Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 245
  • 1 134

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Designer kirjoitti:
En sitten tiedä, mitkä syyt tuohon lopunajan sirkukseen ajoivat, eikä asia minulle kuulukaan.

JanJ avautui aiheesta reilu kuukausi sitten vitutusketjussa:

JanJ kirjoitti:
Tästä aiheesta joskus itkin (kuten on kiekkokeskusteluissa tapana sanoa).
Olen viettänyt elämästäni ison osan jäähalleissa, tunnen ja tapaan alan ihmisiä jne. Alkuaikoina täällä keskustelu oli hienoa, rakentavaa ja asiantuntevaa. Mutta sitten palsta alkoi täyttymään suoraan sanottuna paskasta. Väkimäärä kasvoi parista sadasta muutamaan tuhanteen, ja ongelmat alkoivat. Itse tein täyskeikautuksen keskustelussa tähän täysin tympääntyneenä. Huomasin, että vaikka kirjoittaisi miten hyvin perustellun mielipiteensä jostain tapahtumasta tai ottelusta, niin vastaukset on pääsääntöisesti tyyliä "Et tajua, raumalainen, äitis on ruma, forsbacka on persfucka, ikinä et ole ollut hallissa, rautakorpi sanoi niin se on totta" jne jne. Joten aloitin sitten kirjoittamaan ihan mitä paskaa tulee mieleen. Asialliset kiekkokeskustelut käyn, kuten ennen Jatkoaikaakin, pääasiassa kasvotusten kiekkoihmisten kanssa ja jonkin verran messengerissä. Jatkoajasta tuli ensin palstan puolesta hiekkalaatikko, myöhemmin myös kolumneista lähes täysin sisällöttömiä, tyhjiä huutoja. Jatkoaika ei todellakaan ole mennyt eteenpäin, vaan taaksepäin ja rajusti. Pian tämä on kuin keltainen kiekkopesä konsanaan.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
HCM kirjoitti:
Puuttumatta sen enempää tähän Jatkoajan puolijumalan kirjoitusoikeuksiin (=evvk) niin pakko sanoa - eiköhän noissa prosenteissa ole hieman liikaa? Onko se niin vaikea ymmärtää, että samat säännöt ne olla pitää kaikille kirjoittajille, oli sitten plakkarissa 100, 1000 tai 10000 viestiä. Kaikki JanJ'n ihailijat ja ikävöijät, miksi ette perusta tälle puolijumalalle omaa nettisaittia?

on jo... Turenki 2006 pyörii tuolla jossakin netin sopukoissa, tosin ei pelkästään häntä varten, mutta kuitenkin...

Tuossa joskus ennen finaaleja oli nähtävissä välillä sitä "oikeaa" tasoa, jossa toivo heräsi Ässien mestaruudesta, mutta kun Kerho oli liian voimakas niin kattila taisi kaatua lopullisesti:)

Ei siinä mitään, onhan meillä monta muutakin tällaista vielä piilossa.

Sen ymmärrän tuosta katkeruudesta, koska Kiekkopesä kaatui täysin näihin teineihin paskapäihin. Jatkoaika nousi tuhkasta ja olikin aluksi aika asiallinen. Nykyään on niin kovin vaikea saada isolta joukolta hyvää ja asiallista keskustelua aikaiseksi, joten kai se vanhaa vitutti...

Tää nyt on tätä

"Why can't we all just get along?" -Rodney King
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Designer kirjoitti:
En sitten tiedä, mitkä syyt tuohon lopunajan sirkukseen ajoivat, eikä asia minulle kuulukaan.

Uskon että sopimus joka oli jo tehty seuraavan foorumin kanssa vaikutti kirjoitusten sisältöön ratkaisevasti. Vähän sama juttu kun pelaajalla joka on tehnyt rahakkaan sopimuksen uuteen seuraan, motivaatio laskee ja loppuu sitten kokonaan.

veini
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Olkaatten koukkupolvet esimerkkinä muille

masaman kirjoitti:
Nykyään on niin kovin vaikea saada isolta joukolta hyvää ja asiallista keskustelua aikaiseksi, joten kai se vanhaa vitutti...

Niin, ehkä vanhan ja fiksun pitäisi ennemminkin olla esimerkkinä palstan koohottajille, eikä vetää kaikkien aikojen pohjanoteerausta?

Itselleni tuli ainakin mieleen ko. toiminnasta pikkulapsi, joka paskantaa silkkaa vittumaisuuttaan omaan leikkikehäänsä.

Täältä tähän
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Designer kirjoitti:
Ääni JanJ:lle. Jos pyydettäisiin luettelemaan kymmenen Jatkoajan nimimerkkiä mahdollisimman nopeasti, olisi JanJ varmasti tuossa joukossa. Muistan hyvin senkin ajan, kun hän kirjoitti ihan fiksusti. En sitten tiedä, mitkä syyt tuohon lopunajan sirkukseen ajoivat, eikä asia minulle kuulukaan.

No onkos tässä kyseessä vastaava tapaus Tunkin kanssa?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Designer kirjoitti:
Ääni JanJ:lle. Jos pyydettäisiin luettelemaan kymmenen Jatkoajan nimimerkkiä mahdollisimman nopeasti, olisi JanJ varmasti tuossa joukossa. Muistan hyvin senkin ajan, kun hän kirjoitti ihan fiksusti. En sitten tiedä, mitkä syyt tuohon lopunajan sirkukseen ajoivat, eikä asia minulle kuulukaan.

No, itse voin ottaa sen verran kantaa tuohon play-off sirkukseen, että Tappara-pelien aikaan Ässä-fanit saivat lukea todella "asiantuntevia" vähättelyjä Ässistä, Porista, porilaisista ynnä muusta. Tappara-fanit lähtivät provoilusotaan, jonka sitten hävisivät kuten pelitkin kentällä. Osa meistä osasi ottaa asian viihteenä, osalle jäi vaihde päälle.

JanJ:n iso moka oli luvata se kaatoraha, semmoista ei voi tällaisellä foorumilla hyväksyä, oli se kuinka leikillään ja/tai kännissä sanottu.

Kiekosta mies tietää ja paljon.

edit. Tuosta JanJ:n avautumisesta voi kyllä kirjoittaa vähän enemmänkin. Täällä palstalla pitäisi oikeasti tehdä päätös sallitaanko täällä sokeat fanit ja onko tämä jääkiekkopalsta vai jääkiekkojoukkueiden fanituspalsta? Play-offien aikaan täällä saa lukea kaiken maailman ihmevuodatuksia milloin mistäkin. Jos asioista alkaa kirjoittamaan, pitäisi olla jonkinlainen käsitys asioista ja hiukan kykyä edes ymmärtää että toisenlaisiakin näkökulmia asioihin on.

Kyllä itseäni kävi sääliksi ne Tappara-fanit, jotka kävivät täällä avautumassa aivan tosissaan Puistolan ja Grönvallin loukkaantumisista. Jos tämä palsta halutaan pitää jääkiekkokeskusteluna, ei sellaisilla yhden joukkueen silmillä maailmaa näkevillä ole tänne mitään annettavaa. Ja jos halutaan fanituspalsta, täyttyy parissa vuodessa tämä palsta kokonaan heistä.

Tässä on vielä kaksi asiaa jotka pitää muistaa erottaa. Huumoripitoinen oneliner haittaa keskustelua paljon vähemmän kuin nämä "Hirso olet hjalliksen huora, älä ikinä tuu takaisin vuodatukset". Samoin vapaaseen keskusteluun saa ja pitääkin välistä heittää huumoria ja parodiaa jatkoajan touhusta tahi elämästä ylipäätänsä.

Lopputulemana: JanJ:n diagnoosi oli oikea, mies vaan valitsi väärät aseet taisteluun. Mutta vaikka emme keinoja hyväksyksäkään, miten ratkomme ongelman, se ei ole kadonnut?
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Major Julli kirjoitti:
Täällä palstalla pitäisi oikeasti tehdä päätös sallitaanko täällä sokeat fanit...

...Jos asioista alkaa kirjoittamaan, pitäisi olla jonkinlainen käsitys asioista ja hiukan kykyä edes ymmärtää että toisenlaisiakin näkökulmia asioihin on.

Ja nuo lauseet sait vielä mahtumaan samaan kappaleeseenkin. Pitkä oli teksti, mutta kuten kirjoitit, olitko edes ajatellut, mitä kirjoitit?

Että silleen...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Major Julli kirjoitti:
edit. Tuosta JanJ:n avautumisesta voi kyllä kirjoittaa vähän enemmänkin. Täällä palstalla pitäisi oikeasti tehdä päätös sallitaanko täällä sokeat fanit ja onko tämä jääkiekkopalsta vai jääkiekkojoukkueiden fanituspalsta? Play-offien aikaan täällä saa lukea kaiken maailman ihmevuodatuksia milloin mistäkin. Jos asioista alkaa kirjoittamaan, pitäisi olla jonkinlainen käsitys asioista ja hiukan kykyä edes ymmärtää että toisenlaisiakin näkökulmia asioihin on.

--

Tässä on vielä kaksi asiaa jotka pitää muistaa erottaa. Huumoripitoinen oneliner haittaa keskustelua paljon vähemmän kuin nämä "Hirso olet hjalliksen huora, älä ikinä tuu takaisin vuodatukset". Samoin vapaaseen keskusteluun saa ja pitääkin välistä heittää huumoria ja parodiaa jatkoajan touhusta tahi elämästä ylipäätänsä.
Jääkiekkojoukkueiden fanituspalstahan tämä on, ollut jo jonkin aikaa. Aika vähän täällä ihan oikeasti keskustellaan jääkiekosta. SM-liiga puolella on ketju jossa spekuloidaan ja keskustellaan ensi kauden mahdollisista sääntömuutoksista maalivahteja koskien, ja myös yleisesti. Vastauksia ehkä kymmenen. Hirso-ketju taitaa olla parikymmentä sivua pitkä. Kumpi niistä on keskustelua jääkiekosta, ja liigasta?

Vapaan voisi ihan hyvin vaikka jättää moderoimatta, ihan sama. Ainut puoli silti täällä mikä jaksaa oikeasti kiinnostaa, kiitos siitä rekisteröityneille, joista löytyy uskomattoman paljon eri alojen ja asioiden asiantuntemusta. Keskustelu tällä puolella pysyy mielenkiintoisena vuodesta toiseen.

Ei ihme että JanJ:n asenne oli mikä oli, vanha palsta konkari kuitenkin.

JanJ takaisin!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Footless kirjoitti:
Ei ihme että JanJ:n asenne oli mikä oli, vanha palsta konkari kuitenkin.

JanJ takaisin!

En ole edes JanJ:n vuodatuksia lukenut, mutta JanJ takaisin ja heti !!! Tunnen miehen ja on todellinen kiekkomies.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Johannes kirjoitti:
En ole edes JanJ:n vuodatuksia lukenut, mutta JanJ takaisin ja heti !!! Tunnen miehen ja on todellinen kiekkomies.

Sanon tämän nyt vain kerran, JanJ,llä on sopimus olemassa toisella palstalla, 1+2- tähän ei ole liitetty minkäänlaisia mahdollisuuksia siirtoihin kesken sopimuskauden, sen verran suurista summista kuitenkin puhutaan.

veini
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Footless kirjoitti:
Jääkiekkojoukkueiden fanituspalstahan tämä on, ollut jo jonkin aikaa. Aika vähän täällä ihan oikeasti keskustellaan jääkiekosta. SM-liiga puolella on ketju jossa spekuloidaan ja keskustellaan ensi kauden mahdollisista sääntömuutoksista maalivahteja koskien, ja myös yleisesti. Vastauksia ehkä kymmenen. Hirso-ketju taitaa olla parikymmentä sivua pitkä. Kumpi niistä on keskustelua jääkiekosta, ja liigasta?

Vapaan voisi ihan hyvin vaikka jättää moderoimatta, ihan sama. Ainut puoli silti täällä mikä jaksaa oikeasti kiinnostaa, kiitos siitä rekisteröityneille, joista löytyy uskomattoman paljon eri alojen ja asioiden asiantuntemusta. Keskustelu tällä puolella pysyy mielenkiintoisena vuodesta toiseen.

Ei ihme että JanJ:n asenne oli mikä oli, vanha palsta konkari kuitenkin.

JanJ takaisin!

Samoilla linjoilla liikutaan, JanJ:n historiaa pahemmin tuntematta niin eiköhän kaveri tiennyt mitä tuli tehtyä ja siitä myös seuraamukset. Kyllähän näitä diipadaapa-avautumisketjuja täällä riittää. Niinhän se on vaan että Hirson taikatukka koskettaa suurempaa osaa ihmisistä kuin Sm-liigan tulevat(?) sääntömuutokset. Missäänhän muualla se vika ei ole kuin meissä kirjoittajissa.

Kyllä täällä tasokasta keskustelua löytyy, kunhan sitä osaa etsiä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
wilco kirjoitti:
Ja nuo lauseet sait vielä mahtumaan samaan kappaleeseenkin. Pitkä oli teksti, mutta kuten kirjoitit, olitko edes ajatellut, mitä kirjoitit?

Että silleen...

Nyt olen kyllä hiukan ulkoruokinnassa, että silleen ...

Kysyin että sallitaanko täällä jatkossakin sokeat fanituskirjoitukset ja totesin että olisi suotavaa että olisi hiukan näkökantaa asioihin ja taju siitä että oman joukkueen näkökanta ei ole oikea. Joko ymmärsit väärin huonon muotoiluni takia tai sitten selventänet kommenttisi.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Major Julli kirjoitti:
Jos tämä palsta halutaan pitää jääkiekkokeskusteluna, ei sellaisilla yhden joukkueen silmillä maailmaa näkevillä ole tänne mitään annettavaa.
Niin, ja tämänkö pitäisi nyt jotenkin puhua tämän ulostetun nimimerkin puolesta? Ja vaikka tämä samainen nimimerkki tietäisi jääkiekosta enemmän kuin kukaan missään koskaan, niin kyllähän se piruparka oli jo aika pitkään enemmän sekaisin kuin haminan kaupunki.

Toki tuon "kuukauden jatkoaikalainen"-tittelin hänelle mielelläni suon ja toivon, että hän menee siitä onnesta sykkyrälle ja lopettaa samalla pahuuden palvomisen.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Major Julli kirjoitti:
Nyt olen kyllä hiukan ulkoruokinnassa, että silleen ...

Kysyin että sallitaanko täällä jatkossakin sokeat fanituskirjoitukset ja totesin että olisi suotavaa että olisi hiukan näkökantaa asioihin ja taju siitä että oman joukkueen näkökanta ei ole oikea. Joko ymmärsit väärin huonon muotoiluni takia tai sitten selventänet kommenttisi.

Tuosta meikäläisen tekstistä ei saa mitään selvää, kun käsiala on niin surkeata.

Major Julli kirjoitti:
Täällä palstalla pitäisi oikeasti tehdä päätös sallitaanko täällä sokeat fanit...

...Jos asioista alkaa kirjoittamaan, pitäisi olla jonkinlainen käsitys asioista ja hiukan kykyä edes ymmärtää että toisenlaisiakin näkökulmia asioihin on.

Vaadit ymmärtämään, että toisenlaisiakin näkökulmia asioihin on, mutta:

Major Julli kirjoitti:
Olisi suotavaa että olisi hiukan näkökantaa asioihin ja taju siitä että oman joukkueen näkökanta ei ole oikea.

Et sitten hyväksy, että jollain olisi toisenlainen näkökulma asiaan. Hmmm...kulma tai kanta, aivan sama...

Että silleen...
 
wilco kirjoitti:
...Et sitten hyväksy, että jollain olisi toisenlainen näkökulma asiaan...

Niin, itsehän ymmärrän Major Jullin "oman joukkueen näkökulma ei ole oikea" nimenomaan niin, että se oman joukkueen näkökulma voi olla väärä ja toisen joukkueen tyypit voivat olla oikeassa. Oman joukkueen edustajat voivat vaikka toimia tavalla/sanoa asioita, jota kannattaja ei allekirjoita.

Minä, Lukon kannattaja, joka en todellakaan ollut Ässien puolella finaalissa, muistelisin myös, että Major Julli kirjoitti ainakin finaalisarjan keskustelua herättäneistä tilanteista ilman värillisiä laseja... Vaikka se nyt ei varsinaisesti tähän liitykään, mutta sitä taustaa vasten se oikea (?) pointti on ehkä helpompi ymmärtää.

(Mulla on kyllä huono ulosanti. Ei taida tostakaan se pointti selvitä...)
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
wilco kirjoitti:
Tuosta meikäläisen tekstistä ei saa mitään selvää, kun käsiala on niin surkeata.



Vaadit ymmärtämään, että toisenlaisiakin näkökulmia asioihin on, mutta:



Et sitten hyväksy, että jollain olisi toisenlainen näkökulma asiaan. Hmmm...kulma tai kanta, aivan sama...

Että silleen...

No, niin näköjään on tullut kirjoitettua hyvin huonosti muotoiltua tekstiä, jotenka yritän uudestaan:

Mielestäni jatkojan ei olisi syytä olla fanituspalsta. Tällöin pitäisi pystyä sisäistämään, että oman joukkueen näkökulma ei ole absoluuttinen totuus, ja että asioista voi keskustella kunnioittaen toisia joukkueita ja näkökantoja. Tällöin palsta olisi jääkiekkokeskustelupalsta eikä fanien keskinäistä vittuilua. Vaikka mainitsin tekstissäni Tapparan fanit ja itse tunnustan Ässien värejä, pyrin kuitenkin yleisluontoiseen esitykseen.

Rontille: Mitä tulee tapaus JanJ, olen kyllä mielestäni aika selvästi tuonut ilmi, etten hyväksy mitenkään mitään katsomoväkivaltaan lietsontaa. Mitä tulee muuhun kirjoitteluun, ymmärsin syyt mutten toimintatapaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vecchia Volpe kirjoitti:
Niin, itsehän ymmärrän Major Jullin "oman joukkueen näkökulma ei ole oikea" nimenomaan niin, että se oman joukkueen näkökulma voi olla väärä ja toisen joukkueen tyypit voivat olla oikeassa. Oman joukkueen edustajat voivat vaikka toimia tavalla/sanoa asioita, jota kannattaja ei allekirjoita.

...muistelisin myös, että Major Julli kirjoitti ainakin finaalisarjan keskustelua herättäneistä tilanteista ilman värillisiä laseja...

Itse näkisin asian niin, että parempi pysyä siellä oman joukkueen karsinassa, jos vastustajan kannattajat mielipiteineen ovat niin punainen vaate, että lähtee näppäimistö keulimaan mopon lailla.

Mitä tulee M.J. nimimerkkiin, mies ainakin kirjoitti finaalien jälkeen hienon ja perustellun analyysin siitä, miksi piti Schneideriä pleijareiden parhaana puolustajana. Toki muutenkin pyrki koko finaalien ajan näkemään myös verhon toiselle puolelle.

Jääkiekkojoukkueen kannattaminen on tunnepitoista puuhaa, joten yllättävän monella sumenee aika ajoin. Itsekin olen seuraavana päivänä usein nähnyt tilanteet varsin eri tavalla kuin ensikatsomalta. Jos tällainen subjektiivinen sokeus on kuitenkin enemmän sääntö kuin poikkeus, niin kannattaa miettiä, onko mitään annettavaa tällaiselle foorumille, jossa pääasiallinen tarkoitus on mielestäni vääntää muidenkin joukkueiden fanien kanssa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
I wanna be a marttyy-yy-yy-yyyr

Major Julli kirjoitti:
Rontille: Mitä tulee tapaus JanJ, olen kyllä mielestäni aika selvästi tuonut ilmi, etten hyväksy mitenkään mitään katsomoväkivaltaan lietsontaa. Mitä tulee muuhun kirjoitteluun, ymmärsin syyt mutten toimintatapaa.
Juu, ihan selväksi on tullut. Mikäköhän syy tai tarkoitus niillä nimimerkiltä mainitsemattoman ulostetun nimimerkin yksityisviesteillä oli? En nimittäin ymmärtänyt niitä yhtään sen enempää kuin julkisella puolella olleita hämäräviestejä. Kysymys sinällään on kai aika retorinen ja sinä nyt et varmasti ainakaan siihen voi vastata, mutta kun nyt kerran tunnut ulostettua nimimerkkiä ymmärtävän, niin ajattelin kysäistä.

Jos nimimerkillä kilahtaa pahemman ja lentää sitten pihalle, niin paskaako sitä sitten selittelemään jollain marttyyrisonnalla. Vielä säälittävämpää on oikeastaan se, kuin mitä se varsinainen originelli kilahtaminen.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Rontti kirjoitti:
Juu, ihan selväksi on tullut. Mikäköhän syy tai tarkoitus niillä nimimerkiltä mainitsemattoman ulostetun nimimerkin yksityisviesteillä oli? En nimittäin ymmärtänyt niitä yhtään sen enempää kuin julkisella puolella olleita hämäräviestejä. Kysymys sinällään on kai aika retorinen ja sinä nyt et varmasti ainakaan siihen voi vastata, mutta kun nyt kerran tunnut ulostettua nimimerkkiä ymmärtävän, niin ajattelin kysäistä.

Jos nimimerkillä kilahtaa pahemman ja lentää sitten pihalle, niin paskaako sitä sitten selittelemään jollain marttyyrisonnalla. Vielä säälittävämpää on oikeastaan se, kuin mitä se varsinainen originelli kilahtaminen.

No en minä kyllä saa jannusta mitään marttyyria tehtyä, tosin ymmärrän kyllä että sellaisen käsityksen kirjoituksistani voi saada. JanJ vertautuu niihin nilkkeihin jotka heittelevät makasiineilla polttopulloja, muodollisesti protestointi tapahtuu oikeista syistä, mutta keinot ovat täysin väärät.

Sitäpaitsi älykäs ihminenkin voi toimia hyvinkin tyhmästi hyvinkin pitkän aikaa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Major Julli kirjoitti:
No en minä kyllä saa jannusta mitään marttyyria tehtyä, tosin ymmärrän kyllä että sellaisen käsityksen kirjoituksistani voi saada. JanJ vertautuu niihin nilkkeihin jotka heittelevät makasiineilla polttopulloja, muodollisesti protestointi tapahtuu oikeista syistä, mutta keinot ovat täysin väärät.

Sitäpaitsi älykäs ihminenkin voi toimia hyvinkin tyhmästi hyvinkin pitkän aikaa.
Marttyyri-sana saattoi olla hieman väärä, mutta sellaisen kuvan olen tosiaan saanut sinun ja ko. nimimerkin kirjoituksista siellä jossain, että jotain "suurempia" tai "jalompia" tarkoitusperiä tämän ulostetun pläjäytyksillä olisi tosiaan ollut. Itse en sellaisia nähnyt, vaan ainoastaan pelkän idioottimaisen kilahduksen.

Minä nyt olen ihan väärä ihminen analysoimaan kenenkään älykkyyttä eikä minulla ole siihen sen puoleen mitään tarvettakaan. Yleisestä käyttäytymisestä nyt vain puhuin.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Rontti kirjoitti:
Marttyyri-sana saattoi olla hieman väärä, mutta sellaisen kuvan olen tosiaan saanut sinun ja ko. nimimerkin kirjoituksista siellä jossain, että jotain "suurempia" tai "jalompia" tarkoitusperiä tämän ulostetun pläjäytyksillä olisi tosiaan ollut. Itse en sellaisia nähnyt, vaan ainoastaan pelkän idioottimaisen kilahduksen.

Minä nyt olen ihan väärä ihminen analysoimaan kenenkään älykkyyttä eikä minulla ole siihen sen puoleen mitään tarvettakaan. Yleisestä käyttäytymisestä nyt vain puhuin.

The Kilahdus tuli sitten lopussa, ja totuuden nimissä on sanottava että kyllä niitä tuli pitkin matkaa. Siitä huolimatta olen JanJ:n kanssa samaa mieltä, että jääkiekkokeskustelun tiellä ovat nämä "meidän koutsi/toimari/videomies jo totesi toisin, joten sinä olet väärässä ja idiootti kun sellaista kyseenalaistat, montako maaottelua olet itse pelannut, häh!"-tyypit.

Tässä ketjussa en asiasta enää jauha, koska tällainen keskustelu ansaitsee paremman areenan kuin kierrätyskeskus. Elikkä teen cobol-maisen väistöliikkeen ...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hullu nero

Major Julli kirjoitti:
Sitäpaitsi älykäs ihminenkin voi toimia hyvinkin tyhmästi hyvinkin pitkän aikaa.

Niin, tässä ko. ulostetun asiantuntijan tapauksessa voidaan kyllä osoittaa paikkansa pitäväksi väite, jonka mukaan nerouden ja hulluuden raja on toisinaan aika häilyvä.

Täältä tähän
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä mä sanoisin, että Speedeye on tällä hetkellä aika vahvoilla meikäläisen listoilla toukokuun jatkislaiseksi, mutta katsotaan tilannetta muutaman viikon päästä uudelleen. Kovaa vänkäämistä ketjussa kuin ketjussa. No, tuo ainakin vähän elämää tälle palstalle.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Blackie kirjoitti:
Kyllä mä sanoisin, että Speedeye on tällä hetkellä aika vahvoilla meikäläisen listoilla toukokuun jatkislaiseksi, mutta katsotaan tilannetta muutaman viikon päästä uudelleen. Kovaa vänkäämistä ketjussa kuin ketjussa. No, tuo ainakin vähän elämää tälle palstalle.

Kiitos kiitos.. Pakko vängätä lisää. Se on ihan Speedye vaan :) Eipä muuta. Jatkakaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös