmän tunnettu.

(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas, katselin tuossa Sex Educationia ja siinä tuli vastaan tuttu basso kuvio. Helkkarin tutun oloinen se oli, mutta ohjelmassa ollut kuulosti paljon ohuemmalta. Lyhyt googlaus antoi selville, että kyseinen kappale on Delta 5 nimisen yhtyeen kappale Mind Your Own Business. Oikein menevä kappale kokonaisuudessaan. Päätin kuitenkin etsiä hetken aikaa vielä tuota runsaammalta kuulostavaa kappaletta ja päädyin Slitsin I Heard it Through the Grapevine kappaleen pariin. Sitten olikin YouTuben ehdotuksissa Bauhausin Bela Lugosi is Dead niin nyt sitten kuuntelen sitä. Jos joku osaa sanoa muita kappaleita joissa tuota bassokuviota käytetään, voisin kuunnella nekin läpi myöhemmin, mutta just nyt ei jaksa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Led Zeppelinin komea "Stairway to Heaven" meni todella hyvin, samoin kuin tämänhetkinen biisi. Menen tämän jälkeen kotiin kuuntelemaan jotain. Tosi mukavaa kuunnella livemusiikkia.
Päivän oppitunti.

Duran Duraninhan sain sulle jo läpi. Nyt on aika ottaa haltuun New Order. Kiinnitä huomio etenkin basisti Peter Hookiin, siinä on kaveri joka syö nikkisixxejä aamupalaksi ja paskoo duffmckaganeita.

Ymmärtääkseen New Orderia kannattaa myös kuuklettaa sanat Joy Division. On olemassa selkeä kehityskulku, jota pitkin päädyttiin paikasta toiseen paikkaan.

Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistähän aivopoimuista tämäkin biisi tuli yhtäkkiä mieleen? Rick Astley muistetaan nykyään lähinnä meemeistä, mutta kyllähän tuo teki ainakin yhden komean biisin niiden ihanan kamalien tai kamalan ihanien Stock-Aitken-Waterman-renkutusten jälkeen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja "soittaa" dj-keikkoja valmiiksi miksattu cd soittimissa.
Ihan sama. Jätkä soitti Joy Divisionissa ja New Orderissa. Se on aika paljon enemmän kuin monikaan meistä on tehnyt. Vai oletko sinä soittanut Closerilla? Techniquella? Sitä minäkin. Pää kiinni sitten.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Ihan sama. Jätkä soitti Joy Divisionissa ja New Orderissa. Se on aika paljon enemmän kuin monikaan meistä on tehnyt. Vai oletko sinä soittanut Closerilla? Techniquella? Sitä minäkin. Pää kiinni sitten.
Korkki kiinni, lapset ei tykkää. Sanoinko jossain dissaavani esim. Joy Divisionia? En. Ja mitä New Orderiin tulee, niin Blue Monday on paljon isompi sinkku kuin moni edes hiffaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Korkki kiinni, lapset ei tykkää. Sanoinko jossain dissaavani esim. Joy Divisionia? En. Ja mitä New Orderiin tulee, niin Blue Monday on paljon isompi sinkku kuin moni edes hiffaa.
Taitaapi olla edelleen tänä päivänä maailman myydyin 12-tuumainen. Ja paras.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
On kyllä hyvä kappale. Tykkään sen ilmapiiristä ja tunnelmasta. Sinä tiedät selvästikin mistä puhut, kun on kyse musiikista.
No, pian 40 vuotta olen harrastanut musiikkia. Kuunnellut, soittanut ja lukenut siitä. Jos on asia josta tiedän, se on musiikki.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huomaa kyllä. Kun miettii että minä olen harrastanut musiikkia vasta 3,5 vuotta verrattuna sinun 40 vuoteesi, ero on kohtalaisen suuri.
Siksipä haluankin sinulle heittää näitä täkyjä. Että löytäisit hyvän musiikin etkä jumittuisi mihinkään paskaan. Elämä on lyhyt, eikä kenenkään soisi sitä viettävän huonon musiikin uhrina.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erkki on minun fyysinen isäni, mutta Bon on henkinen isäni.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erkki on minun fyysinen isäni, mutta Bon on henkinen isäni.

Itse asiassa minulla on kaksi henkistä isää. Bon Scott ja Ronnie Van Zant. Koskaan en ole edes ajatuksissani hankkinut tatuointeja, koska ne ovat saatanasta. Mutta jos olisin, niin toisessa olkapäässä olisi Bon ja toisessa Ronnie. Kaksi runoilijaa, jotka väsäsivät vitun paljon hienompaa kamaa kuin joku Nobelilla palkittu Dylan. Ne kertoivat elämästä. Dylan kertoi siitä, mitä on olla Dylan.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Herrajeesusarvon @Evil, laita YouTubeen Zel Quartet ja kerro mielipiteesi. Arvostaisin. Ps. Ei ole valitettavasti itse tehtyä musaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Herrajeesusarvon @Evil, laita YouTubeen Zel Quartet ja kerro mielipiteesi. Arvostaisin. Ps. Ei ole valitettavasti itse tehtyä musaa.
Hyvinhän ne vetää ilman mitään sielua. Runkkarien kamaa. Osataan, mutta ilman ideaa. Juuri tämän takia rakastan Jimmy Pagea mutta en rakasta Jeff Beckiä. Jeff soitti kitaraa, Jimmy soitti biisiä.

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Viimeksi muokattu:

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy