No kappas. Minä kun olen aina potenut alemmuudentuntoa, kun ensimmäinen kosketukseni Pink Floydiin oli aikoinaan uunituore The Division Bell, ja High Hopes on edelleen PF-suosikkejani.8. High Hopes
Koeta nyt kuitenkin kestää. Tsemppiä sulle!J. Karjalaisen parhaita pyörii randomina.
Blue Öyster Cultin kokoelmalevy. Olen viime aikoina enemmänkin innostunut kuuntelemaan "klassista rokkia", eli bändejä kuten Blue Öyster Cult, Lynyrd Skynyrd, The Who ja Cream. Ja jos jollakulla on hyviä ehdotuksia listan jatkoksi, otan kiitollisena vastaan. Onko Eagles tehnyt muuta hyvää kuin Hotel Californian?
CMX -Kuolemaantuomitut
Hieno biisi kaikenkaikkiaan.
...Valo viipyy matkallaan.
...Päivät vaihtaa kasvojaan.
...Aika vyöryy radallaan,
...ja sinä kuljet läpi hehkuvan maailman.
CMX on maailman yliarvostetuin bändi.
Onko minulla oikeus puheenvuoroon, nähtyäni CMX:n kahdesti livenä '95, kerran hallissa ja kerran klubilla? Yleisön määrästä tai suosituksista ei hajuakaan.Sinä et varmaankaan todistanut hikistä klubikeikkaa vuonna -94, kun 200-paikkaisessa tilassa oli 500 ihmistä ja katosta satoi hiestä tiivistynyttä vettä. Olit vissiin Bob Dylanin keikalla silloin.
Paskaa, yliarvostettua sellaista.
Muse.
Ilmeisesti näin. Mielestäni on erikoista, kuinka sinä toisaalla arvostelet Dylania, mutta nostatat CMX:n jalustalle kohta 15 vuotta sitten vedetyn livekeikan vuoksi. Tosin, siinäpä se kaikki positiivisessa merkityksessä sanottava CMX:stä taisi ollakin... Dylan ja CMX ovat mielestäni tekemällä tehtyä, sillä erotuksellä että Dylan sentään sai tuotoksensa kuulostamaan omaltaan. Eikä hänen tuotantonsa joissa toimi vain kirjoittavana osapuolena ole missään nimessä huonoa. CMX oli livenä, levyllä ja painetussa muodossa silkkaa tekotaiteellista paskaa, ehken vuosien varrella kärpästen määrä vain on vähentynyt.Miten sattuivatkaan nämä kaksi samaan viestiin? Kohtalo lie johdattanut.