Soolo, Eagles vai peräti James Gang?Joe Walsh. Vanha liitto on paras liitto.
Ismo heitti festarimittakaavassa aika rohkean vedon Sidewaysissa ja soitti kokonaisuudessaan Minä halusin olla kuin Beethovenin. Hyvältähän se kuulosti vaikken ollut kokonaisuudessaan kuullutkaan etukäteen ja upposi hyvin porukkaan. Sen jälkeen ei ollutkaan aikaa kuin neljälle muulle biisille, joista Lintuperspektiivi ei kuulu varsinaiseen hittiarsenaaliin, niin saattoi olla ihmettelemistä jotain perus-greatest hits vetoa odottaneille. Harva nelisenkymmentä vuotta pinnalla ollut pystyisi tuollaiseen ratkaisuun, mutta Ismo on poikkeus.Sueden uusinta levyä kehuttiin. Laitan sen soimaan jahka vaimo lähtee asioille. Ismo Alangon uusin on muuten hyvä.
Laitoinkin debyytin soimaan, "25th Anniversary Editionin". Tää on muuten tosi nynnyä, koko Suede. Ja epäilyttävän homoa. I must be gay.
Olin Ismon keikalla Joensuun Carelia-salissa edellisen levyn kiertueella. Onko siitä nyt kaksi ja puoli vuotta. Sain kaksi lippua vähän mutkan kautta, ja kun vaimolla oli menoa niin menin tyttären kanssa. Tyttö oli silloin 14 eikä tuntenut Ismon tuotantoa kuin mitä oli minun soittamiltani levyiltä kuullut. Konsertista piti, minä myös.Ismo heitti festarimittakaavassa aika rohkean vedon Sidewaysissa ja soitti kokonaisuudessaan Minä halusin olla kuin Beethovenin. Hyvältähän se kuulosti vaikken ollut kokonaisuudessaan kuullutkaan etukäteen ja upposi hyvin porukkaan. Sen jälkeen ei ollutkaan aikaa kuin neljälle muulle biisille, joista Lintuperspektiivi ei kuulu varsinaiseen hittiarsenaaliin, niin saattoi olla ihmettelemistä jotain perus-greatest hits vetoa odottaneille. Harva nelisenkymmentä vuotta pinnalla ollut pystyisi tuollaiseen ratkaisuun, mutta Ismo on poikkeus.
Suedekin tuli nähtyä. Livenä oikeastaan enemmän särmää kuin levyillä. Vaikka periaatteessa bändistä tykkäänkin, jotenkin sellainen tietty hienohelmaisuus on vähän häirinnyt.
Soolo, Eagles vai peräti James Gang?
Suedekin tuli nähtyä. Livenä oikeastaan enemmän särmää kuin levyillä. Vaikka periaatteessa bändistä tykkäänkin, jotenkin sellainen tietty hienohelmaisuus on vähän häirinnyt.
Ghost World on julkaissut juuri toisen pitkäsoittonsa Spin. Hyvin ysäri-indie -tyylistä musiikkia persoonalisen kuuloisalla naislaululla. Soundin artikkelista voi kuunnella levyn läpi. Paljon popimpaa kuin viime vuonna ilmestynyt debyyttilevy, jolta löytyi esimerkiksi näin vahvasti rokkaava kappale Good Riddance. 20 vuotta sitten olisi ollut saletisti Gaga Goodiesin tai Miettisen muiden projektien kokoelmalevyillä Jalla Jallan, Wanna-Beesin, Greenhouse AC:n ym. seurassa kuin kotonaan.
Tämänvuotinen Sideways tuli omalta osaltani päätettyä Ghost Worldin keikkaan ja täytyy sanoa, että bändi on kehittynyt aika helvetisti tuosta ensikosketuksestani 2015. Ihan kärkipäästä tänä vuonna Sidewaysista näkemistäni keikoista, eikä siihen vaadittu edes muilta epäonnistumisia... Lauantaihin kuului omalta osaltani loikka sivuteille Tavastia-stagelle ja vielä siinä puoli yhdentoista maissa istuskelin hetken nuutuneena Kampin keskuksessa Tavastian saunan ja sitä ennen kahden tunnin auringossa seisoskelun jäljiltä pohtimassa palatako vielä Nordikselle vai riittääkö jo. Onneksi palasin.Tuon Ghost Worldin näin jo kolmisen vuotta sitten Ääniwallin Wallihauta-"festareilla", joissa mm. Lasten Hautausmaakin esiintyi. En muista oliko Ghost Worldilla silloin vielä mitään julkaisua alla, mutta bändi vaikutti vielä aika raakileelta, joskin hyvinkin kehityskelpoiselta.
Queen - Somebody to Love
Queenilla on niin paljon todella hyviä kappaleita, että niistä parhaan valitseminen on yksinkertaisesti mahdotonta, mutta tämä on ainakin yksi henkilökohtaisista suosikeista.
Muutama päivä sitten kävin taas katsomassa joko olisivat, eivät vielä olleet. Kiitos tiedostaKing Crimsonin koko tuotanto on saapunut Spotifyhyn. Elikkäs kuunnellaan sitä.
Iron Maidenin biisi Moonchild vuoden 1988 albumilta Seventh Son of a Seventh Son. Kohdasta 0:25 alkava eeppinen intro, joka kestää tasan minuutin ennen Dickinsonin tykitystä, sulattaa sydämen. Albumilta hyvä biisejä ovat myöskin Can I Play with Madness, Evil That Men Do sekä tietysti itse nimikkokappale.