No osuuhan se päähän. Ja jos tarkoitus on näitä päähän kohdistuneita (ja blind side?) taklauksia poistaa, niin niistä on annettava pelikieltoa.Aika raju on tuosta antaa pelikieltoa. Kiekollinen mies, täysin taklattavissa, kädet alhaalla, jne. Paha sanoa onko ensisijainen kontakti päähän, mutta vaikka oliskin niin ei toi pelikiellon arvonen ole. Mun mielestä :) Onneksi kuitenkaan mä en sitä oo päättämässä.
Aika raju on tuosta antaa pelikieltoa. Kiekollinen mies, täysin taklattavissa, kädet alhaalla, jne. Paha sanoa onko ensisijainen kontakti päähän, mutta vaikka oliskin niin ei toi pelikiellon arvonen ole. Mun mielestä :) Onneksi kuitenkaan mä en sitä oo päättämässä.
Eli Giliatin törkeä päällekarkaus ei mene kurinpitokäsittelyyn? Pelleily alkaa näköjään heti ensimmäisellä kierroksella.
Samalla paljon miinusta Tampereen puuhastelijoille, jotka eivät ole saaneet Hakametsään turvakaukaloa. Hävetkää!
Nehän eivät ole enää tuomareiden annettavissa, mutta mikä estää kurinpitäjää langettamasta ottelurangaistuksen? Kyllä kai se sieltä sääntökirjasta kuitenkin löytyy.
Hyvin perusteltu penaltti (yksi ottelu pelikieltoa): Kurinpitopäätös Bluesin Daniel Widingin asiassa ottelussa Blues-TPS 12.9.2013 - SM-liiga Ja menee täysin linjassa sen mukaan, mitä kauden alussa on painotettu. Blind side taklaukset karsitaan pois.
Mun mielestä ihan hyvä tuomio. Blind side hitit pois heti alusta. Peliä katsellessa pidin komeana tööttinä, mutta kyllä tuo turhan pimeästä kulmasta tulee.
Eikös Nieminen ole puhunut julkisuudessa paljon vastustajan kunnioittamisesta ynm. vastaavasta? Vittu mikä tekopyhä pelle, pakko tuosta on vähintään kolme peliä tulla. Juuri tuollaiset taklaukset kurinpito on ilmoittanut pyrkivänsä kitkemään liigasta.
Samalla paljon miinusta Tampereen puuhastelijoille, jotka eivät ole saaneet Hakametsään turvakaukaloa. Hävetkää!
Sampo Liusjärvi kirjoitti:Widingin taklauksen voima kohdistuu pääasiallisesti ja ensivaiheessa Vittasmäen päähän
Sinnehän jäi todella valumajäljet. On siis otsa tirskahtanut auki välittömästi. Oli Niemiseltä hölmö temppu. Vähän hyppyä mukana, vähän selkäpuolelta, mutta se pää pleksiin aiheutti vamman.Komeaa jälkeä taas Hakametsän betoniseinillä. "Kyllä verijäljet näkyy" osuu taas kerran häränsilmään.
...
mutta Nieminen tuomittaisiin KOSKA Pentikäistä sattui.
Valitettavasti loukkaantuminen on sääntöjen mukaan rangaistusta koventava tekijä, pitää siitä tai ei.