Kieltämättä ja syynä on puhtaasti tiettyjen fanien suhtautuminen case Mäntymaa ja Keränen tapauksiin. Poikkeuksia on toki ollut ja hattua päästä heille. Myönnän myös auliisti että ihan vastaavaa puusilmäisyys olisi ollut nähtävissä myös kaikkien muidenkin fanien kohdalla pl. Jokerit (pakko mainita ettei tule pelikieltoa) jos vastaava tilanne olisi heitä koskenut. Nyt tilanne oli vain niin ilmiselvä kun täysin vastaavissa tilanteissa Kärppä-pelaaja oli sekä antamassa että ottamassa, jolloin kommentit paistoivat kuin veri lumelta.Ei pahalla eikä mitenkään riitaa haastaen, mutta aika tehokkaasti olet kyllä hyökännyt Kärppiä vastaan kommenteissasi, lieköhän tämä on sattumaa vai onko taustalla jotain kismaa Kärppien suuntaan :)
Minulla on täysin vastaavaa kismaa 13 liiga-joukkuetta kohtaan. NHL:ssä 29:ää.
Jos joku kohta vetää Perriniä poikkarilla päähän, niin ihan varmasti "joutuisin" samoihin hommiin. Semmoista puolustelua ja vähättelyä on ollut ilmassa.
Minä haastankin nostamaan esille muiden joukkueiden pelaajat, joilla on 4 suihkukomennusta vastaavalta ajalta epäpuhtaista taklauksista kuten Keräseltä, 3 suihkukomennusta kuten Humlilta ja eiköhän Salomäeltäkin niitä jokunen löydy. Kurvisella on kaksi, mutta toinen eurotrophystä. Mäki sai kovennetut kahdesta polvitaklauksestaan.onhan se kieltämättä erikoista että Kärppien kohdalla (Huml, Salomäki ja Keränen) tuomiota kovennetaan vaikka vuosia vanhojen rikkeiden vuoksi, mutta muiden joukkueiden kohdalla näytetään toimivan toisin. Sinänsä Keräsen yhteensä lähes neljän pelin kielto ei itseäni hetkauta, mutta mielestäni ja omilla värilaseillani katsottuna se on paljon verrattuna aiempaan linjaan.
Melartin naurattiviin epäspontaaneihin tappeluihin vertaaminen ei toimi, vaikka niistäkin on uusimista perusteena käytetty. Mäntylä on nähdäkseni ainoa verrokki ja hänen kohdallaan olen axen linjalla, että uusijana rangaistus oli kovempi vaikka se perusteluista olikin tippunut.