Duon suurin ongelma taitaa olla, että nimen ja kenties helposti tarttuvien sävellysten takia se leimataan huumoribändiksi. Pari kertaa olen nähnyt livenä, ja kolmas tulee viikonloppuna Sidewaysissa, mutta silti esim. tuon äsken ilmestyneen biisin sanoituksen rekisteröi kunnolla vasta, kun luki sanat "paperilta".Maustetytöt soi. Outo duo. Yksinkertaista ja iskevää.
Duon suurin ongelma taitaa olla, että nimen ja kenties helposti tarttuvien sävellysten takia se leimataan huumoribändiksi. Pari kertaa olen nähnyt livenä, ja kolmas tulee viikonloppuna Sidewaysissa, mutta silti esim. tuon äsken ilmestyneen biisin sanoituksen rekisteröi kunnolla vasta, kun luki sanat "paperilta".
Se oli SOS Maustetytöt LYRICS (lyricsfi.com-sivusto)
Ei kovin kevyttä tavaraa... Livenä kenties meni siksikin ohi, että he spiikkaavat biisin jotenkin "ette varmaan huomaa, mistä biisistä me pöllittiin intro". Kaisa Karjalaisen spiikeistä saa kuvan, että kappaleet perustuisivat muutenkin tositapahtumiin, mutta tiedä sitten olisiko tyttö niin hoikka, jos kaljaa kuluisi samaan tahtiin kuin biiseissä.
Helsingin Sanomien uusimmassa kuukausiliitteessä tästäkin tarinoitiin. Ei julkaistu sitä yhteistyötä@Peltinen, minun ymmärtääkseni maustetytöt sai tarpeekseen mökkitierecordsista ja lähti lätkimään. Soundi ei ollut "tyttöjen" mielestä oikea, tarpeeksi kotikutoinen tms. Sitä en tiedä tuliko tuo eka sinkku vielä mökkitien kautta vai menikö sukset ristiin ennen sitä...
Helsingin Sanomien uusimmassa kuukausiliitteessä tästäkin tarinoitiin. Ei julkaistu sitä yhteistyötä
Joo, näin ne lämppäreinä Tukholmassa tuolloin. Olisiko ollut Whitesnake pääesiintyjänä.Laitoin soimaan The Quireboysin Sex Partyn. Muistaako kukaan tätä bändiä, niillä oli silloin joskus hyvä levy kun ei vielä ollut grungea eikä muita kamaluuksia.
Juu toki, tuota A Bit Of What You Fancy -levyä tuli kuunneltua viimeksi pari viikkoa sitten. Noiltakin on tasaisesti tullut uusia levyjä, viimeksi tänä vuonna, mutta mulla ei muuta ole kuin ne kaksi 90-luvun alun levyä.Laitoin soimaan The Quireboysin Sex Partyn. Muistaako kukaan tätä bändiä, niillä oli silloin joskus hyvä levy kun ei vielä ollut grungea eikä muita kamaluuksia.