Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 286
  • 1 134
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ted Raikas kirjoitti:
Kummallista olisi sinällään, kun päiväys on viimekuuta. Harvoin siinä vaiheessa aprillauksia vielä tehdään... ehkä mies (?) vaan astui moderaattoriuksien varpaille tai teki jotain muuta epäilyttävää. Tiedä näistä. Mainio kirjoittaja meni siinä, jos totta on. Kait se on.

Näyttäisi pykälä 16 olevan kahden nimimerkin käyttöön viittaava.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Näyttäisi pykälä 16 olevan kahden nimimerkin käyttöön viittaava.
Tjahas. No siten sitten. Ei vaan ole kovinkaan Jatkoaikamaista tälläinen "aprillipila", vaan mistäs minä tiedän. Eiköhän se tuosta selviä ajastaan...

Itselläni ei kakkosnickkiä ole, mutta useampi persoonallisuus kyllä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ehdottomasti ääni Olkulle.

Taisipa olla jatkoajan ainoita aktiivisia kirjoittajia, joka kirjoitti asiaa eikä juurikaan lähtenyt mukaan "meidän äiti tekee teidän isistä ruokaa"-kirjoitteluun.
 

Viktor Ulk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Inter Milan, St.Kilda Saints, VF
Eipä olisi Olkusta uskonut, ei. Sen mitä tällä palstalla olen miehen kanssa keskustellut jäi kuva hieman kokeneemmasta ihmisestä, eikä todellakaan mistään FF-hihhulista, jolla riemu tulisi hulinan aiheuttamisesta. En siis todellakaan syyllistä tai hauku futisfoorumia, on se hulinakin välillä riemuisaa.

Looks can be deceiving.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
OLKKU.

Ja tämä ääni on annettu maaliskuun puolella, minä vaan satun elämään jossakin ihme Omassa Universumissani, joten aikaeron takia ääni tulee vasta nyt.

Ja tämä ei ole arpillipila eikä muutenkaan apila.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
OLKKU, ehdottomasti. Pieni järkytys, kun luin eilen Olkun kirjoitusoikeuksien poistamisesta. Asiallinen, huumorintajuinen ja ystävällinen Jatkoajan kirjoittaja. Ei mikään turhanpäiväinen provoaja.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Ääni Olkulle myös täältä. Miksi tuohon modejen viestiin missä ilmoitetaan mm. Olkun poisto on laitettu noin olkkumainen sananmuoto...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pee kirjoitti:
Paitsi mahdollisesti se "Olkun" kakkosnick...
Mitenkäs minä muistelen, että Olkun poikakin kirjoittelee tänne? Olisikohan kyseessä vain inhimillinen erehdys, jos ja kun samasta osoitteesta kirjoittavat?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
tant gredulin kirjoitti:
Mitenkäs minä muistelen, että Olkun poikakin kirjoittelee tänne? Olisikohan kyseessä vain inhimillinen erehdys, jos ja kun samasta osoitteesta kirjoittavat?
Ei ollut, asia käsiteltiin jo tuossa mode-ketjussa. Olkku itsekin myöntänyt tuplanikkinsä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
tant gredulin kirjoitti:
Mitenkäs minä muistelen, että Olkun poikakin kirjoittelee tänne? Olisikohan kyseessä vain inhimillinen erehdys, jos ja kun samasta osoitteesta kirjoittavat?

Muistelen ihan samalla tavalla ja uskon, että kyseessä on inhimillinen erehdys. Aikamoinen shokki-uutinen tuo kirjoitusoikeuksien poisto.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruutiveijari kirjoitti:
Ei ollut, asia käsiteltiin jo tuossa mode-ketjussa. Olkku itsekin myöntänyt tuplanikkinsä.
Right. Kävin sen nyt lukemassa, selvähän se sitten.
Oma ääneni btw menee Major Jullille.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Olkku 4ever

Kun se kaksois-nick ei tuntunut olevan mikään näistä jatkoajan häiriköistä, niin korpeaa kyllä tuo Olkun poisto.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Ääneni voisi mennä joillekin näistä tuntemattomista kirjoittajista, jotka kovasti koittavat muistettavan heitä näissä kuukauden jatkoaikalainen, Jatkoajan parhaat letkautukset jne. ketjuissa. Monet koittavat kovasti olla hauskoja ja heittää väkinäisiä mukamas vitsikkäitä juttuja, joille nuoriväki hurraa. Karjalan mänty ikävä kyllä on melko kova ja vasara myös toisinaan heiluu ihan turhan takia. Näissä ns. tosimiesten ketjuissa hmm! en tarkoita tissiketjua, vaan edellä mainitsemiani muistetaan vain typeriä alapääjuttuja jne. ja niistä mikään kunnon mies ei tietystikään pidä.

Voi, kuinka paljon juttua ja valitusta tyhjästä onkaan kirjoitettu turhaan kunnon työnäytteen jälkeen.

Pitkään mietittyäni kuukauden jatkoaikalaista, en äänestäisi vastaavia tuntemattomuuksia, jotka unohdetaan parissa viikossa. Todellinen työnäyte mitataan kirjoitusoikeuksissa. Jatkoajassa tosin on vain yksi kirjoittaja, jolle koko Jatkoajan foorumi tuntuu olevan kateellinen ja jopa ajoittain tosissaan on koittanut patistaa kirjoitusoikeuksien poistamisen puolesta. Tämä eräs Jaska Jokunen on lopultakin kirjoittaja, joka on tämän tittelin arvoinen (aidosti). Työnäytettä ei vuosien varrelta tarvitse kehua tai korostaa. Jokaisessa meissä tosin taitaa asua pieni tämmöinen Jaska Jokunen.

Loppukaneetiksi voinenkin laittaa toteaman! On monia mukamas kuukauden kirjoittajia, mutta vain yksi todellinen työnäyte. Eipä tästä sen enempää, muuta kuin taas moderaattoreille pian kertomaan epätasa-arvosta...

UGH, Olen puhunut!
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Äänestäisin kuukauden jatkoaikalaiseksi itseäni, mutta koska Olkku kaikkine sivupersoonineen hätistettiin palstalta, äänestän Ari-Mattia.

Eikös olekin mielenkiintoista, että niinsanottu asiakirjoittaja rekisteröi sivu-nickejä jotta saa olla virtuaalisesti JanJ otteluketjuissa?
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Eiköhän tämä titteli mene nimimerkille #26. On ollut yön aikana sen verran liekeissä useissa ketjuissa.
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
#26 saa mun ääneni. Kiitettävää paneutumista aiheeseen "tissit". Kun yksi ketju suljetaan, niin avataan tietenkin uusi, koska "kyllä tisseille nyt oma ketjunsa pitää olla"

Toivottavasti ei ollut kankkunen aamulla
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Huikeinta settiä on meikäläisen mielestä heittänyt nimim. Rillipiru. Luulin, että meriittiä olisi kertynyt ulosheiton verran, mutta olin väärässä. Toivottavasti viihdyttää jatkossakin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Annan huhtikuun ääneni jo nyt Routaiselle Sydämelle. Perustelut: Analyysit, jotka pystyisi esittämään muutamalla rivillä, RS venyttää romaaniksi. Erottuu massasta! Hyvä Routainen Sydän!
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ted Raikas kirjoitti:
kritiikille menee ääni täältä suunnalta. Muut ovat perustelleet riittävän hyvin ja miehen (?) kirjallinen tuotanto toimii oivana perusteluna myös.

Mitähän tämä Lappeenrannan luterilainen oikein horisee.Kiitos antimerkityksellisestä äänestäsi, mutta perustelut ovat väärät.

En ala kommentoimaan tätä ketjua. Elän joka tapauksessa sieluissanne.

Huomaan että olen saanut ääneni tervekätisiltä miehiltä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ääni nimimerkille #26.

Perustelut? Yhdellä sanalla, huikeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös