Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

  • 683 077
  • 2 950

surfa

Jäsen
Jos ei kilahda eurot kassaan Lahessa, niin eipä tuo ole hääviä Tampereellakaan. Perjantai, vastassa viime kauden finalisti ja lehtereillä 5900 katsojaa?
Riippumatta viime kauden tuloksesta, ihan rehellisyyden nimissä ei se Pelicans taida kovinkaan monella paikkakunnalla olla millään tapaa kiinnostava vastustaja.
 

Grafix

Jäsen
Riippumatta viime kauden tuloksesta, ihan rehellisyyden nimissä ei se Pelicans taida kovinkaan monella paikkakunnalla olla millään tapaa kiinnostava vastustaja.
Jännä juttu. Ihan objektiivisesti kun koittaa asiaa pohtia, niin joku IFK kiinnostaa toki jostain syystä kaudesta toiseen, vaikkei mitään brändilätkää enää pelaakaan, mutta onko vaikka Jyp, Kalpa, Lukko, Ässät tai TPS kiinnostavampia kuin Pelsu? Mielinkiintoista, että jos näin on ja miksi, mitä Lahessa pitäisi tehdä?
 

surfa

Jäsen
Jännä juttu. Ihan objektiivisesti kun koittaa asiaa pohtia, niin joku IFK kiinnostaa toki jostain syystä kaudesta toiseen, vaikkei mitään brändilätkää enää pelaakaan, mutta onko vaikka Jyp, Kalpa, Lukko, Ässät tai TPS kiinnostavampia kuin Pelsu? Mielinkiintoista, että jos näin on ja miksi, mitä Lahessa pitäisi tehdä?
Sanoppa se.

Mutta ei se vertailu ihan noin yksinkertaista taida kuitenkaan olla. Tietyt joukkueet nyt vaan maantieteellisen sijainnin tai pitkähköjen perinteiden vuoksi kiinnostavat enemmän, mutta eivät välttämättä kaikkialla. Arvatenkin vastaus kysymykseen asuu vain ihmisten korvien välissä luuloina ja vastakkainasetteluna ja niiden muuttamiseen ei yhden kevään ihme vielä riitä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Kahtos, peliinhän pääsee pelipäivänä seisomaan 19.50€ ja istumaan edukkaimmillaan 21.50€. Onkohan dynaamista hinnoittelua rukattu pikkuriikkisen ?

Silti, ei olla kyllä lähellekkään tavoitteessa tämän hetkisellä lipunmyyntitilanteella....
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kahtos, peliinhän pääsee pelipäivänä seisomaan 19.50€ ja istumaan edukkaimmillaan 21.50€. Onkohan dynaamista hinnoittelua rukattu pikkuriikkisen ?

Silti, ei olla kyllä lähellekkään tavoitteessa tämän hetkisellä lipunmyyntitilanteella....
Mielestäni Pelicans ampuu itseään jalkaan näillä hinnoilla. Mun mielestä seisomaan pitäis olla ihan max 15e, ja opiskelijat ym. 10 eurolla.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Nyt on avautunut Huuto.nettiin 5 Pelicans paidan huutokaupat. Siellä on jo Laschin tän kauden paidalla 320e hintaa, Bjöönisen Playoff 2022 paita menee kyllä varmasti kans pirun kalliilla.. Edit: Björnisen paita jo 500e.
 
Viimeksi muokattu:

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Bjöönisen rytky jo 800, Laschin nuttu jo yli 500 euroa. Nyt kilahtaa kyllä eurot kassaan.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Jos jonkun tekee mieli kilautella omaa kassaa niin tänne saa yksityisviestillä tarjota vanhemman logon taikka Reippaan aikojen Game Worn- paitoja :)
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Seuraavaan kotipeliin opiskelijat haalari päällä tai opiskelijakortilla ovelta 7,50€ istumalippu + miedot -50% koko illan - toivotaan että löytää opiskelijat paikalle!
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Seuraavaan kotipeliin opiskelijat haalari päällä tai opiskelijakortilla ovelta 7,50€ istumalippu + miedot -50% koko illan - toivotaan että löytää opiskelijat paikalle!
No nyt on kova tarjous opiskelijoille.

-----

Käytettyjen pelipaitojen huutokauppamyynnistä kertyi yhteensä: (Björninen) 800 e. , (Lasch) 980 e. , (Kangasniemi) 480 e. , (Bartošák 2020-21 kaudelta) 510 e. , (Salmisen finaalipaita) 520 e. = 3290 euroa
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Taisi olla sen ansiota että opiskelijat pääsi 7,50€ istumaan. Muuten oltaisi oltu taas rumissa lukemissa.
Näin pitäisi arkipeleissä ollakin. Kuten huumekaupoissa; ensimmäisen kerran pitää olla ilmainen jotta saadaan poka koukkuun ja sen jälkeen kun addiktio on iskenyt, voidaan alkaa rahastamaan.

Tai, näin olen kuullut, siis..
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näin pitäisi arkipeleissä ollakin. Kuten huumekaupoissa; ensimmäisen kerran pitää olla ilmainen jotta saadaan poka koukkuun ja sen jälkeen kun addiktio on iskenyt, voidaan alkaa rahastamaan.

Tai, näin olen kuullut, siis..

Näinhän tuo voisi periaatteessa jääkiekkopelissäkin toimia. Sikäli vaan eilinen ainakin poikkeaa huumekaupasta, että huumeiden myynnissä homma perustuu siihen, että myytävä tuote on voimakkaasti koukuttava ja sillä saadaan se addiktio nopeasti syntymään. Eilisestä peliesityksestä ei ehkä voi sanoa samaa. Vaikea kuvitella, että monikaan sai sen ansiosta addiktiota tulla jatkossa säännöllisesti hallille peliä katsomaan. Voi olla että päin vastoin vanhoistakin melko säännöllisesti pelejä katsomassa käyvistä ihmisistä osa jättää jatkossa tulematta, kun myytävä tuote (peliesitys) on tällä hetkellä aika lailla heikkolaatuista.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse olen jo niin koukuttunut tähän paskaan että palaan aina spoteille vaikka tarjolla on joka kerta niin sanotusti vain "oreganoa ja leivinjauhetta". Satunnaiskatsoja kyllä oppii näistä virheistä ja siirtyy muille spoteille jossa on tarjolla parempaa viihdykettä.

Toivottavasti menee edes 3000 katsojaa lauantaina rikki.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Näinhän tuo voisi periaatteessa jääkiekkopelissäkin toimia. Sikäli vaan eilinen ainakin poikkeaa huumekaupasta, että huumeiden myynnissä homma perustuu siihen, että myytävä tuote on voimakkaasti koukuttava ja sillä saadaan se addiktio nopeasti syntymään. Eilisestä peliesityksestä ei ehkä voi sanoa samaa. Vaikea kuvitella, että monikaan sai sen ansiosta addiktiota tulla jatkossa säännöllisesti hallille peliä katsomaan. Voi olla että päin vastoin vanhoistakin melko säännöllisesti pelejä katsomassa käyvistä ihmisistä osa jättää jatkossa tulematta, kun myytävä tuote (peliesitys) on tällä hetkellä aika lailla heikkolaatuista.
No, siihen aikaan kun itse addiktoiduin jääkiekkoon kunnolla niin voitettiin 12 ottelua kaudessa ja seuraavilla kausilla 6 ja sitä seuraavalla 6 ottelua ja oli konkurssia ja kaikkea, mutta silti tässä sitä ollaan. Mua itseasiassa viehätti se miten taisteltiin siihen aikaan kunnolla me vs. everybody kun kaikki oli meitä selkeästi parempia ja miten uskomattoman hienoa oli kokea se tunne kun voitettiin peli!
Ihan sama miten se tapahtui, enhän mä mistään pelin nyansseista mitään silloin tajunnut vaan arvostin Jaromir Sindelin uskomatonta peliä kun se taisteli maalilla yli 60 torjunnan matseja ja Erkki Laine teki mun mielestä pisteitä joka ottelussa vaikka taisteltiin mun silmissä ihan ylivoimaisia vastustajia vastaan.

Siksi halusin alkuun olla itsekin maalivahti koska kaikki pelit joista noilla kausilla meille tuli voitto, oli melkein täysin Sindelin ansiota. Se että pääsit tuulettamaan voittoa vain noin kerran kahdeksasta pelistä oli sen tunteen arvoista.

Eihän sellainen tietenkään enää nykyään riitä, eikä saakaan riittää, mutta tämä esimerkkinä siitä miten tuote addiktoi vaikka peli olisi surkeaa valistuneiden katsojien mielestä, niin pikkupojan silmissä heräsi silti rakkaus lajia ja tätä tappiosta tappioon kulkevaa joukkuetta kohtaan, koska jokainen maali oli keräilyharvinaisuus joita piti tuulettaa kunnolla ja uskottiin aina huomiseen että kyllä se joskus lähtee rullaamaan meilläkin.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No, siihen aikaan kun itse addiktoiduin jääkiekkoon kunnolla niin voitettiin 12 ottelua kaudessa ja seuraavilla kausilla 6 ja sitä seuraavalla 6 ottelua ja oli konkurssia ja kaikkea, mutta silti tässä sitä ollaan. Mua itseasiassa viehätti se miten taisteltiin siihen aikaan kunnolla me vs. everybody kun kaikki oli meitä selkeästi parempia ja miten uskomattoman hienoa oli kokea se tunne kun voitettiin peli!
Ihan sama miten se tapahtui, enhän mä mistään pelin nyansseista mitään silloin tajunnut vaan arvostin Jaromir Sindelin uskomatonta peliä kun se taisteli maalilla yli 60 torjunnan matseja ja Erkki Laine teki mun mielestä pisteitä joka ottelussa vaikka taisteltiin mun silmissä ihan ylivoimaisia vastustajia vastaan.

Siksi halusin alkuun olla itsekin maalivahti koska kaikki pelit joista noilla kausilla meille tuli voitto, oli melkein täysin Sindelin ansiota. Se että pääsit tuulettamaan voittoa vain noin kerran kahdeksasta pelistä oli sen tunteen arvoista.

Eihän sellainen tietenkään enää nykyään riitä, eikä saakaan riittää, mutta tämä esimerkkinä siitä miten tuote addiktoi vaikka peli olisi surkeaa valistuneiden katsojien mielestä, niin pikkupojan silmissä heräsi silti rakkaus lajia ja tätä tappiosta tappioon kulkevaa joukkuetta kohtaan, koska jokainen maali oli keräilyharvinaisuus joita piti tuulettaa kunnolla ja uskottiin aina huomiseen että kyllä se joskus lähtee rullaamaan meilläkin.
Jätkä pelas peliä vaikeimmilla asetuksilla. :D
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jollain taas välähtänyt toimiston puolella:


"Nimi penkissä helpottaa kausikorttilaisen asiointia peleissä, joissa lippuja myydään vapaasti hallin istumapaikoille."

:D
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Jollain taas välähtänyt toimiston puolella:


"Nimi penkissä helpottaa kausikorttilaisen asiointia peleissä, joissa lippuja myydään vapaasti hallin istumapaikoille."

:D
Hahah, eikä Jarnan paikka edes ollut #90.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Jollain taas välähtänyt toimiston puolella:


"Nimi penkissä helpottaa kausikorttilaisen asiointia peleissä, joissa lippuja myydään vapaasti hallin istumapaikoille."

:D
Ei tsiisus miten typerä juttu tääkin on :D
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Ei tsiisus miten typerä juttu tääkin on :D
Kiinnostaisi kyllä näiden plakaatien myyntiluvut let me say parin kuukauden päästä ja mitenhän toimii seisomapaikoilla ?

Mitäs, jos käyn ruuvaamassa fanikatsomoon " SIVUSTAKATSOJA MUUTEN SITTEN SEISOO TÄSSÄ " plakaatin, mitenhän tuo toimisi ?

Varmaan muuten aika heikosti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös