Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 881 402
  • 21 526

Aksu

Jäsen
Juuri nyt kuuntelussa ja tehosoitossa koti-ja työoloissa on Sapattivuoden levy. Siis aivan uskomattoman miehekästä vääntöä esikuvaa kunnioittaen. Pisti vanhan hevijätkän pään sekaisin. Aivan perkeleen mukaansatempaavaa. Tätä lisää!
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Yksityinen formaattiradioni tavoittaa kuuntelijansa pyörittämällä voimasoitossa mm. seuraavia levyjä.

Der Blutharsch: s/t
Empyrium: Where At Night The Wood Grouse Plays
Magyar Posse: We Will Carry You Over The Mountains
Orplid: Nächtliche Jünger (ehdottomasti viiden parhaan vuonna 2002 julkaistun levyn joukossa... käsittämättömän komea albumi)
Rollstons: Our Grain Could Fill Your Stadium
Sophia: Spite
Swans: Soundtracks For The Blind
Tenhi: Väre
Tiamat: Judas Christ (yllättävän hyvä levy vanhalta suosikkibändiltäni)
Ulver: Perdition City

Viestin lähetti CMX
After Crying - Megalázottak És Megszomorított

Tiedätkö, mistä tätä levyä saa ostaa? Viime kesänä lainasin tuon kaveriltani ja tykästyin kovin, mutta vaikuttaa sangen hankalalta löytää mistään...
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Katatonia - viva emptiness
Soilwork - Figure Number Five
Type O Negative - uuden platan promo
Lamb Of God - As the palaces burn (jos The Haunted toimii...)
Himmel - Love Metal
Carcass - Heartwork
Entombed-Wolverine Blues


Ei ole kukkopojalla helppoa:

Brittiläisen Robbie Williamsin 'Escapology'-albumi ei ole myynyt odotetusti Amerikassa. Levyn ensimmäisen viikon listasijoitus on 43. myytyään noin 21000 kopiota.

Uutinen ei ole mieluista kuultavaa levy-yhtiö EMIlle, joka maksoi Williamsille kahdeksankymmentä miljoonaa euroa uudesta levytysopimuksesta viime vuonna.

EMI-pomo David Munns sanoi vielä noin kuukausi sitten, että EMI aikoo shipata neljä miljoonaa 'Escapologya' amerikkalaisiin levykauppoihin.

EMI odotti Robbie Williamsin albumista rahasampoa, joka paikkaisi Mariah Careyn sopimuksesta aiheutuneita valtavia kuluja.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
ZEN CAFEE?

Kirjoitetaanks toi bändin nimi noin? Noh, alan asiantuntijat tietävät asian ja voisivat kertoa minulle OMIA mielipiteitään bändistä.
Meikäläiselle vanhalle pierulle bändin rytmi ja tyyli kolahti "eilen".

Ou jea. I am a BAD rock´n roll mothafucka...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Viikate
Magyar Posse: We Will Carry You Over The Mountains
On muuten ihan hyvä bändi... Pakko kehaista että itse aloittelin soittouraani bändin basisti/kitaristi Rintalan kanssa (jonka olen tuntenut ala-asteikäisestä), vaikka tiet sitten erosivatkin kliseisesti musiikillisten erimielisyyksien takia...

Pojat kyllä ansaitsisivat hiukkasen enemmän julkisuutta!

Ja sen verran otsikkoon että nyt kuuntelussa on yksi ainoista poltetuista levyistäni. Nimittäin Lordi. Jos jätkät lainaavat moniakin eri bändejä näin häikäilemättä niin en minä kyllä heille mitään teostomaksuja halua maksaa. Ihan kelpo levy muuten, koska kaikki mahdolliset kliseet on käytetty...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: ZEN CAFE? (yksi ee poies)

Viestin lähetti Predator
Noh, alan asiantuntijat tietävät asian ja voisivat kertoa minulle OMIA mielipiteitään bändistä.

Tästä voit lukea jotain mietteitä.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Voisinpa minäkin taas hieman roiskia tänne...

Viime aikoina aktiivisimmin kuunnellut levyt:
-Ua Ua - Zen Café
-Idiootti - Zen Café
-The Being - Wigwam
-Simpukka-amppeli - Absoluuttinen Nollapiste
-käytännössä myös Nollapisteen muutkin levyt
-All the Pain Money Can Buy - Fastball

Siinähän noita on. Pitäisi mennä pian taas levyostoksille, sillä muuten jähmetyn. Kiikarissa olisi YUP:ta, Wigwamin "Nuclear Nightclub" sekä Zen Cafén "Helvetisti järkeä". Ai niin, ja Absoluuttisen Nollapisteen parin viikon päästä ilmestyvä uusi singlejulkaisu "Mustaa ei ole".
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Social Distortion: White light, white heat, white trash (pahoittelen jos levyn nimi tuli väärässä järjestyksessä väsymystilasta johtuen)

Suosittelen kaikkia rokettirollin ystäviä tutustumaan tähän yhteen nykyisen katurockin peruspilariin, mikäli levy ei ole jo tuttu. Varsinkin nimimerkki Rok:n, onhan platalla loistavine omien biisien lisäksi myös Rollari-coveri.

On kyllä siinä mielessä vaarallinen levy, että siitä voi saada tosi pahan overdosen. Pari kuukautta voi mennä helpostikin yhtä soittoa, sen jälkeen on pidettävä vuosi taukoa. Onneksi armas puolisoni vei sen mukanaan katselemaan maailmaa, joten saatan välttyä juuri nyt yliannostukselta.


Edellisen viestin Absoluuttisesta tuli muuten mieleeni, että onko kukaan ehtinyt hankkia Ahkerien Simpanssien levyä? Onko se niin huono kuin arvostelut antavat ymmärtää? Ja kun nyt free-assosiationia harrastetaan, niin mainitaan vielä, että "Tehdään sitä varmaan muuallakin" on piristävimpiä mainoslauseita, joita olen piiiitkään aikaan nähnyt...


Vaikka oli Patekin viimeksi niin ihmeissään, että joutui laulamaan kännissä..

Ei tuo vielä mitään. Tommi Läntinen oli äskettäin Kuusankoskella niin kännissä, ettei edes laulanut. Totesi vain jälkeenpäin, että "siinä vaiheessa kun aloin kuulemaan musiikkia, tajusin, ettei tästä tule mitään" :-) Varsinainen Via Dolorosa.
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Töissä olen.
Eilen klo 06 työpaikalle, 14½ tuntia meni rattoisasti.
Tänään samaan aikaan taas ja vähintään 12 tuntiin saa varautua.
Onneksi en ole täällä kuin valvomassa.

Otin nasevan pinka 70- ja 80-luvun musaa mukaan.
Esittäjien nimistä nousee esiin, mm. Deep Purple, Slade, Dio, Twisted Sister, Metallica, AC/DC, Rainbow, jne.

Tietysti patrioottisena suomalaisena otin myös vastaavalta ajankohdalta kovimmat kotimaiset kappaleet mukaan.
Miltä kuulostaa seuraavat nimet?
Katri-Helena, Tapani Kansa, Vicky Rosti, Sonja Lumme, Taiska, jne.

Tulee rattoisa sunnuntai-päivä..
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Viestin lähetti Everton
Edellisen viestin Absoluuttisesta tuli muuten mieleeni, että onko kukaan ehtinyt hankkia Ahkerien Simpanssien levyä? Onko se niin huono kuin arvostelut antavat ymmärtää?

En ole hankkinut enkä hanki, mutta näin bändin eilen livenä (tosin vain muutaman biisin ajan), enkä voi varauksetta suositella kenellekään. Bändistä voi ehkä saada jotain irti, jos on

a) junttihuumorin ystävä

tai

b) fanaattinen Absoluuttinen Nollapiste -fani. Erästä tähän ihmisryhmään kuuluvaa kaveriani lainatakseni: "Ahkerat Simpanssit on rasistista ja seksististä huumoria, joka olisi tyhmää kenen tahansa muun kuin Tommi Liimatan esittämänä".

Minulla on kaikki Nollapisteen levyt, mutta ei silti naurattanut yhtään. Musiikillisestikin aivan avutonta pelleilyä.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Playlist nyt:

Megadeth - Rude Awakening
White Zombie - Astro Creep 2000
The Haunted - One Kill Wonder
Strapping Young Lad - SYL
 

Jindebyne

Jäsen
System F - Out Of The Blue

Eli yksi Ferryn projekteista, jonka olen tiennyt vuodesta 1999 lähtien, mutta nyt vasta tutustuin kunnolla ja heti oli pakko ostaa levy.
Tuntuu, että olisi hieman rankempaa kun Ferryn tavallinen kiksuttelu(?) Arnold varmasti tietää paremmin.
Itse levystä voin sanoa, että jos trance tai edes elektroninen musiikki hiemankin innostaa niin kannattaa tutustua tähän levyyn, on niin hemmetin hienoa menoa!
Erityismaininnan annan kappaleelle Exhale, ei voi musiikkia enää paremmin tehdä kuin tässä tapauksessa!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Everton
Social Distortion: White light, white heat, white trash (pahoittelen jos levyn nimi tuli väärässä järjestyksessä väsymystilasta johtuen)

Suosittelen kaikkia rokettirollin ystäviä tutustumaan tähän yhteen nykyisen katurockin peruspilariin, mikäli levy ei ole jo tuttu. Varsinkin nimimerkki Rok:n, onhan platalla loistavine omien biisien lisäksi myös Rollari-coveri.
Jaahans, pitänee mennä kuokkimaan kirjastoon. Mielenkiintoisia levyjä olisi niin paljon, mutta budjetti on silti niin opiskelijamainen. Jotenkin kuulostaa etäisesti tutulta tuo bändin nimi, mutta en pysty yhdistämään sitä mihinkään..

Hah, onko mulla nyt enemmän jonkin sortin uskottavuutta, kun sain kuokittua kaikkien Fleimari-jamppojen nimmarit mun paitaan? Kaipa meikäläisen löytää taas Nosturista parin viikon päästä.

Ja kuuntelussa juuri nyt: The Clash - London Calling
Tällaisten mestariteosten tekoon tarvitaan oikeasti jo taitoa.
 

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Detroit Red Wings, Kärpät, HIFK
Viestin lähetti Viikate

Tiedätkö, mistä tätä levyä saa ostaa? Viime kesänä lainasin tuon kaveriltani ja tykästyin kovin, mutta vaikuttaa sangen hankalalta löytää mistään...

Itse ostin kyseisen levyn eräältä tuttavaltani, mutta uskoisinpa, että sitä voi ostaa aivan uutena mm. kyseisen bändin kotisivuilta ja sitten näistä nettikaupoista. Eli siis netistä lähinnä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Absoluuttinen intellektuellien wannabe-Popeda?

Viestin lähetti Viikate
Minulla on kaikki Nollapisteen levyt, mutta ei silti naurattanut yhtään. Musiikillisestikin aivan avutonta pelleilyä.

Toisin sanoen: levy olisi aivan ehdoton pakko hankkia, mikäli harrastaisi useinkin ryyppyiltoja kaveriporukassa. Tällä haavaa jäänee siis tutustumatta, kun ei taida sattuneista syistä radiossakaan soida.
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Re: Thåström: Mannen som blev en gris

Viestin lähetti Everton
Muutama muukin kysymys kuitenkin mieleeni pälkähti:
*Onkohan Ruotsissa koskaan julkaistu hyvää rock-levyä, jonka bookletista ei löytyisi suomalaisperäistä nimeä?

Mielestäni Mando Diaon "Bring em In" albumi ei sisältäne suomalaisperäistä nimeä. Tästäkään asiasta en ole yhtään varma, joten täytynee ottaa selville. Loistava levy joka tapauksessa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Motörhead : No Remorse. Nyt ollaan perusasioiden äärellä. On se Lemmy äijä, ei siitä pääse mihinkään.

Killed by death..killed by death..killed by death..hähähäh..killed by death.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Strapping Young Lad - SYL
Huomenna kaupasta hakemaan levy, sen verran hyvän kuuloista.

Autossa:
Radiohead - OK Computer
Kotiteollisuus - Satu peikoista
SOAD - Steal This Album!
SOAD - SOAD
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Thåström: Mannen som blev en gris

Viestin lähetti Leiska3
Mielestäni Mando Diaon "Bring em In" albumi ei sisältäne suomalaisperäistä nimeä. Tästäkään asiasta en ole yhtään varma, joten täytynee ottaa selville. Loistava levy joka tapauksessa.

Loistava tosiaan, alusta melkein loppuun. The Band on tosin yksi niistä kappaleista, jotka jo yksin tekevät albumista ostamisen arvoisen. Eikä Mr. Moon paljon huonompi ole...
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Keikkaa odotellessa:

Bruce Springsteen bootleg
Boardwalk Hall
March, 7th 2003 - Atlantic City, NJ
 
Talk Talk : The Collection

Enpä tiennyt bändistä mitään ennen kuin kuulin "Life's what you make it"-biisin GTA Vice Cityn soundtrackilla ja sitä eräälle kaverilleni kehaisin. Ostivat penteleet sitten syntymäpäivälahjaksi minulle yhtyeen kokoelman. Levy on kyllä hieman hätäisesti kootun oloinen, esimerkiksi kansivihkosesta ei löydy niin minkäänlaista informaatiota bändistä ja yhden biisin nimikin on kirjoitettu väärin, mutta mitäpä noista pienistä, kun musiikki on kerran näinkin loistavaa. Ehdottomasti suositeltavaa kasaripoppista, johon ainakin itse aion perehtyä tarkemminkin.
 
Viimeksi muokattu:

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Imatran Voima - Techno Slut
White Stripes - Elephant
Evan Dando - Baby, I'm bored
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hurriganes - 10/80

Alpun soolot nasahtelevat mukavasti kohdilleen, tällä hiukan kevyemmällä Ganes-levyllä. Nostalgisia fiiliksiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös