Kun olit liian humalassa

  • 62 462
  • 142

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällainenkin ketju löytyi. Nostetaas tämä nyt kuolleista ja katsotaan onko palstalaisilla uusia tarinoita.

Liian humalassa on tullut oltua aika useasti, mutta putkaan en ole joutunut enkä tapellutkaan vissiin kuin kerran.

Lukion toisella luokalla oli joku laivaristeily ja sinnehän lähti suunnilleen koko koulu. Pummasin faijalta pikkutakin ja salakuljetin pullon Kosanderia laivalle. Enpä kuitenkaan ollut tajunnut että Kossuhan vaatii lantrinkia. Laivan lähtöön oli vielä reilu puoli tuntia ja mikään ei tietenkään ollut vielä auki. Jostain löysin juoma-automaatin, mutta eipä siinäkään ollut kun jotain soodavettä. Sitä sitten muutama tölkki matkaan ja hyttiin, jossa Kossu auki ja naamariin. Kauhealtahan se maistui lämpimän soodaveden kanssa, mutta eipä siinä mennyt kuin puoli tuntia ja pullo oli tyhjä.

Seuraava muistikuva onkin sitten kun heräsin alapunkalta ja kaveri kuorsasi ylhäällä. Vähän siinä potkin kaveria ja kysyin joko mentäis bilettämään. Ei se lähtenyt, ja syy oli niinkin heikko kuin että "kello on 8 aamulla".

Olin sitten Kossut juotuani ilmeisesti jotenkin onnistunut oksentamaan päälleni, ja tottakai sille faijan pikkutakille. Kaverit oli vieny mut suihkuun ja olin kuulemma kovasti ollut lähtemässä radalle. Eihän siitä mitään tullut, ja oli yksi tyttönenkin mua kysellyt, mutta sekin jäi sillä kerralla sitten kokematta. Aika rankka oli kotiinpaluu kun piti faijalle selitellä miksi pikkutakki on aivan purjossa ja missä meinaan sen pesettää.

Toinen reissu oli tällainen kakkajuttu. Olin jossain Halloween-bileissä, ja sinä vuonna olin pukeutunut merirosvoksi. Hauskat olivat juhlat, ja kotiin päästyäni ajattelin vielä vähän kokkailla iltapalaa. Oli kuitenkin jostain syystä aivan helvetin kuuma, joten otin kaikki housut pois. Siinä sitten kokkailin puolikkaassa merirosvovarustuksessa ja tunsin pierun tulevan. Ja sitähän ei pidätellä. Se sattui kuitenkin olemaan vähän tujumpi versio joka alkoi hiljalleen valua reisiäni pitkin. Enpä voinut asialle mitään tehdä koska oli kokkaukset kesken. Ja totta kai juuri sillä hetkellä faija kömpii keittiöön vettä hakemaan. Siinä se vähän aikaa mietti pitääkö soittaa poliisit vai ambulanssi, mutta kun huomasin faijan, ajattelin korjata tilanteen välittömästi. Siispä käännyin ja kiskaisin käden lippaan samalla jämäkästi ilmoittaen "Shit pirate at your service, Sir!".

Onhan näitä muitakin hölmöilyjä sattunut, mutta en kyllä selvinpäin ainakaan kerro loppuja.
 

Glove

Jäsen
Viikko meni ensin Suomen armeijan touhuissa jossain päin Kainuun metsiä vähillä unilla. Perjantaina homma alkoi junassa kun lähdettiin Kajaanista Ouluun, sitten laupan kautta lisää simaa ja lopulta baariin. Väsymys iski sitten jossain vaiheessa iltaa ja tilanne päättyi siihen kun portsari tuli ravistelemaan ja väitti, että:"pöydän alla ei saa nukkua." Heitti vielä mokoma mut ulos baarista eikä edes tilannu taksia vaikka pyysin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nuorempana paljon väkivaltaa ja sitten tein ihmisen toisen ihmisen sisään.

Edittiä se verran että ihmisen tekoon ei liittynyt väkivaltaa. Se oli herkkää. Ja varmaan ainut kerta kun oon lauennu liikuttuneessa tilassa.
 
Viimeksi muokattu:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Koulun fuksiaisissa muisti katkesi jostain 7-8 väliltä ja pieniä väläyksiä lukuunottamatta täysin mustaa seuraavan aamun vastaavaan kellonaikaan asti. Nukkumista puistonpenkillä ja rappukäytävässä yms.

Edit: ikävuosilta 17-22 löytyisi kyllä materiaalia ihan kunnolla. Onneksi nuo kaikki hölmöt jutut tuli tehtyä silloin, niin enää ei tartte. Kivahan noille silti asianosaisten kanssa on aina silloin tällöin naureskella. Tai no, välttämättä kaikki ei naura, mutta osa edes.

Housuun on paskottu parikin kertaa ja oksennettu myös hassuihin paikkoihin. Kerran oli aivan pakko käydä yhden huonekaluliikkeen takapihalla vääntämässä tortut. Näinköhän joku sohvankantaja löysi aamulla kengänpohjastaan ruskean yllätyksen?

Niinjuu ja viuhahdettua tuli joskus. Keskellä kirkasta kesäpäivää juostiin kaverin kanssa munasiltaan ehkä tuollainen 500m matka omakoti- ja rivitalojen keskellä. Käytiin näyttämässä persettä yhdelle tutulle sedälle, joka taisi juuri olla laittamassa voileipiä keittiössään. Mitä vittua sitä on oikein tässäkin ajatellut? Huoh.. no oli se nuoruus silti auvoista aikaa. Naurattamaanhan nuo kommervenkit kuitenkin pääsääntöisesti pistää.

Olishan näitä vaikka millä mitalla, kun nyt vauhtiin päästiin.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kerran 17 vuotta sitten en päässyt baariin sisälle. Sittemmin olen juonut sen amatööriksi kutsutun perkeleen pois itsestäni.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tulis nyt @pettter kertomaan vähän normaaleista illoistaan niin voitais kaikki mennä häpeämään nurkkaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulis nyt @pettter kertomaan vähän normaaleista illoistaan niin voitais kaikki mennä häpeämään nurkkaan.
No pari tapausta muistan kun on ollut lasten kekkerit, mutta miten noin muuten voi olla liian kännissä? Poliisihan korjaa talteen jos jalat ei kanna. No talvella nyt tietty ei ole kiva olla hangessa, mutta ei sentään tarvii heittää hanskoja tiskiin kesken juomisen ja luovuttaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllä, olen ollut liikaa humalassa.
Ja toisinaan myös liian humalassa.
Eikä se ole kehumisen asia.

Yksittäistapauksia. Niin kuulee joistakin muista asioista sanottavan. En siis kommentoi enempää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
miksi tuossa lavuaarin yläpuolisella hyllyllä on käytetty kortsu (ei ehtinyt laueta).
Kyllä asia on niin notta jos onnistuu saamaan seisomaan ja asentamaan viäläpä sadetakin tatin päälle, niin sillon ei kyllä kännistä voi olla tiatookaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Viime kesänä heinäkuun alussa join ihan liikaa kun mies oli poissa. Kun mies tuli kotiin niin makasin sohvalla ja käytin viinapulloa unileluna (pidin kainalossa). Kommentoin sohvalta miehelle että ei nyt mennyt ihan putkeen. Se huvitti miestä kun olin jotenkin niin "alaston" (enkä sentään ollut karannut maailmalle vaan olin kotona). Pullosta en ollut halunnut luopua ennen kuin olin siitä viimeiset tirat huuhtonut vedellä. Mies ei vaan tiennyt ettei se ollut lopullinen totuus vaan piilossa oli lisää. Enkä minä muista yhtään mitä juteltiin miehen kanssa kun hän tuli kotiin... Kuulemma juttua riitti... Kirjoitin jotain tännekin. Kyllähän minä häpeän sitä että rikoin luottamuksen. Ja vielä sen jälkeen kun sanoin että ei ole enää mitään niin joissain oli vielä vähän... enemmänkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Asuin vuonna -95 tilapäisesti mutsin sohvalla, kun juuri silloin ei ollut kämppää eikä edellytyksiä maksaa vuokraa. Kotiuduin sitten kerran baarista aamuyöstä. Aamulla mutsi potkii ylös. Vittu jätkä oot käyny kusemassa saunan lattialle, nyt ylös ja siivoamaan. En muistanut mitään, joten heti väitin vastaan, että kissasi sinne on kussut. Mutsi totesi, että kissa ei pistäisi ovea kiinni perässään.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Asuin vuonna -95 tilapäisesti mutsin sohvalla, kun juuri silloin ei ollut kämppää eikä edellytyksiä maksaa vuokraa. Kotiuduin sitten kerran baarista aamuyöstä. Aamulla mutsi potkii ylös. Vittu jätkä oot käyny kusemassa saunan lattialle, nyt ylös ja siivoamaan. En muistanut mitään, joten heti väitin vastaan, että kissasi sinne on kussut. Mutsi totesi, että kissa ei pistäisi ovea kiinni perässään.
Vähän samanlainen tarina itsellä. Intistä olin lomalla ja majailin mutsin luona. Otettiin äipän kanssa vähän kuppia. Viimeinen oma mukamas muistikuva on, että olen todennut lähteväni baariin. Mutsi kertoi sitten aamulla, että kyllähän sinä poika totesit baariin lähteväsi, mutta avasit vain välioven, kusit sinne, laitoit välioven kiinni ja menit sohvalle nukkumaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vähän samanlainen tarina itsellä. Intistä olin lomalla ja majailin mutsin luona. Otettiin äipän kanssa vähän kuppia. Viimeinen oma mukamas muistikuva on, että olen todennut lähteväni baariin. Mutsi kertoi sitten aamulla, että kyllähän sinä poika totesit baariin lähteväsi, mutta avasit vain välioven, kusit sinne, laitoit välioven kiinni ja menit sohvalle nukkumaan.
Kerran kävi yhden mimmin kanssa kylmästi. Iskettiin toisemme baarista, taksilla sitten yksityisasuntoon harrastamaan seksuaalista fornikaatiota. Heräsin kun mimmi lätkii naamaan. Vittu, minun kanssa kun nussit niin ei saa kuorsata! Olin nukahtanut alle. Sanoin sitten, että neiti voi poistua. Neiti sanoi, että sinä poistut, tää on mun koti. Lähdin sitten. Vitun Noljakka. 5 km Joensuun keskustaan, 9 km kotiin. Aamuyö klo 4. Bussit ei kulje. Taksiin ei ole rahaa. Pakkasta 20. Vittu että vitutti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En tiedä, olenko liian humalassa, mutta aika lähellä ollaan. Aina kun jossain on jotain Kouvolaan liittyvää, niin olen siellä ja olen yleensä humalassa pitämässä ääntä. Kouvola on sydämen asia. Maailman rakkain kaupunki. Koskaan en ole sitä häpeillyt, koska se on niin rakas, mutta nykyään se on entistä voimaannuttavampi kokemus. Meitä on paljon siellä täällä, jotka olemme siitä ylpeitä. Meitä voi nähdä vaikka huutamassa humalassa. Ja tähän hymiö. Meitä on paljon. Ja meillä on paljon rakkautta Kouvolaa kohtaan. Helvetin iso pato murtuu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kouvolassa sentään on ihmisiä. Mie olen Lieksasta. 70-luvulla siellä oli 26000 ihmistä. Kun olin yläasteella 80-luvulla, väkimäärä oli 17 tuhatta. Nyt on 11 tuusaa. Kuoleeko haja-asutusalueiden pikkukaupungit?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kerran kävi yhden mimmin kanssa kylmästi. Iskettiin toisemme baarista, taksilla sitten yksityisasuntoon harrastamaan seksuaalista fornikaatiota. Heräsin kun mimmi lätkii naamaan. Vittu, minun kanssa kun nussit niin ei saa kuorsata! Olin nukahtanut alle. Sanoin sitten, että neiti voi poistua. Neiti sanoi, että sinä poistut, tää on mun koti. Lähdin sitten. Vitun Noljakka. 5 km Joensuun keskustaan, 9 km kotiin. Aamuyö klo 4. Bussit ei kulje. Taksiin ei ole rahaa. Pakkasta 20. Vittu että vitutti.
Upea tarina.

Itse sain neidin kanssa baari-illan jälkeen hommat loppuun asti hienosti, sammuin kuitenkin loppujen lopuksi alasti ja heräsin aamulla siihen kun neidin koira nuoli pallejani.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kouvolassa sentään on ihmisiä. Mie olen Lieksasta. 70-luvulla siellä oli 26000 ihmistä. Kun olin yläasteella 80-luvulla, väkimäärä oli 17 tuhatta. Nyt on 11 tuusaa. Kuoleeko haja-asutusalueiden pikkukaupungit?

Ei kuole. Kun ei anneta kuolla.

Olen ihan liian jurrissa, mutta tämän julistan silti:

Tulin tähän maailmaan virallisesti Kouvolassa. Virallinen osoite oli Sarapolku Mielakassa. 70-luvun Mielakka Kouvolassa oli kaunis ympäristö, en tiedä parempaa. Kuusaanmäellä piti toki käydä mutsin minut pyöräyttämässä. Tärkeät kersat käytiin pyöräyttämässä lähellä Kuusaalla, kiireettömät jaksoi ajella Kotkaan.

Mies voi lähteä Kouvolasta kauaskin, mutta Kouvola seuraa miestä koko ajan. Eikä se ole paha. Meikällä tulo- ja lähtöportti on ihan sama. Se on Kouvola, Kouvostoliitto, KVL ja ties mitä muuta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kuole. Kun ei anneta kuolla.

Olen ihan liian jurrissa, mutta tämän julistan silti:

Tulin tähän maailmaan virallisesti Kouvolassa. Virallinen osoite oli Sarapolku Mielakassa. 70-luvun Mielakka Kouvolassa oli kaunis ympäristö, en tiedä parempaa. Kuusaanmäellä piti toki käydä mutsin minut pyöräyttämässä. Tärkeät kersat käytiin pyöräyttämässä lähellä Kuusaalla, kiireettömät jaksoi ajella Kotkaan.

Mies voi lähteä Kouvolasta kauaskin, mutta Kouvola seuraa miestä koko ajan. Eikä se ole paha. Meikällä tulo- ja lähtöportti on ihan sama. Se on Kouvola, Kouvostoliitto, KVL ja ties mitä muuta.
Tämmöistä kotiseuturakkautta voi ainoastaan arvostaa. Mie olen Lieksasta, mutta oikeasti Lieksa kuoli jo. Pielisentie on kuin se vanha länkkärin katu. Icellan ovet repsottaa, ne sellaiset pyörivät systeemit, mitä vitun hässäköitä ne on, pyörii pitkin Pielisentietä...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämmöistä kotiseuturakkautta voi ainoastaan arvostaa. Mie olen Lieksasta, mutta oikeasti Lieksa kuoli jo. Pielisentie on kuin se vanha länkkärin katu. Icellan ovet repsottaa, ne sellaiset pyörivät systeemit, mitä vitun hässäköitä ne on, pyörii pitkin Pielisentietä...

Siksi tarvitaan meitä, jotka jaksamme rakastaa. Ei siellä Kouvolassakaan aina niin hohdokasta ole, jos suoraan sanotaan. Mutta siksi tarvitaan juuri meitä, jotka jaksamme nähdä sen kotipaikkakunnan yhä niin kauniina kuin se on joskus ollut.

Kouvolassa taantuma ja kaikki muu haukkuminen ovat synnyttäneet todella kauniin ilmiön. Kotiseuturakkaus on noussut todella vahvasti ja näkyvästi esille. Uskallan väittää, ettei Suomessa ole ollut viime vuosina toista paikkakuntaa, missä olisi niin näkyvästi rakastettu sitä omaa kotikaupunkia kuin Kouvolassa.

Se on Kouvolan voima. Se yhtenäisyys ja rakkaus omaa kaupunkia kohtaan. Ja se on niin kaunista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä oksensin umpituubassa 16-17-ikäisenä penskana naispuolisen lukiokaverini ok-talon yläkerran ikkunasta kesäisellä nurmikolle. Siis siltä osin kun laattaa oli edes yltänyt nurmikolle asti, ygää oli roiskunut kunnolla pitkin seiniä. Pisteet talonväelle rennosta suhtautumisesta. Olivat olleet myöhemmin kai sitä mieltä, että kyllä sade ne oksennukset alas huuhtelee, ja linnut käyvät nokkimassa loput. Olisin vienyt vaikka kahvipaketin ystävällisenä eleenä myöhemmin, mutta tuo porukka oli jo käytännössä muuttanut talosta toiselle paikkakunnalle, vähän niin kuin läksiäisbileitä siinä vietettiin. No ei sen seinän kai sitten niin väliä ollut.

Oksennuksen jälkeen kävin paskalla ja jatko-oksennuksella alakerran vessassa, jonka lukkoa ei saanut silloin kiinni. Eiköpä tytön äiti tuolloin saavu samaan eriöön aamupissille, mutta hyvä ettei laskenut järkytyksissään siihen lattialle, kun istuin paskapytyllä puoli päätä pitkässä syljessä. En pyytänyt rouvalta pusua, vaikka ”oli se Kääpiö kyllä nätti poika, vaikka vähän siipi maassa olikin”. Edelleen kehun, että joviaalia väkeä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eniten kyllä vituttaa se, kun missasin yhden keikan. Soitin bändissä ja jätkät odottaa mínua paikalle. Meni vähän vuorokaudet sekaisin, jätkät on soittimineen valmiina lavalla ja mie makaan yhen Jorman luona sohvalla tolkku pois. Luulin että on vuorokausi aikaa mutta ei ollutkaan.
 

MegaForce

Jäsen
Moniin paikkoihin on kustu sekä oksennettu sekä Suomessa että ulkomailla.

Itselläni myös sosiaaliset tilanteet olleet noloimpia. Kännissä on tullu sönkötettyä typeriä juttuja ihmisille (toki he olivat myös humalassa). Joskus kun on yrittänyt puhua kauniille tytölle niin juuri humalatilan takia siitä ei ole tullut mitään.

Kerran baari illan jälkeen menin naisen luokse, ottamaan "mallikuvia" itsestäni kun nainen tykästyi baarissa ulkonäköni ja olin sopivaa materiaalia mallikansioon. Menin tytön kotiin (asui äitinsä luona) ja taisin nukkua hänen äitinsä kanssa sen yön..

Morkkiksia on tullut joskus pienemmissäkin asioista.
 
Viimeksi muokattu:

Rossifumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alaikäisenä vielä porukoilla asuessa tuli joku perjantai maisteltua salmiakkikossupullollinen. Aamulla äiti tulee herättämään ja kysyy mitä huoneessani on tapahtunut kun kissan pissa-astian hiekat on märkinä ympäri huonettani ja seiniä. Olin sitten käynyt kissan astialla kusella yöllä.
Meni se krapulapäivä siivotessa...

2000-luvun alussa kotikaupungissani oli eräs baari josta sai (keskiviikkoisin?) salmarishotin eurolla. Näitä tuli sitten kaverien kanssa tuhottua prikallinen ellei enemmänkin. Jossain vaiheessa mentiin rajan yli ja täytyi päästä oksentamaan. En ehtinyt tai tajunnut mennä vessan puolelle baarissa vaan päästelin laatat miestenhuoneen oven eteen. Vieressä seisonut portsari antoi kaksi vaihtoehtoa että joko siivoat tai maksat 50e ja lähdet ulos. Onneksi kaverini tulivat paikalle samaan aikaan ja siivosivat kun en itse kyennyt (kiitos heille vielä kerran). Tämän episodin jälkeen jatkoimme iltaa loppuun asti kyseisessä baarissa.

Vuosituhannen alkupuolella tein 2-vuorohommia ja silloin oli enemmän sääntö kuin poikkeus että iltavuorojen osuessa ke,pe tai la niin töiden jälkeen mentiin baariin. Ennen baaria nautittiin tietysti puoli litraa saunalahti viinaa. Joku kerta sitten oli taas keskiviikkona käyty baarissa ja torstaina mentiin iltavuoroon. Noh, yhdeltä kun herätyskello soi, niin ihmettelen mikä kumma täällä asunnossa haisee...?
Yllätys löytyi sängyltä; olin paskonut ja oksentanut siihen sekä tietysti kierynyt eritteideni joukossa..

Sitten yksi positiivinen moka:
Aikanaan ollessani ekassa kesätyöpaikassa näin baarissa pomoni. Hänelle oli sitten pakko tarjota tuoppi ja liityin hänen suoraansa. Siinä sitten pitkä tovi juteltiin ja valitin kuinka pientä palkkaa saan.
Seuraavana kesänä hain ja pääsin samaan paikkaan töihin saman pomon alaisuuteen. Työsopimusta kirjoitettaessa hän sitten kysyi " viime kesänä kun sinulla oli ongelmia palkan kanssa niin kuinka paljon herra haluaisi tänä vuonna". Heitin vähän vitsilläkin että 500e/kk enemmän kuin viime kesänä. Hän totesi ykskantaan OK. Olin tainnut tehdä työni hyvin aiemmin...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olenko ollut koskaan liian humalassa? Siinäpä vasta kysymys. Mikä on liian humalassa oloa? Olen ollut aivan tolkuttomassa kännissä ja tehnyt ties mitä, mutta loppujen lopuksi aina on ollut hauskaa, joten oliko se sittenkään liian humalassa? Ei mielestäni. Jos olen käynyt rykäsemässä ripulit maksullisen naisen sänkyyn, olinko liian humalassa? En. Nauratti kun läksin sieltä, eli hauskaa oli. Vähemmän kännissä ei ois ehkä naurattanu.

Mitä olen tehnyt liiallisen humalatilan vuoksi mikä on kaduttanut jälkeenpäin? En oikeastaan mitään. Kaikki toilailut naurattaa jälkeenpäin ajateltuna, joten ei. En ole koskaan ollut liian humalassa. Elämä on liian lyhyt morkkisteluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös