Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 303
  • 1 134

Wolves

Jäsen
Major Julli kirjoitti:
#61 tuli puskista kuin Tanska EM-kisoissa 1992 ja vei koko potin! Onko tämä oikein?

Kyllä #61:lle lähtee täältäkin ääni. Mies tuli täysin vedonlyöntikertointen ulkopuolelta ja yllätää koko porukan viemällä "pojan" Helsinkiin
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ted Raikas kirjoitti:
Mitäs minä nyt taas olen tehnyt?

Kenties sitä, että olet ollut oma itsesi - kuten niin monena aiempanakin kuukautena. Mielestäni on aika arvostettavaa, että henkilö uskaltaa olla netissä oma itsensä hyvine ja huonoine puolineen.

vlad.
 

Kaivanto

Jäsen
Tappara-Ässät-ketjuissa on heitelty sen verran hevonpaskaa, että ahkeran lannoittamisen on syytäkin kasvattaa kukka aina silloin tällöin; äänestän nickiä "Nick".
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaivanto kirjoitti:
Tappara-Ässät-ketjuissa on heitelty sen verran hevonpaskaa, että ahkeran lannoittamisen on syytäkin kasvattaa kukka aina silloin tällöin; äänestän nickiä "Nick".

Molemmista leireistä on varmaan 10 kirjoittajaa pelikiellossa ja eipä yllättäisi, vaikka lisää paukkuisi.

Mä olen muuten äänestänyt jo, mutta annetaan erikoismaininta Mr. Scarface. Hän on kuningas!
 

Rumble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Annan ääneni nimimerkille heavy, joka urhoollisesti kinastelee moderaattoreiden kanssa yksityisviesteistä. Hyvää viihdettä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Äänestän erästä jonka vuoksi Jatkoajan säännötkin joustavat.

"Tällä kertaa ei huomioitu niinkään kirjoittajien aiempaa rangaistushistoriaa, vaan pelikiellot langetettiin tasapuolisesti"
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Twite kirjoitti:
Äänestän erästä jonka vuoksi Jatkoajan säännötkin joustavat.

"Tällä kertaa ei huomioitu niinkään kirjoittajien aiempaa rangaistushistoriaa, vaan pelikiellot langetettiin tasapuolisesti"

Kannattaa sanoa suoraan ketä tarkoitat, jos listalle haluat.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Blackie kirjoitti:
Pakko antaa ääni jollekin "mafiosolle". Vaikeata päättää kenelle. No, Rontti saakoot ääneni. Oikeastaan näytöt on annettu tämän liigakauden aikana. Selvästikin kaappifani Ässien suhteen ;).


Älä mulle ääntäsi anna, olen HMV.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Solomon kirjoitti:
Kannattaa sanoa suoraan ketä tarkoitat, jos listalle haluat.
En sano koska en jaksa taas lukea kyyneleiden läpi kirjoitettuja yksityisviestejä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Pee kirjoitti:
Tällä "faktallasi" ansaitsit ehdottomasti puolestaan minun ääneni. Olen nimittäin ennen viimeviikkoista saanut tänne tasan kaksi pelikieltoa, joista ensimmäinen tuli elokuussa 2004 ja seuraava puolestaan heti syyskussa -04. Eli viitsitkö, Arvon "Nikke", nyt hieman valoittaa, minkäköhän lajin tms. kauden loppuessa "avaudun aina pelikiellon arvoisesti"?
Pahoittelen virhettäni. Muistelin nimittäin että kyseisellä ala-arvoistakin huonommalla ketjunavauksella "Mieshuorien mestaruus" tjsp olisi aikanaan penaltya rapsahtanut mutta olinkin väärässä. Kiitokset sensijaan äänestäsi. Jokainen ääni on minulle samanarvoinen.

Pahoittelut vielä kerran, ensi kerralla laitan faktat kuntoon kuten nim varjo sanoisi.

Tiedän että kyllä jo äänestin mutta myös eräs toinen nimimerkki ansaitsisi ääneen. Ko nimimerkki kuitenkin pelaa eri pelisäännöillä kuin muut ja se on kulttuuritekoon verrattava suoritus.

Edit; noudatankin Twiten hyväksi havaitsemaa linjaa ja poistan tuon nimimerkin.
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Twite kirjoitti:
En sano koska en jaksa taas lukea kyyneleiden läpi kirjoitettuja yksityisviestejä.
Ei tarvitse sanoa, kaikki me tiedetään että annoit äänesi JanJ:lle.

Itse äänestän itseäni, koska onnistuin ajojahdista huolimatta välttää hakatuksi tulemisen. Siitäs saitte!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ääni nimimerkille joka myönsi kirjoittavansa ihan mitä paskaa tulee mieleen.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Twite kirjoitti:
En sano koska en jaksa taas lukea kyyneleiden läpi kirjoitettuja yksityisviestejä.

Muutama kostea yksityisviesti on pieni hinta siitä että pääsee mun viereen samaan listaan eli JanJ:n allekirjoitukseen.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Solomon kirjoitti:
Muutama kostea yksityisviesti on pieni hinta siitä että pääsee mun viereen samaan listaan eli JanJ:n allekirjoitukseen.
Älä elvistele, et sinä siellä enää ole ollut pitkään aikaan. Your 15 minutes is over.

Tuskin itkettää?
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Lemmentuskissaan kiereskeleviä kanssaihmisiä käy aina sääliksi. On onneksi yksi, joka auttaa pettämisketjussa. Se on jautaa kun dr. Jööji neuvoo.
 
Suosikkijoukkue
Liigan kärki ja jumbo
Otan oikeuden äänestää vielä, kun kuukautta on jäljellä n. 15 minuttia. Jos tuli liian myöhään niin jättäkää huomiotta.

Ja ääni menee henkilölle TuleeEnnenaikaisesti. On vaan niin mahtava nimimerkki että pakko huomioida jotenkin.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ääni naapuriin schollille. Aina piristävää lukea hänen viestejään. Samalla saa aina ajatella, onkohan tämä kirjoitettu kieli poskessa vai ei.

-duud-
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
jupster kirjoitti:
Aprillipila?
Kummallista olisi sinällään, kun päiväys on viimekuuta. Harvoin siinä vaiheessa aprillauksia vielä tehdään... ehkä mies (?) vaan astui moderaattoriuksien varpaille tai teki jotain muuta epäilyttävää. Tiedä näistä. Mainio kirjoittaja meni siinä, jos totta on. Kait se on.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ted Raikas kirjoitti:
Kummallista olisi sinällään, kun päiväys on viimekuuta. Harvoin siinä vaiheessa aprillauksia vielä tehdään... ehkä mies (?) vaan astui moderaattoriuksien varpaille tai teki jotain muuta epäilyttävää. Tiedä näistä. Mainio kirjoittaja meni siinä, jos totta on. Kait se on.

Niin, tuo poisto tapahtui kyllä aikalähellä puoltayötä. Noh, kuka tietää. Eikös tuo pykälä 16 ole kaksoisnick?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös