Kun olit liian humalassa

  • 62 675
  • 142

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulevaton viestistä tulikin erittäin typerä ja anteeksi antamaton hehtaarimoka mieleen.

Oltiin minä ja kaksi kaveria paikallisessa baarissa ja illan aikana meni yksi jos toinenkin viinapaukku, kalja ja lonkero naamaan, jokaisella. Siinä sitten tuhannen tuitelissa huudettiin kovaan ääneen, että "Vittu tää on paska kaupunki, lähetään vittuun täältä, mennään Helsinkiin" (matkaa stadiin n. 500km). Baarimikko, joka oli meidän kaikkien kaveri ihan muutenkin niin sanoi, että ette vitussa lähe autolla minnekään. Me et "joo joo, ei mennä, luvataan jamitäkaikkee". Minuutin päästä sama huuto ja kun kello löi 01:30 (valomerkki) niin tuopit lensi ja meidän huuto saatteli varmaan koko kylän untenmaille. Onneksi oli muistaakseni arki niin ei ollut niin paljoa porukkaa missään. Päätettiin sitten lähteä minun autolla Helsinkiin. Kuskiksi valikoitui vähiten jurrissa oleva vaikka todellisuudessa sellaista ei ollut, koska kaikki ihan naamat. Minä tankkasin auton ja sit lähdettiin. Matkalla säädettiin tulevaa yöpaikkaa Helsingistä, koitettiin saada kaveri sieltä päästä kiinni jotta tulossa ollaan, järkkää sitä ja tätä, rahaa on. Ajeltiin ~200km kunnes saavuttiin Kiteelle. Mentiin johonkin huoltoasemalle tms kahville ja tajuttiin, että eihän meillä ole rahaa kuin yht. n. 50€ ja että silläkö pitäisi elää jne. Että EIHÄN TÄSSÄ OLE VITTU MITÄÄN JÄRKEÄ. Tässä vaiheessa kuvitteellisesti ja ennen kaikkea nöyrästi lakki kouraan, pää muniin ja nurkkaan häpeämään. Ajeltiin sitten takaisin lähtöpisteeseen ja oltiin perillä siinä noin klo 07 aamulla. Eli jos tämä idiotismin huipentuman vetäisi yhteen niin ajeltiin kännissä yöllä ensin yhteen suuntaan 200km käydäksemme vain kahvilla ja todetaksemme, että vittu ihminen osaa olla tyhmä ja sen jälkeen toiset 200km päästäkseen himaan. Eikä se bensakaan ilmaista ollut joten kalliit oli kahvit ja ihmishengillä leikkimistä kaupan päälle.

Ja loppuun totean ytimekkäästi ennenkuin mielensäpahoittajat ratsastaa paikalle, että en todellakaan ihannoin tai hyväksy kännissä autolla ajamista. Myös noin typerät "suunnitelmat" ja noin luokaton toteutus on hyvin paheksuttavaa ja ennenkaikkea VITUN TYPERÄÄ.

Nuoruus, mielenterveysproblemiikat ja VIINA on paha kolminaisuus.

Edit. Oksentelu, tuo kaikkien känniläisten lähin ystävä. Haksissa laattasin siellä asuessani ööö 2-3 kertaa alakerran asukin parvekelaseihin. Kertaakaan en itse siivonnut niitä vaan kyllä ne alakerran asukit aina sen pesi. Joka kerta muuten oli eri asukki siinä kämpässä ja viimeisin tälläinen tapaus oli kyllä siinä mielessä eeppinen, että sitä oksennusta oli niin parvekelasissa kuin siellä naapurin partsillakin. Oli laatta lentänyt tuulta käyttäen kaaressa myös sisälle partsille. Vittu sitä häpeää...

Kerran sitten samalla kolmikolla oltiin liikkeessä kuin tuo känniajelukin, saattoi olla peräti sama ilta kyseessä. Kuitenkin oltiin yhden näistä kaverin mutsilla alkupohjia ottamassa ja siinä sitten partsilla (3. kerros) saatiin yhteistuumin kuningasidea jotta kustaan partsilta alas. Kavereille oli tuolit jonka päältä oli kevyttä kusta alas, minä sen sijaan suoriuduin kunnianhimoisesta tehtävästä siten, että kusin alas samalla tyylillä kuin koirat kusee. Eli toinen jalka kaiteen päälle, peenis esiin ja siitä sitten vaan lorotusta alas. Kaverit oli ns. laidoilla ja minä keskellä. Ei tässä muuten mitään, mutta kun tämän kaverin äiti oli nähnyt koko episodin olohuoneen ikkunasta. Kaveri sai kuulla asiasta seuraavana päivänä. Ei muuten aloiteltu känni-iltoja enää siinä osoitteessa enkä kyllä minäkään viitsinyt käydä siellä pitkään aikaan.
 
Viimeksi muokattu:

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun olen ollut liian humalassa, niin eihän noita muista. Mulla vetää siinä vaiheessa täydet ruotaset. Muutamia ikäviä tilanteita oli aikoinaan joskus festareilla. Seuraavana aamuna tulee porukkaa suurin piirtein kurkkuun kiinni, että tossa se saatanan mulkku on. Itse ei ymmärrä hiukkakaan, että mistä nuo nyt tuossa kiukuttelee ja koittaa vaan väistellä iskuja, eikä oikein omaa vastustajan agrea, että viitsisi itse ruveta huitomaan takaisin. Ja kukaan ei edes suostunuty kertomaan, että mitä mä taas mukamas olin tehnyt. Ei ole vieläkään selvinnyt, että mistä nuo kaikki olivat meikäläiseen suuttunut.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Omalla kohdalla juominen on myös sen verta useasti käsistä, että vähän sentään paranti omatuntoa lukea muiden ihmisten sekoilua. Ihan oikeasti, kiitos tästä. Kirjoitin topicin alussa, että olen sammunut väärään rappukäytävään, mutta todellisuudessa tuon kirjoitin ihan vain pitääkseni keskustelun yllä, en halunnut pahimpia sekoiluja edes paljastaa. Joku kirjoitti hyvin, että ei eritehommat yksinään ole niitä pahimpia, vaan sosiaalisessa kanssakäymisessä tapahtuneet kämmit. Allekirjoitan tämän täysin.

Eli, kun olin liian humalassa....

- Iskin koko illan kaverin muijaa ja en muista tätä vieläkään. Yllättäen kyseinen kaveri ei ole sen jälkeen pahemmin puhunutkaan.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tulevaton viestistä tulikin erittäin typerä ja anteeksiantamaton hehtaarimoka mieleen.

...

Ja loppuun totean ytimekkäästi, että en todellakaan ihannoi tai hyväksy kännissä autolla ajamista. Myös noin typerät "suunnitelmat" ja noin luokaton toteutus on hyvin paheksuttavaa ja ennen kaikkea VITUN TYPERÄÄ.

Nuoruus, mielenterveysproblemiikat ja VIINA on paha kolminaisuus.

Typerät päähänpistot ja toteutus voivat olla hauskojakin, ainakin jälkeenpäin (been there jne. - kännissä tai ei:) mutta rattijuoppous ei todellakaan kuulu niihin. Onneksi ei sattunut mitään ja mitä ilmeisimmin perseilynne ratissa jäi tasan tohon kertaan.

Itsekään en kehtaa edes puolijulkisesti listata jurrisia idioottimokiani, mutta tavaraa (puhelimia, lompakoita, vaatteita, avaimia jne.) on hävinnyt ihan riittävästi. Tosin hukkaan kamoja koheltaessani myös selvinpäin, mutta silti.

Yhtenä teini-iän älynväläyksenä voi kyllä mainita kiipeämisen keskellä talvea jäisiä nokikolaritikkaita pitkin helvetin korkeaan torniin. Lisäbonuksena luonnollisesti korkean paikan kammo. Kannattaa myös ehdottomasti yrittää murtautua väkisin väärään hotellihuoneeseen - väärässä hotellissa.
 
Viimeksi muokattu:

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Pistetään pari nuoruusvuosien kotibiletoilailua : Yksissä bileissä oli iso parveke, ja isäntä jo unten mailla. Keksin että kustaan porukalla siltä parvekkeelta alas, meitä taisi sitten olla 5 tai 6 kuseskelijaa jos muistan oikein. Todella järkevää touhua kusta kuudennesta kerroksesta suoraan kadulle. En muista osuiko keneenkään.

Kerran taas oksensin erään Rkp:n poliitikon parvekkeelta alas, kun hänen pojallaan oli kotibileet.En ehtinyt vessaan enkä keksinyt muutakaan ratkaisua. Joku on varmaan ajatellut että on ne Rkp:n poliitikot sikoja ;)))
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Teininä noin 16-vuotiaana tuli kaverin kotibileissä oksennettua parvekkeen kaiteen yli. Suurin osa osui maahan asti, mutta kyllä sitä oli mennyt alakerran kyttääjämummon parvekkeen kaiteelle ja vähän lattiallekkin. Voin kertoa, että sunnuntaiaamuna pää kipeänä ei ole kivaa mennä mummon ovelle rätti ja ämpäri kädessä. Selitys taisi olla ruokamyrkytys paikallisen pizzerian tuotteista.

Ruotsinlaivalla sain kerran nenäni auki, taisin törmätä hissin ovenkarmiin tai johonkin vastaavaan. Silti menin muina miehinä nukkumaan valkoisiin hytin lakanoihin. Verenvuoto oli sitten makuuasennossa tyrehtynyt suht äkkiä, mutta ei niistä lakanoista enää käyttöön ollut. Aamulla paniikkisiivousta tehdessä lakanat myttyyn ja kylppärin lattialle suihkuverhon taakse piiloon.

Yllättävän vähän pahempia törppöilyjä on minulle sattunut, suurin osa on tapahtunut ikävuosina 16-20. nyt ei muutamaan vuoteen ole hirveästi tullut mokailtua, pitkä sylkikin on osunut hyvällä prosentilla siihen tarkoitettuun paikkaan, kuten kotipihan ruusupuskaan tai vessanpönttöön. Tavaroitakaan en ole humalassa hukannut yhtä icetoolia lukuunottamatta. Koskaan en ole humalassa autoa enkä muutakaan kulkuneuvoa ajanut enkä ole tappeluun joutunut. Täytynee koputtaa puuta, että sama trendi jatkuu!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Yllättävän paljon jengi on näköjään kussut housihinsa. Itselle kaikista hauskin muisto lienee eräs provinssirock kun heräsin jääurheilukeskuksen sisältä. Viimeinen muisto oli, että näin eräällä parkkipaikalla asuntoautoja ja oletin, että oma teltta on myös siellä. Heräsin sitten siihen kovalta penkiltä kun jotkut jannut tuli pelaamaan tennistä. Silloin oli aika legendaarinen olo kun ei mitään hajua mistä heräsin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, aikalailla voi sanoa viinan olevan viisasten juomaa näiden tarinoiden jälkeen.

Itselläni on muutama oksennusjuttu, enimmäkseen nuoruusvuosilta kun ei osannut olla juomatta kaikkea sekaisin. Yksi tuote mikä laittaa aina laattaamaan on glögi, tosin jokaisella niistä kerroista on kyllä ollut muitankin alkoholeja sotkemassa pakkia. Yhdet laatat lensi silloisen tyttöystävän himassa jouluruokailun ja liian tiukan glögin jälkeen ruokaröökillä kaiteelta alas, seuraavana aamuna perheen labradori sitten söi ne laatat aamupalaksi. Nuoruudessa kotiviinit ja kiljut laittoivat puhumaan norjaa monta kertaa. Yksi kerta oli kesken jonkin vilkkaan keskustelun, olin tosin ollut pari minuuttia hiljaa, seuraavassa hetkessä laattasin 1.5 m2 laatat muiden jalkoihin ja jatkoin keskustelua sittemmin ihan normaalisti.

Kerran muistan kävelleeni jurrissa paikasta a. paikkaan koti, kuitenkin Hietaniemen hautausmaan lähistöllä. Kuuntelin CD-soittimesta jotain hevimäiskettä ja örisin mukana, jossain biisissä kesken säkeistön lensi sitten laatta kaaressa ns. huutoyrjöinä. Aika kova suoritus, naureskelin sitä kaverille seuraavana päivänä. Kaveris totesi "susta ei siis tulisi ikinä hyvää hevibändin laulajaa, tai sitten taas helvetin hyvä".

Housuuni en ole kussut tai paskonut, mutta muuten tulee joskus edelleen käyttäydyttyä typerästi. Aika moni riita on ollut jälkikäteen ihan turha, mutta jurrissa sitä itse on ollut niin oikeassa ja kaikessa sanomisissa ihan helvetin iso painoarvo. No ei se ihan niinkään mene.

Nykyään kai suurin huolenaihe jurrissa olemisen kanssa on se, että on niin jurrissa että suvun tai tuttavien lapset ja nuoret huomaavat sedän olevan tuubassa, samoin kielenkäyttö saattaa olla sellaista, etten ole siitä kovin ylpeä että sitä vittua hoetaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ihmeellistä hölmöilyä on tehtyä, kuitenkaan autoa en ole ajanut kännissä. Seuraavina aamuina on saattanut olla vielä kovat pöhinät, mutta tätä en laske yhtä piittaamattomaksi kuitenkaan kuin suoraan pullosta rattiin.

Pari kertaa on tullut paskottua housuun, se se vasta on jotakin.

Kerran olin onnistunut sammumaan sänkyyn. Heräsin siinä aamuyöstä sänky ja housut paskassa, puhelin samassa liejussa. Oli mukavaa.

Laivalla paskoin housuuni, kaverit sen verran auttoi, että ilmeisesti olivat jotenkin koittaneet jopa pestä persettäni. Olin kuulemma valitellut veden olevan liian kuumaa. Aamulla heräsin sitten sängystä. Haju oli aivan hirveä ja olin varmuuden vuoksi paskonut sinnekin. Kärräsin koko roskan käytävälle ja menin suihkuun murjottamaan. Koko helvetin hytti haisi viimeisen vuorokauden niin pahalle, että siellä ei voinut nukkua.

Poliisin kanssakin on tekemisissä oltu, putkaan ei olla jouduttu. Kerran meidän piiritti kolme poliisiautoa ja vartiointiliikkeen auto. Siinä sitten seistiin kädet ylhäällä, melkoinen tilanne.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vaarallisinta näissä jutuissa lienee nämä känniajelut. En tiedä onko oikea ketju pohtia mistä nämä johtuu mutta kun itse mietiskelin villeimpiä vuosiani pk-seudulla niin ei meillä tullut kertaakaan mieleen lähteä kännissä autolla. En halua moralisoida, kännissä ideat on mitä tyhmimpiä, kunhan mietiskelen mistä tämä johtuu. Dösällä me mentiin kun niitä meni vielä pitkälti yli puolenyön viikonloppuisin ja siellä saattoi muutenkin bongailla misuja, tai sitten reteesti taksilla cityyn ja maksoi sen noin 100 markkaa ja ei se paljoa ollut kouluaikanakaan kun oli se 3-4 päällä.

Toki meillä oli kännikuskejakin mutta ne oli kohtuuraittiita kundeja jotka lähtivät mielellään heittää selvinpäin porukkaa stadiin kun sai kruisia tuoreella ajokortilla ja isukin autolla.

Onko se ainoastaan niin että harvaan asutulla seudulla julkiset ei iltaisin kulje ja taksimatkat sikakalliita? Sekö näihin ajeluihin ajaa. Pitäisi kehittää jokin kännikuskipalvelu, luulisi nykyajan sosiaalisen median aikakaudella onnistuvan löytää lähin vapaa kännikuski, pimeä taksikin on siis hyvä vaihtoehto tässä tapauksessa.

_
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuossa tuli edellisellä sivulla kerrottua pari juttua, mutta jostain ihmeestä pulpahti vielä yksi tarina. Teinivuosina kotibileissä oltiin juomassa ja hyvien pohjien jälkeen tuli kaverin isoveli kysymään ottaisimmeko vähän viinaa. Viina oli jotain saksasta ostettua brasiliassa valmistettua ruokoviinaa ja oksennushan siitä tuli. Harmikseni en ollut edes vessan lähettyvillä vaan oksensin olohuoneessa nahkasohvan ja kahden siinä istuneen kaverini päälle.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Nykyään ei tule viihdyttyä kännissä, joten se on todella harvinaista. Reipas vuosi sitten meni pääsiäisen tripla-risteily siinä määrin putkeen, että ryyppäämiset ovat jääneet vähiin. Sitä ennenkin olin ollut reippaat kolme kuukautta juomatta, kun masennuksissani tuli vedettyä turhan tuju ränni ja juotua veronpalautukset ja palkat. Pääsiäisen risteilyjen jälkeen olin taas juomatta jonkin aikaa, kunnes olin Jyväskylässä erään yökerhon avajaisissa villissä kunnossa vain kuoharin avustuksella. Olin vielä kohtuullisen hyväkuntoinen kun lähdin baarista, mutta kävellen taitetusta kotimatkasta muistin lopulta vain alun. Alunperin oli sovittu, että nukun sohvalla, mutta olin kömpinyt kuitenkin tyttöystävän viereen. Hän oli sitten jossain vaiheessa herännyt korinaan. Meinasin sitten tukehtua omaan oksennukseeni. Onni onnettomuudessa oli todellakin se, että kännissä menin sänkyyn enkä sohvalle. Tämän jälkeen olinkin sitten seuraavan kerran puolen vuoden päästä humalassa. Tästä taas meni noin 7 kuukautta seuraavaan kertaan. Vihaan kännissä olemista yli kaiken nykyään. Se lienee alitajuntainen homma, ettei vaan satu mitään.

Ainiin, liian kännissä minut on myös raiskannut nainen reilu pari vuotta sitten.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikenlaisia urpoja sitä täälläkin näköjään on, perus itsensähäpäisyt on ihan oma juttunsa mutta näille kännikuskeille ja uhoajien hakkaajille iso lampaanperse, nimimerkki harto ainakin voisi mennä syvälle itseensä vaikkapa puutarhasaksien kanssa. Kännissä ei ole ikinä tullut mieleenkään ajaa, ja väkivaltakin on ihan yhtä perseestä vesiselvänä kuin täydessä kaasussa.

Itsekin on toki humalassa tullut silti lievemmin hölmöiltyä, housuun kusemiset ja paskomiset oon osannu jättää väliin mutta oksenneltu toki on. Suuri ja mahtava Millenium meni aikanaan täysin ohi, alkuillasta jo vedin itseni niin kovaan tuiteriin etten muista illasta ja yöstä yhtikäs mitään. Kuulemma olin enimmäkseen kotisohvalla maannut ja siinä toisinaan oksentanut, sisko jaksoi kertoa kuinka olin yrittänyt käsillä aina ottaa vastaan sellasta juustonaksujen värjäämää oranssia puuroa joka sit sormien välistä valu paidalle ja sohvalle ja lattialle.

Kerran oltiin Hämeenlinnassa kattomassa Jokerit-HPK -matsia ja yövyttiin hotellissa. Hotellissa oli semmonen puhallusmittari johon toki piti ruveta enkkoja metsästämään, muistikuvat on melko hatarat mutta lähellä kolmea käytiin ennen ku filmi katkesi. Muistan kuitenkin että eräässä vaiheessa iltaa rauhallisesti sängyllä makoilin ja jotain siinä hölistiin, kun kesken lauseen lähdin esittämään suihkulähdettä ja laattasin komeasti kovalla paineella kattoa kohti. Ihan yhtäkkiä, se oli kumma. Samalla reissulla leikittiin sitten cp-vammasia rock-tähtiä, ei rikottu hotellihuoneesta mitään mutta tehtiin sinne oksennussuihkulähteeni lisäksi muutakin sotkua, kuten kehystettiin taulut leikkeleillä, laitettiin jalkalamppuun tuorejuustoa ja mehua ja viritettiin kaappiin jalopenoilla ja appelsiinimehulla täytetty ruukku joka tippu lattialle ku kaapin oven avasi. Tuolta soitettiin perään että mitä vittua ootte tehny ja laitettiin postiin lappu että siivouskuluista kuuluu myöhemmin perässä, ei tosin kuulunut kun kaveri soitti sinne tuhannen humalassa joskus ja sanoi sittemmin jo aika legendaariseksi muodostuneen perustelun "Jos teillä kerran on siivoojii, ni miks teillä sit on niit siivoojii ku teillä on siivoojii?" Oli niin aukoton argumentti että hotellimies päätti antaa asian olla.

Noloin ja vittumaisin oksennustuokio tapahtui kaverilla, jossa sammuin puoliksi sohvalle sillee että pää ja ylävartalo oli sohvalla ja loput jossain lattialla. Siihen sit olin erinäisiä kertoja oksennellut ja aamulla herätessäni tajusin tilanteen, mutten jaksanu heti herätä vaan piehtaroin siinä hetken ennen ku talon isäntä tuli ehdottelemaan että etsä viitsisitsä nousta ja jos vaikka siivoisitkin tota sohvaa. Jotenkuten herättyäni oli kyllä ihan vitun nolot fiilikset, onnistuin vielä oksennuskoristeita saanutta paitaani pestessäni tukkimaan talon vessan lavuaarinkin ja vietin hetken aikaa vitun kylmässä ulkoilmassa litimärkä laatalta haiseva paita päälläni morkkistellen ennen ku menin itse sohvaa siivoamaan. Parhaani tein mutta niinku yleensä ni eihän se riittänyt vaikka kaverit ja talon isäntäkin oikein avuliaasti auttoivat ja oikein jollain raikastussuihkeella vedettiin koko sohva yltympäri. Silti siinä haisi vielä monta päivää, kunnes talon omistajaportaaseen kuulunut kaverin faija tajusi katsoa sohvatyynyjen alle ja siellähän oli vielä kivan tahmea oksennusrieska jemmassa.

Festareilla tuli myös oltua monesti aika huolella jurrissa, onneksi niistä pahimmista kerroista ei ole hirveästi omista toilailuista tietoa ja onnistuin yleensä hävittämään kaikki tututkin ympäriltä joten aamuisin pystyi vain arvailemaan että mitäköhän sitä on tehty. Vitun hauskana seuramiehenä oon ainakin ollu aivan saatanan hyvää seuraa vaikka kuinka monelle tuikituntemattomalle jos ei muuta.

Pahimmat jälkiseuraamukset olisi voinut tulla tapauksesta, jossa eräällä luonnonsuojelualueella iltaa viettäessämme keksin ruveta heittelemään paikalta löytyneitä penkkejä nuotioon. Tuli yltyi tästä aika massiiviseksi, vaikkei sitä toki itse edes tajuttu. Onneksi paikalle tuli jotain lenkkeilijöitä, jotka kehottivat poistumaan paikalta ja he soittivat sitten palokunnan pätsiä kesyttämään. Paikka missä nuotio paloi oli keskellä metsää ja sinne pääsi semmosta pururadan lenkkiä pitkin, pokerista tutulla tuplausonnella me hortoiltiin säkkipimeästä metsästä pois eri tietä kuin mitä palokunta sitten yritti tulla, olisi ollut mukava selitellä helvetinmoisessa humalassa ja savulta haisten poliiseille ja palomiehille että mikä nuotio, ai missä, ei me tiietä, me vaan tässä lenkkeillään. Tapauksesta kirjoitettiin sitten ihan paikalliseen lehteenkin, ja paikalla oli vaikka mitä palokalustoa mutta helvetin jyrkkiä pururatamäkiä pitkin palopaikalle ei nelipyöräisillä päästy, joten notski piti sitten sammuttaa sammutuskopterilla. Ois ollut halpaa lystiä moista kustantaa, puhumattakaan siitä jos ne lenkkeilijät eivät olisi paikalle tulleet ja tuli olisi tosissaan päässyt irti. Metsän reunamilla oli kuitenkin jonkun verran asutustakin, muunmuassa nykyiset appivanhempani ja vaimoni tuolla seudulla asuivat, voisi olla siviilisäätykin vähän erilainen jos tuli olisi sopivasti päässyt leviämään.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hulluimpia asioita on ollut, kun kesämökillä pirtukännissä ammuttiin pienoiskivärillä savukkeita kavereiden suusta. Matkaa oli profiilia tarjoavaan kaveriin metreinä viisi ja promilleja varmaakin yhtä paljon. Päät jäivät ilma ylimääräisiä reikiä ja jopa muutama tupakkakin lensi huulilta. Lännen elokuvat eivät näköjään sovi alle 30-vuotiaille tai idiooteille.

Olen pikkupieruissa ampunut jänismetsällä itseä haulikolla lumipuvun kainalosta läpi. Takki paloi piloille, mutta vain kaksi haulia raapaisi kylkeä. Kopauttelin tyhjän haulikon perällä postilaatikko puhtaaksi irtolumista. Eipä se haulikko näemmä niin tyhjä ollutkaan.

Kävin umpihumalassa moikkaamassa tyttökaveria, joka ei ollutkaan kotona. Parin lisädrinkin jälkeen hässittiin anopin kanssa keittiön pöydällä. Kävin moikkaamassa ex-anoppia sitten useamman kerrankin. Oli paljon mukavampi kuin se silloinen tyttöystävä.

Olisiko niin, ettei pahimpia mokia edes muista käsittämättömän koomatilan vuoksi? Housuihin en tietääkseni ole sontinut, mutta pitänee kokeilla joskus ihan mielenkiinnon vuoksi.

Kyllä ne naisetkin osaavat. Eräs tyttis kotiviini-illan jälkeen oli tavallista himokkaammalla päällä. Päästiin suihkun kautta vuoteeseen ja olin selälläni keskellä vuodella. Tyttö hetkuttelee seisoen vuoteen päädyssä esitellen rivoja ilmeitä, kunnes hyppää minun päälle. Puolessa välissä hyppyä silmät kääntyvät ympäri ja tyttö sammui kesken ilmalennon. Lysähdyksen, parin kuorsauksen jälkeen sain oksennukset rinnukselle ja kaulalle.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Onko se ainoastaan niin että harvaan asutulla seudulla julkiset ei iltaisin kulje ja taksimatkat sikakalliita?

Itse en ole kännissä ajellut, mutta tosiaan syrjäseuduilla ei tosiaankaan ole mitään julkista liikennettä. Lisäksi baarien sulkeutumisten jälkeen taksia on mahdoton saada ennen kello 6, kun kaikki taksit on ajossa. Myös monet ihmiset asuu maatiloilla ja pienissä kylissä, josta voi matkaa olla keskustaan 10-20 km, niin eipä tuota oikein kävelläkään jaksaisi. Nuoret jotka on juuri saanut kortin ja tykkää ajella, tienaa aikas hyvin kun heittelee humaltuneita kotiin baareista. Itsekin sain kerran 3 km lenkistä 100 € käteen, kyllä kannatti. :)

Tosiaan tämä on varmasti myös yksi syy minkä takia rattiin kännissä ihmiset tarttuu.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Pahimmat jälkiseuraamukset olisi voinut tulla tapauksesta, jossa eräällä luonnonsuojelualueella iltaa viettäessämme keksin ruveta heittelemään paikalta löytyneitä penkkejä nuotioon. Tuli yltyi tästä aika massiiviseksi, vaikkei sitä toki itse edes tajuttu.

Ensiksi olet lytännyt kaikki kännikuskit sekä uhoajien hakkaajat ja sitten heität itse tällaista settiä ilmoille. Mielestäni siis myös nimimerkki FASlapsi voisi mennä syvälle itseensä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jätetään nyt kaikenlaiset moralisoinnit tästä ketjusta pois ja keskitytään itse asiaan. Eiköhän me kaikki nimimerkkia hartoa myöten olla tehty pahimmat kohelluksimme nuoruudessamme ja kenellekään ei ole sattunut mitään pahaa.

Itse voisi mainita parit saunailtojen kohellukset, kun kerran heräsi sorin ohuelta patjalta ja toisen kerran monen kilometrin taivalluksen päästä talvipakkaskeleillä hevon perseestä miettien, missä sitä oikein on...
Noista känniajoista, niin pienellä paikkakunnalla, jossa mökkikin on niin se ei tuntunut olevan niin kummallisempi asia ja valitettavasti siihen itsekin sortui aamukrapuloissa... kerran sitten tietty kävi kylmät
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan noita kaikenlaisia kommelluksia tullut tehtyä aikojen saatossa. Kaikista pahin taitaa olla kuitenkin kerta jolloin heräsin metsästä. Ei ollut hevon vittuakaan hajua missä sitä ollaan ja miten on päädytty sinne. Itseasiassa mulla ei ole vieläkään tietoa mitä tuolloin tapahtui, eikä tule varmaan koskaan selviämäänkään. Vantaalta Keravalle oltiin kuitenkin päädytty.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Taisin ehdotella ex- tyttöystävän kaverin pikkusiskolle eräässä teekkarikylän salakapakassa. Eihän tuossa mitään järkeä ollut, kun oma muija vielä istuu vieressä. Seuraavana aamuna oli aika sota käynnissä, kun itsellä ei mitään muistikuvia asiasta. Noh, ehkä se sen takia onkin Ex.

Viime kesänä pummin kyytiä housut kintuissa keskisormi pystyssä keskellä katua. Kuinka ollakkaan mustalaisautohan siihen pysähty. Ihme ettei lähtenyt nirri tai mitään muutakaan käynyt. Pahvipöksyt oli nakannut meidät määränpäähämme kilometrin päähän, eikä edes halunneet rahaa. Wakeboard oli kyllä aamulla herätessäni veneestä kadonnut...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sohvaan kusin teininä ja kännissä ajettiin ulos. Ei ollut sama keikka mutta melkein. Putkassa ei oo kiva olla. En prkl muistanut osoitettani, taksi heitti ulos jossain Hertsikassa ja yritin metroasemalle joka oli kiinni. Potkasin jonkun ikkunan sisään. Siihen tuli vartijoiden auto jota potkasin kans. Sitten oltiinkin jo poliisiautossa ja putkassa. HKL muisti laskulla ja yhteiskunta sakolla. Kolme tai neljä kertaa oon ollu putkassa, kerran jättivät oven auki kun valittelin ahtaanpaikankammoa. Se reissu alko, kun mut haettiin kämpiltä eikä tullu paitaa matkaan. Kiva kävellä Helsingin keskustassa paidatta kotiin, vaikka oli kesä. Olin ollu hulluna humalassa ja heilunu kaktus kädessä. Dokaamista dissaan. Niin monta huonoa kokemusta. Kai viina sitten on viisasten juoma, enkä oo viisas. Pahimpia töräyksiäni en kehtaa kertoa.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaarallisinta näissä jutuissa lienee nämä känniajelut. En tiedä onko oikea ketju pohtia mistä nämä johtuu mutta kun itse mietiskelin villeimpiä vuosiani pk-seudulla niin ei meillä tullut kertaakaan mieleen lähteä kännissä autolla. En halua moralisoida, kännissä ideat on mitä tyhmimpiä, kunhan mietiskelen mistä tämä johtuu. Dösällä me mentiin kun niitä meni vielä pitkälti yli puolenyön viikonloppuisin ja siellä saattoi muutenkin bongailla misuja, tai sitten reteesti taksilla cityyn ja maksoi sen noin 100 markkaa ja ei se paljoa ollut kouluaikanakaan kun oli se 3-4 päällä.

_

En tiedä oletko käynyt kehän ulkopuolella, mutta kyllä sieltä löytyy uskomattoman junttia porukkaa. Ei tarvitse etsiä selitystä mistään julkisesta liikenteestä. Jossain Karjalassa mm. retostellaan viinan juomisella ikään kuin se olisi joku vaativakin suoritus kaataa brenkkua kitaan. Helsingissä tämä "vittu et olin kännissä" on teinityttöjen juttu.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuonna jotain, juhannus ja ikää se maaginen 18 ja risat.

Kaverin isosiskon& sen poikaystävän kämppään oli murtauduttu 1kk aiemmin. Poikakaveri oli hifi- alalla ja kämppä täynnä jos jonkinlaista Pioneeria ja Samsungia. No, olivat jussiksi lähdössä saaristoon ja tarjosivat ilmaset juotavat, safkat jne jos kaveri+minä oltaisiin väijyssä 'varmuuden vuoksi'. Oli uudet lukot ja kämppä taas täynnä elektroniikkaa. Etelä-Haagassa, helvetin iso neljä huonetta kunnon arskaparvekkeella. Kun omat suunnitelmat& varat oli heikkoja, ei tarvinnut kauaa miettiä.

Aaton aattona sitten huudatettiin musaa, viina virtasi('alotetaan kevyesti eiks jeh') ja muutama kiva tuttu mimmi oli seurana kun niillä oli duunia tjsp. seuraavana päivänä. Klo 04 muut täysin sammuneina kun RM:lle tuli 'pakottava' tarve päästä sauhuille. Ulkona oli niin mukavan viileää ja kämppä täys pätsi+promillet kivasti katossa. "Menenpä ulos sauhuille. Laitan pelkät shortsit, ei siellä muita ole tähän aikaan. Laitan kuitenkin varmuuden vuoksi turvalukon päälle, voihan rosvot yrittää piru vie."

Sauhuttelun jälkeen ei uusi lukko auennutkaan ihan noin vain. Ovikellon soittelu tai koputtelu mitään auttanu. Vittu kun rupes väsyttääki. "No jos hetki portailla silmät kiinni. Mitäs tälle avainnipulle..ah, laitan reiden päälle shortsien alle. Sieltä ei konnat löydä heti ja taatusti herään jos tulee lähemmäks ettimään."

Tämän nero-vaiheen jälkeen klo 6 heräsin virkavallan edustajan tökkimiseen. Kevyesti pampulla olkapäähän.

- Herra voi nyt lähteä muualle nukkumaan. Vaikka kotiin.
- Siis mä asun tossa. Tai emmä asu mutta olen eräänlainen kämpänvartija.
- Miksi sitten nukut rapussa?
- Uusi lukko. Loppu paukut kännissä.
- Annapa ne avaimet niin katotaan puhuuko poika totta.
- Tota joo.
- No missä ne avaimet on?
/hidas liike oikealla kädellä, tajunta ymmärtää miten saatanan noloa tää on. Toimen kyttä purskahtaa nauruun.
- Miks sä niitä munissas pidit?
- Ettei rosvot vie. Mä olen kämpänvartija.

Homma sai kliimaksinsa kun kyttä, vedettyään hanskat käteen, väänsi lukon auki. Kaveri oli boksereissa vastassa ovella. Siinä vaiheessa muakin alko hymyilyttää. Kyttien Ericssonista oli muuten akku finaalissa ja ne lainas kaverilta piuhaa kun soittivat jonnekin. Mimmit, tyhjät pullot ja meidän jätkien koko olemus nauratti herroja. Kehottivat ottamaan illalla vähemmän ja mua käyttämään parveketta enemmän.

Illalla sitten jo nauratti koko homma.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Duuniporukan kesken oli illanistujaiset, jotka sujuivat ihan rauhallisissa merkeissä. Aika tissuttelua oikeastaan jopa, ei ollut mikään järin kova tahti tai mitään vastaavaa. Baariin mentäessä olo oli erittäin hyvä, ja en itse baarissakaan hirveästi juonut. Nooh, tuon illan viimeinen muistikuva on kuitenkin se, että kävelen kohti Tikkurilan juna-asemaa kahden maissa yöllä. Nooh, herään seuraavana aamuna Tikkurilan Sokos-hotellin sängystä alastomana. Juomien määrä oli kahden käden sormilla laskettavissa, koska minulla oli vielä seuraavana päivänä töitä. En tiedä vieläkään, että miten tuonne hotelliin päädyin, millä rahoilla (tililtä ei ollut hävinnyt senttiäkään) ja missä mun bokserit ovat. Itse epäilen edelleenkin tippoja, ei noin vähäinen juomamäärä kuitenkaan 4-5 tunnin pitäisi aiheuttaa tuollaista blackoutia. Parilla paikalla on vähän sellainen maine, että noita tippoja on laitettu juomiin, joten kannattaa katsoa sen oman juoman perään koko ajan. Tämän piikkiin voi sitten toki laittaa ne kaikki typeryydet, mitä tulee oikeasti kännissä tehtyä ; )
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös