Viestin lähetti CMX
After Crying - Megalázottak És Megszomorított
On muuten ihan hyvä bändi... Pakko kehaista että itse aloittelin soittouraani bändin basisti/kitaristi Rintalan kanssa (jonka olen tuntenut ala-asteikäisestä), vaikka tiet sitten erosivatkin kliseisesti musiikillisten erimielisyyksien takia...Viestin lähetti Viikate
Magyar Posse: We Will Carry You Over The Mountains
Viestin lähetti Predator
Noh, alan asiantuntijat tietävät asian ja voisivat kertoa minulle OMIA mielipiteitään bändistä.
Vaikka oli Patekin viimeksi niin ihmeissään, että joutui laulamaan kännissä..
Viestin lähetti Everton
Edellisen viestin Absoluuttisesta tuli muuten mieleeni, että onko kukaan ehtinyt hankkia Ahkerien Simpanssien levyä? Onko se niin huono kuin arvostelut antavat ymmärtää?
Jaahans, pitänee mennä kuokkimaan kirjastoon. Mielenkiintoisia levyjä olisi niin paljon, mutta budjetti on silti niin opiskelijamainen. Jotenkin kuulostaa etäisesti tutulta tuo bändin nimi, mutta en pysty yhdistämään sitä mihinkään..Viestin lähetti Everton
Social Distortion: White light, white heat, white trash (pahoittelen jos levyn nimi tuli väärässä järjestyksessä väsymystilasta johtuen)
Suosittelen kaikkia rokettirollin ystäviä tutustumaan tähän yhteen nykyisen katurockin peruspilariin, mikäli levy ei ole jo tuttu. Varsinkin nimimerkki Rok:n, onhan platalla loistavine omien biisien lisäksi myös Rollari-coveri.
Viestin lähetti Viikate
Tiedätkö, mistä tätä levyä saa ostaa? Viime kesänä lainasin tuon kaveriltani ja tykästyin kovin, mutta vaikuttaa sangen hankalalta löytää mistään...
Viestin lähetti Viikate
Minulla on kaikki Nollapisteen levyt, mutta ei silti naurattanut yhtään. Musiikillisestikin aivan avutonta pelleilyä.
Viestin lähetti Everton
Muutama muukin kysymys kuitenkin mieleeni pälkähti:
*Onkohan Ruotsissa koskaan julkaistu hyvää rock-levyä, jonka bookletista ei löytyisi suomalaisperäistä nimeä?
Viestin lähetti Leiska3
Mielestäni Mando Diaon "Bring em In" albumi ei sisältäne suomalaisperäistä nimeä. Tästäkään asiasta en ole yhtään varma, joten täytynee ottaa selville. Loistava levy joka tapauksessa.