Mitäs minä nyt taas olen tehnyt?Machulda kirjoitti:Ääneni saa Ted Raikas. Se vaan on niin äijä !
Ted Raikas kirjoitti:Mitäs minä nyt taas olen tehnyt?
Kaivanto kirjoitti:Tappara-Ässät-ketjuissa on heitelty sen verran hevonpaskaa, että ahkeran lannoittamisen on syytäkin kasvattaa kukka aina silloin tällöin; äänestän nickiä "Nick".
Twite kirjoitti:Äänestän erästä jonka vuoksi Jatkoajan säännötkin joustavat.
"Tällä kertaa ei huomioitu niinkään kirjoittajien aiempaa rangaistushistoriaa, vaan pelikiellot langetettiin tasapuolisesti"
Blackie kirjoitti:Pakko antaa ääni jollekin "mafiosolle". Vaikeata päättää kenelle. No, Rontti saakoot ääneni. Oikeastaan näytöt on annettu tämän liigakauden aikana. Selvästikin kaappifani Ässien suhteen ;).
En sano koska en jaksa taas lukea kyyneleiden läpi kirjoitettuja yksityisviestejä.Solomon kirjoitti:Kannattaa sanoa suoraan ketä tarkoitat, jos listalle haluat.
Pahoittelen virhettäni. Muistelin nimittäin että kyseisellä ala-arvoistakin huonommalla ketjunavauksella "Mieshuorien mestaruus" tjsp olisi aikanaan penaltya rapsahtanut mutta olinkin väärässä. Kiitokset sensijaan äänestäsi. Jokainen ääni on minulle samanarvoinen.Pee kirjoitti:Tällä "faktallasi" ansaitsit ehdottomasti puolestaan minun ääneni. Olen nimittäin ennen viimeviikkoista saanut tänne tasan kaksi pelikieltoa, joista ensimmäinen tuli elokuussa 2004 ja seuraava puolestaan heti syyskussa -04. Eli viitsitkö, Arvon "Nikke", nyt hieman valoittaa, minkäköhän lajin tms. kauden loppuessa "avaudun aina pelikiellon arvoisesti"?
Ei tarvitse sanoa, kaikki me tiedetään että annoit äänesi JanJ:lle.Twite kirjoitti:En sano koska en jaksa taas lukea kyyneleiden läpi kirjoitettuja yksityisviestejä.
Twite kirjoitti:En sano koska en jaksa taas lukea kyyneleiden läpi kirjoitettuja yksityisviestejä.
Älä elvistele, et sinä siellä enää ole ollut pitkään aikaan. Your 15 minutes is over.Solomon kirjoitti:Muutama kostea yksityisviesti on pieni hinta siitä että pääsee mun viereen samaan listaan eli JanJ:n allekirjoitukseen.
Viktor Ulk kirjoitti:Annan vielä ääneni Olkulle, rauhallista tekstiä, suorastaan valitettavan HMV, kiitos siitä.
AaroVaalanne kirjoitti:Sama. Ihmettelen suuresti tämän kaverin kohtaloa. http://keskustelu.jatkoaika.com/announcement.php?f=7
AaroVaalanne kirjoitti:Sama. Ihmettelen suuresti tämän kaverin kohtaloa. http://keskustelu.jatkoaika.com/announcement.php?f=7
Kummallista olisi sinällään, kun päiväys on viimekuuta. Harvoin siinä vaiheessa aprillauksia vielä tehdään... ehkä mies (?) vaan astui moderaattoriuksien varpaille tai teki jotain muuta epäilyttävää. Tiedä näistä. Mainio kirjoittaja meni siinä, jos totta on. Kait se on.jupster kirjoitti:Aprillipila?
Ted Raikas kirjoitti:Kummallista olisi sinällään, kun päiväys on viimekuuta. Harvoin siinä vaiheessa aprillauksia vielä tehdään... ehkä mies (?) vaan astui moderaattoriuksien varpaille tai teki jotain muuta epäilyttävää. Tiedä näistä. Mainio kirjoittaja meni siinä, jos totta on. Kait se on.
Ted Raikas kirjoitti:Kummallista olisi sinällään, kun päiväys on viimekuuta. Harvoin siinä vaiheessa aprillauksia vielä tehdään... ehkä mies (?) vaan astui moderaattoriuksien varpaille tai teki jotain muuta epäilyttävää. Tiedä näistä. Mainio kirjoittaja meni siinä, jos totta on. Kait se on.