Kun olit liian humalassa

• 63 518
  • 142

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Joskus aikoinaan kaverit löysivät laivalta lastenrattaat käytävältä ja päättivät sitten ajella niillä pitkin laivan käytäviä. Rikkihän ne jossain vaiheessa menivät ja portsarit ilmaantuivat paikalle. Ensin kaverini väittivät, etteivät ole ajaneet niillä, mutta portsareilla oli valvontakamerasta otettuja kuvia joissa näkyi kun iloiset kaverukset työntelevät toisiaan vauhdikkaasti. Heräsin itse jossain vaiheessa episodia hytistä ja kävelin tietenkin alasti käytävälle ihmettelemään väittelyn ääniä. Portsareille luvattiin, että etsitään lastenrattaiden omistajat ja maksetaan heille suoraan käteen mitä kärryistä haluavat. Tämä ei sitten jostakin syystä käynyt portsareille vaan he päättivät laittaa koko porukan putkaan minä mukaan lukien. Oli muuten todella karu paikka tuo laivan putka. Rauta sänky ja todella kylmä putkassa. Lisäksi siellä ei saanut edes vessaa käyttää vaan kustiin suoraan lattiakaivoon. Aamulla herättivät seitsämältä ja jättivät vielä meidät Tukholmaan. Nukuttiin sitten terminaalissa muutama tunti ja käytiin ostamassa toiseen laivaan paluumatkalle liput. Päivä juopoteltiin tukholmassa ja illalla lähti laiva takaisin suomeen. Hauskaahan meillä oli. Tuli vain vähän pidempi reissu.

Tuosta putkaan heitosta ja Tukholmaan jättämisestä olisi voinut nostaa isommankin melun koska yleensä se vaatii todella raskauttavan syyn, että joutuu putkaan ja jätetään laivasta. Käsittääkseni ainakin väkivaltaa jota meidän tapauksessa ei todellakaan ollut. Puhumalla yritettiin selvittää asiat, mutta en ole kyllä koskaan ennen tavannut niin mulkkua portsaria mitä laivalla oli. Mies ilmeisesti kompensoi omaa pientä kokoansa huutamalla ja käskyttämällä. Ilmeisesti sai jotain tyydytystä kun sai porukan heittää putkaan ja poistaa laivasta.

Hyvät muistot jäi kuitenkin kaikenkaikkiaan reissusta.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Joskus aikoinaan kaverit löysivät laivalta lastenrattaat käytävältä ja päättivät sitten ajella niillä pitkin laivan käytäviä. Rikkihän ne jossain vaiheessa menivät ja portsarit ilmaantuivat paikalle. Ensin kaverini väittivät, etteivät ole ajaneet niillä, mutta portsareilla oli valvontakamerasta otettuja kuvia joissa näkyi kun iloiset kaverukset työntelevät toisiaan vauhdikkaasti. Heräsin itse jossain vaiheessa episodia hytistä ja kävelin tietenkin alasti käytävälle ihmettelemään väittelyn ääniä. Portsareille luvattiin, että etsitään lastenrattaiden omistajat ja maksetaan heille suoraan käteen mitä kärryistä haluavat. Tämä ei sitten jostakin syystä käynyt portsareille vaan he päättivät laittaa koko porukan putkaan minä mukaan lukien. Oli muuten todella karu paikka tuo laivan putka. Rauta sänky ja todella kylmä putkassa. Lisäksi siellä ei saanut edes vessaa käyttää vaan kustiin suoraan lattiakaivoon. Aamulla herättivät seitsämältä ja jättivät vielä meidät Tukholmaan. Nukuttiin sitten terminaalissa muutama tunti ja käytiin ostamassa toiseen laivaan paluumatkalle liput. Päivä juopoteltiin tukholmassa ja illalla lähti laiva takaisin suomeen. Hauskaahan meillä oli. Tuli vain vähän pidempi reissu.

Tuosta putkaan heitosta ja Tukholmaan jättämisestä olisi voinut nostaa isommankin melun koska yleensä se vaatii todella raskauttavan syyn, että joutuu putkaan ja jätetään laivasta. Käsittääkseni ainakin väkivaltaa jota meidän tapauksessa ei todellakaan ollut. Puhumalla yritettiin selvittää asiat, mutta en ole kyllä koskaan ennen tavannut niin mulkkua portsaria mitä laivalla oli. Mies ilmeisesti kompensoi omaa pientä kokoansa huutamalla ja käskyttämällä. Ilmeisesti sai jotain tyydytystä kun sai porukan heittää putkaan ja poistaa laivasta.

Hyvät muistot jäi kuitenkin kaikenkaikkiaan reissusta.

Jätkät rikkoo mahdollisesti satojen eurojen lastenrattaat ja perheen ainoan pikkulapsen kuljetusmuodon ja sulle jää mieleen kusipäinen poke ja että loppujen lopuksi oli hauskaa. Kusipäiltä te vaan kuulostatte.

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Jätkät rikkoo mahdollisesti satojen eurojen lastenrattaat ja perheen ainoan pikkulapsen kuljetusmuodon ja sulle jää mieleen kusipäinen poke ja että loppujen lopuksi oli hauskaa. Kusipäiltä te vaan kuulostatte.
Jep. Täysin totta on mitä sanot. Kyseessä ei ollut kyllä mitkään priimaluokkaa olevat ja olimme kyllä luvanneet ne maksaa. En tiedä sitten kuinka tuo loppujen lopuksi meni kun eivät meiltä rahoja edes vaatineet eivätkä antaneet edes mahdollisuutta selvittää asiaa. Saattoi olla myös laivan jotain omia kärryjä.

Mutta poke oli kyllä mulkku.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko Pohjois-Karjalan väkevä ääni @Evil täällä vai onko nauttimassa banaania? @Evil me kaipaamme sinua!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eevili sai viikon bannin maanantaina kun sanamiekkaili muaddibin kanssa. Joten tämä viikonloppu pitää selvitä ilman häntä.

Näin arvelin. Mutta tuo pohjoiskarjalainen ja silti niin kansainvälinen soturi on valloittanut paikan sydämessäni. Niin kuin sinäkin lahtelainen hokimutsi, joita tunnen mutten viitsi arvailla. Ja tähän hymiö.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko Pohjois-Karjalan väkevä ääni @Evil täällä vai onko nauttimassa banaania? @Evil me kaipaamme sinua!
Itse asiassa nautin männäviikonloppuna banaanikakkua, kun nuorin kupeitteni hedelmä täytti yhdeksän. Kiva kuulla, että joku kaipaa. Järjen ääni onkin usein hukassa nykyään.

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Se sattui kuitenkin olemaan vähän tujumpi versio joka alkoi hiljalleen valua reisiäni pitkin. Enpä voinut asialle mitään tehdä koska oli kokkaukset kesken. Ja totta kai juuri sillä hetkellä faija kömpii keittiöön vettä hakemaan. Siinä se vähän aikaa mietti pitääkö soittaa poliisit vai ambulanssi, mutta kun huomasin faijan, ajattelin korjata tilanteen välittömästi. Siispä käännyin ja kiskaisin käden lippaan samalla jämäkästi ilmoittaen "Shit pirate at your service, Sir!".
On sulla niuho faija, jos se rupee arpomaan poliisin ja ambulanssin väliä kun oot kintuilles paskonut, mutta jaloillas ja jopa kokkaamassa. Oliskohan jutussa hieman lapin lisää?

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Nuorena aikuisena oli synttärit ja omaan uudehkoon kämppään oli "kämppiksen" taholta kutsuttu kavereita juhlimaan, mukaanlukien silloinen suuri ihastukseni. Oli kivaa, liian ihanaa, join liikaa, liian nopeasti, oksensin ja menin nukkumaan kun pää pyöri liikaa. Tämä suuri ihastukseni oli kuulemma päättänyt panna minua synttäreiden kunniaksi. Hän ei antanut asiantilan häiritä vaan pani sitten minua tajutonta tai ainakin lähes tiedostamatonta (nykykäytännössä raiskasi) joskus yön tunteina ja pamahti paksuksi.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On sulla niuho faija, jos se rupee arpomaan poliisin ja ambulanssin väliä kun oot kintuilles paskonut, mutta jaloillas ja jopa kokkaamassa. Oliskohan jutussa hieman lapin lisää?

Faijalla on kyllä hyvä huumori, mutta ei se ihan kaikkeen riitä. Olin kai sen verran karsea näky että tuli mieleen onko kaikki ihan ok. Lapissa oon käyny kerran.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hän ei antanut asiantilan häiritä vaan pani sitten minua tajutonta tai ainakin lähes tiedostamatonta (nykykäytännössä raiskasi) joskus yön tunteina ja pamahti paksuksi.
Melkonen kulli. Tajuttomanakin seisoo ja viä laukee.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hän ei antanut asiantilan häiritä vaan pani sitten minua tajutonta tai ainakin lähes tiedostamatonta (nykykäytännössä raiskasi) joskus yön tunteina ja pamahti paksuksi.
Miksi tämä on tässä ketjussa? Eihän tämä ole "liiallisen humalan" asiaa. Täähän on jokaisen miehen toive. Saada pillua, eikä tarvitse kommunikoida naisen kanssa.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Miksi tämä on tässä ketjussa? Eihän tämä ole "liiallisen humalan" asiaa. Täähän on jokaisen miehen toive. Saada pillua, eikä tarvitse kommunikoida naisen kanssa.

Itse en ollut enää varma kuka oli mies ja kuka nainen. Mutta pakko unessakin on seistä, koska itselläkin jöpöttää joka jumalan aamu kun herään. Ei kai se juuri sillä hetkellä jysähdä kovaksi kun silmät aukeaa?

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta pakko unessakin on seistä, koska itselläkin jöpöttää joka jumalan aamu kun herään. Ei kai se juuri sillä hetkellä jysähdä kovaksi kun silmät aukeaa?
Seisoo tottakai. Sain vähän mökkiviikonloppuna kuittia, kun olin unissani ottanut vieruskaverin lusikkaan ja painanut kivenkovan erektioni hänen selkäänsä vasten.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä en ole ollut ikinä liian humalassa. Joskus tosin muu maailma on ollut minuun verrattuna ihan liian selvä. Siitä ne konfliktit ovat johtuneet, eivät minusta.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Seisoo tottakai. Sain vähän mökkiviikonloppuna kuittia, kun olin unissani ottanut vieruskaverin lusikkaan ja painanut kivenkovan erektioni hänen selkäänsä vasten.

Olisi kyllä dramaattista jos tuossa kohtaa pussittaisi kiven sisään. "Se mökkireissu josta ei puhuta".

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei haittaa, Suga.
Olisi kyllä dramaattista jos tuossa kohtaa pussittaisi kiven sisään. "Se mökkireissu josta ei puhuta".
Niimpä, Mutta miten sitä kumpainenkaan selittäisi itelleen puolen tunnin jyystämisen ja kahden laukeamisen jälkeen että huhhuh, nyt oli vahinko. Kylläpäs sattukin hauskasti, ohhoh...

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Melkonen kulli. Tajuttomanakin seisoo ja viä laukee.
Ei ole vertailukohteita, mutta kyllä minulla tuolloin nuorena tuli seisokkia vähän mistä sattuu. Aamuerektiotkin olivat aikamoisia. Olenhan minä ehkä jotenkin hetkessä elänyt tuon tilanteen, vaikken siitä juuri mitään muista.
Ehkä toisilla on sitten nuorenakin ollut erilailla.

No olisihan se ollut mukavaa, jos olisi kivat muistot ihastuksen kanssa muhinoimisesta ollut.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy