Havaitsen tässä ison ristiriidan, toisaalla valitetaan että pelistä puuttuvat taklaukset, mutta tässä nyt sitten sanotaan että jos taklaat, niin varaudu siihen että turpiin tulee. Ei ihmekään että tässä yksi jos toinenkin on kassalla.
Seuraa sitä änäriä niin hoksaat mistä tuossa kerron. Sitä tarkoitin, että kun puhutaan, ettei Ohtamaan taklauksessa ollut mitään laitonta, että sen takia Kantola ei olisi saanut tehdä mitään. Siihen kiinnitin huomiota. Gretzky ajettiin tasan kerran pystyyn. Taitoniekka pisti kaikki ennätykset uusiksi. Tuskin olisi pystynyt siihen, jos ei taustalla olisi ollut vaikuttajia, jotka osoittivat yli-innokkaille, että tätä kaveria taklaamalla pääsee jumpalle isojen poikien kanssa.
En minä valita, että taklauksia ei saisi antaa. Totta kai, ja hyväksyn samalla niistä lähtevät myllytkin. Sellasta lätkää minä rapakon takaa olen katsellut pitkäänkin :D
Ruudun lähes kaikki tappelut lähtivät liikkelle siitä, että Jakke ajelee puhtaalla, kovalla taklauksella vastustajaa ja vastapuoli tulee hakemaan kuittia. Peliin tulee säpinää ja nähdään vähän tunnetta matsissa. Mitä kamalaa siinä olisi? Näistä selkäänajoista taas tulee ikävä tunne.