Sekä tietenkin, kuin kirsikka kakussa, se Yrjänän runokirja.
Paskaa, yliarvostettua sellaista.
Niin mikä niistä?
Sekä tietenkin, kuin kirsikka kakussa, se Yrjänän runokirja.
Paskaa, yliarvostettua sellaista.
Urban Talee oon "mukavan" työpäivän lomassa luukuttanut. Hyvältä kuulostaa.
Eilen kävin ostamassa uuden Smashing Pumpkins-lätyn, Zeitgeist. Nyt on tarkoitus selvittää onko siitä mihinkään...
Editors - An End Has A Start
Interpol - Our Love To Admire
The Smashing Pumpkins - Zeitgeist
Editors on nyt pari viikkoa pyörinyt tauotta, epäilemättä vuoden paras levy jo heinäkuussa.
Interpolia ja Smashing Pumpkinsia olen vasta pari päivää kuunnellut, joten niistä on paha sanoa vielä paljoakaan. Tai no sen verran ettei tämä uusi Interpol millään yllä lähes täydellisen Anticsin tasolle.
Editors on nyt pari viikkoa pyörinyt tauotta, epäilemättä vuoden paras levy jo heinäkuussa.
Allekirjoitan. Paras levy vuosiin.
Itse kuuntelin tuon Zeitgeistin vasta kertaalleen läpi, pari biisiä vaikutti ihan lupaavalta mutta paha sanoa vielä.
Interpolista sen verran, etten tiennytkään että uusi levy on jo tullut, täytyypä hankkia kyseinen lätty. Ei ihme jos ei uusi vedä vertoja Anticsiin, sillä sen verran helmi levy tuo kyseinen tuotos on. Tuli pari vuotta sitten kuunneltua sen verran paljon, että cd:n keskelle tuli reikä.. :)
Editors - An End Has A Start
Interpol - Our Love To Admire
The Smashing Pumpkins - Zeitgeist
Interpolia ja Smashing Pumpkinsia olen vasta pari päivää kuunnellut, joten niistä on paha sanoa vielä paljoakaan. Tai no sen verran ettei tämä uusi Interpol millään yllä lähes täydellisen Anticsin tasolle.
Itse tykkään enemmän CMX:n progemmasta materiaalista, mutta jostain syystä kyseinen biisi iskee niin helvetin lujaa ettei mitään rajaa. Helvetin hyvä biisi.CMX -Kuolemaantuomitut
Hieno biisi kaikenkaikkiaan.
...Valo viipyy matkallaan.
...Päivät vaihtaa kasvojaan.
...Aika vyöryy radallaan,
...ja sinä kuljet läpi hehkuvan maailman.
Mitä ihmettä? Itse olen aina elänyt siinä uskossa, että "No Matter What" on sekä bändin tunnusbiisi että niiden tunnetuin biisi. Jaaha, olen kai sitten vääräuskoinen. Niin, tuo "Without you" on tunnetumpi Harry Nilssonin esittämänä.Hassua. Badfingerin tunnuspiisi Come And Get It ei ole niiden kirjoittama (vaan McCartneyn), mutta niiden kirjoittama Without you taas on tunnetuin piisi, mutta ei tunnettu Badfinger-piisi.
Pakko udella, että mitäs pidit? Itse en ole juuri muuta viimeiseen kuukauteen kuunnellut. Vitun kovaa paskaa.Seuraavaksi pyörähtää ensi kertaa uusi Paradise Lost.
Eiköhän tuo Without you ole aika ylivoimaisesti tunnetuin, paljon tunnetumpi kuin bändi itse.Mitä ihmettä? Itse olen aina elänyt siinä uskossa, että "No Matter What" on sekä bändin tunnusbiisi että niiden tunnetuin biisi. Jaaha, olen kai sitten vääräuskoinen. Niin, tuo "Without you" on tunnetumpi Harry Nilssonin esittämänä.
En itsekään ole todellakaan, mutta ensimmäisenä minulle tulee No Matter What ko. yhtyeestä mieleen. Se on tullut kuultua sen verran usein sekä coverina että elokuvasoundtrackeilta. Siinä olet täysin oikeassa, että Come And Get It oli yhtyeen läpimurtohitti, eli tavallaan tunnusbiisi. Mutta pitääpä tutustua yhtyeen tuotantoon tarkemmin, ei nimittäin yhtään hullumpi yhtye.En minä erityisemmin ole perehtynyt Badfingeriin, mutta ennen edes pinnallista perehtymistä Come And Get It oli tullut usein vastaan.