Ai? Kukas Pelicansin laitureista sitten on ODOTUSARVOLTAAN parempi, kuin Horky? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en Pelicans fanina yhtään parempaa keksi :):)No, otetaan talteen.
Omissa papereissa Kantner on lähellä jopa koko Liigan TOP-5 laitureita, siinä missä Horky ei ole edes oman joukkueensa paras laituri.
Sellainen sata kertaa sadasta ottaisin Kantnerin ennen Horkya ja tämä puolueeton mielipide.
Lasch?Ai? Kukas Pelicansin laitureista sitten on ODOTUSARVOLTAAN parempi, kuin Horky? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en Pelicans fanina yhtään parempaa keksi :):)
Lasch on Lasch. Horky vaan on myös puolustussuuntaan vastuullinen ja hyvä. Kokonaisvaltaisesti ottaisin Horkyn. Onneksi on molemmat ja muitakin mieleisiäLasch?
Kyllä on oman joukkueen tietämys vähällä.
Oli pakko katsoa ja ekaan 30 peliin Horky 6+5 ja loppuihin 30 peliin 11+10.Horkylla tosiaan meni ensimmäiset 20 peliä totutellessa sarjaan varsin vaatimattomilla tehoilla. Joulun hujakoilla homma alkoi kuitenkin toimimaan ja siitä eteenpäin hän paransi peli peliltä pelaamistaan. Käytännössä nuo hänen tekemät 30 pistettä syntyi viimeisen 40 pelin aikana, joka uskoakseni kuvaa aika hyvin hänen todellista tasoaan. Lisäksi Horky tekee vähän liiankin tunnollisesti töitä omissa. Olisi voinut tehdä varmasti enemmänkin pisteitä olemalla hieman itsekkäämpi.
Ymmärrän, että tällaisten asioiden huomioiminen tällaisessa vertailussa on vaikeaa pelkästään sen vuoksi, että joka joukkueesta löytyy varmasti vähintään yksi pelaaja, jota ko. seuran kannattajat pitävät aika paljon parempina tai potentiaalisempina kuin olisi ehkä objektiivisesti aiheellista. Ottaisin kuitenkin itse Horkyn aina ennen Simontaivalta joukkueeseeni.
Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.Muistetaan että Horky tuli täysin uuteen sarjaan. Ei puhunut edes englantia tullessaan. Otti aikaa sopeutumisessa kuten Bryggmankin edellisellä kaudella. Ominaisuudet koko, voimaluistelu pieksee niillä Simontaipalen selvästi. Tulevalla kaudella myös Kantnerin. Saa ottaa talteen.
Niin vaikea sitä Laschia liigassa haastaa kun sattuu olee liigan paras syöttökone ja laituri.No, otetaan talteen.
Omissa papereissa Kantner on lähellä jopa koko Liigan TOP-5 laitureita, siinä missä Horky ei ole edes oman joukkueensa paras laituri.
Sellainen sata kertaa sadasta ottaisin Kantnerin ennen Horkya ja tämä puolueeton mielipide.
Niin, no. Jos itse saisin valita ihan kenet tahansa, niin kyllä Teemu Turunen lähtisi oman joukkueen matkaan ennen Laschia.Niin vaikea sitä Laschia liigassa haastaa kun sattuu olee liigan paras syöttökone ja laituri.
Kaksi vuotta sitten Kangasniemi vs Kiiskinen olisi ollut tasainen pari. Viimeisillä kausilla Kiiskinen pystyi pelaamaan enää muutaman pelin jakson ennen uutta taukoa. 8p viimekaudella. Tässä tyypillinen esimerkki , että muistoista maksetaan kovaa 100-150 liksaa. Itse olisi laskenut irti. Samanlainen virhe oli tuo Kiiskisen jatkosoppari, kuin Juhiksen ja Bloodin siirtoraja haut meillä.Kantner vie kyllä Horkyn 100-0 vertailussa mielestäni, vaikkakin mulla on Turkoosilasit. Bryggmanin kanssa aikalailla tasoissa, kumpi vaan olisi vertailussa oikea valinta. Itse valitsisin Kangasniemen Kiiskisen sijaan, mutta huom ne Pelsu-lasit.
Noh joo kyllä voisin itsekin tuota vaihtoa harkita. Lasch on paras syöttelijä ja Turunen maalintekijä.Niin, no. Jos itse saisin valita ihan kenet tahansa, niin kyllä Teemu Turunen lähtisi oman joukkueen matkaan ennen Laschia.
Mutta tämä jälleen kerran vain puolueeton mielipide.
En todellakaan usko, että Kiiskinen pelaa enään tollaisella palkalla. Tuskin pelaa enää rahan takia viimeistä kauttaan.Kaksi vuotta sitten Kangasniemi vs Kiiskinen olisi ollut tasainen pari. Viimeisillä kausilla Kiiskinen pystyi pelaamaan enää muutaman pelin jakson ennen uutta taukoa. 8p viimekaudella. Tässä tyypillinen esimerkki , että muistoista maksetaan kovaa 100-150 liksaa. Itse olisi laskenut irti. Samanlainen virhe oli tuo Kiiskisen jatkosoppari, kuin Juhiksen ja Bloodin siirtoraja haut meillä.
Kantner vie kyllä Horkyn 100-0 vertailussa mielestäni, vaikkakin mulla on Turkoosilasit. Bryggmanin kanssa aikalailla tasoissa, kumpi vaan olisi vertailussa oikea valinta. Itse valitsisin Kangasniemen Kiiskisen sijaan, mutta huom ne Pelsu-lasit.
Voi olla mutta täysin turha soppari. Ei mitään annettavaa enää tossa kunnossa.En todellakaan usko, että Kiiskinen pelaa enään tollaisella palkalla. Tuskin pelaa enää rahan takia viimeistä kauttaan.
Reid Gardiner huutaa hep. :)Lasch on paras syöttelijä ja Turunen maalintekijä.
Vois olla aika veemäinen pari, jos pelaisivat samassa joukkueessa.Noh joo kyllä voisin itsekin tuota vaihtoa harkita. Lasch on paras syöttelijä ja Turunen maalintekijä.
Tästä ois kiva tehdä joku vertailuarvio ja katsoa kauden päätteeksi kuinka ohi tai maaliin meni veikkaukset.Av, fysiikka, johtajuus, persoona voisi kallistaa vaakaa Seksi Lassen puoleen. Ei sillä kyllä Kantnerin voisin Iikkaan vaihtaa. Horkyn osalta luotan kyllä että ensikaudella tulee se 25+20 tauluun.
Turunen-Gardiner kaksikolta odotan kyllä aika kaameaa jälkeä ensi kaudella, jos saavat yhdessä pelata. Melkeinpä ihan sama kuka siinä keskellä edes pelaa, kunhan vähän viitsii puolustuksen suuntaan katsoa.Vois olla aika veemäinen pari, jos pelaisivat samassa joukkueessa.
Miten Kalpalla on paukkuja vahvistaa vielä tarvittaessa vs Pelsu? Lelu antanut sen kuvan että Pelsun ihan reilusti vielä varaa reagoida, mutta rahoitetaan tilanne ja katsotaan millaista roolia nuoret pystyvät ottamaan.Hyvää keskustelua ja mielipiteitä monelta! Eihän näihin juttuihin ole mitään oikeita vastauksia, vaan veikkauksia ja oletuksia. Kauden jälkeen ollaan sitten fiksumpia sen suhteen, että mitkä niistä meni oikein ja mitkä ei.
Kiiskinen vs Kangasniemi oli minulta huono vertailupari, kun tulevat varmaan pelaamaankin hyvin erilaisissa rooleissa. Ja Kiiskisestä on paha arvata, että laskeeko hänen olevan kunnossa vai pelaavan vain murto-osan kaudesta. Vähän vajaita on tosin Kangasniemenkin kaudet tupanneet olemaan. Lähdin tässä siitä, että molemmat pelaisivat saman verran.
Mutta laitteli noita pareja miten päin vaan, niin todella tasavahvat on KalPan ja Pelicansin laiturikalustot. Uhden KalPa-laiturin lihavoinnista huolimatta laittaisin pienen edun Pelicansille, mutta siinä puhutaan jo ihan makrotason makuasioista.
Playoffeja en tässä vielä ajatellut yhtään. Katsotaan näin elokuussa voimasuhteita/ennakko-arvioita joukkueille yleisesti ja keskitytään pleijareihin sitten keväämmällä.
Kohta lisää vertailuja, eli etsitään vielä tässä illan aikana paikat sekä KalPalle että Pelicansille rankingissa...
Voin ottaa jonkin sortin betsiä Horkyn maalimääristä, jos vain suostut. Vaikka 23 maalia rajaksi. Minä sanon että tekee alle 23, sinä 23 ja yli. Miltä kuulostaa :)?Av, fysiikka, johtajuus, persoona voisi kallistaa vaakaa Seksi Lassen puoleen. Ei sillä kyllä Kantnerin voisin Iikkaan vaihtaa. Horkyn osalta luotan kyllä että ensikaudella tulee se 25+20 tauluun.
Kiitos hyvä tarjous, mutta lyön vetoja vain ihmisten kanssa jotka tunnen oikeassa elämässä.Voin ottaa jonkin sortin betsiä Horkyn maalimääristä, jos vain suostut. Vaikka 23 maalia rajaksi. Minä sanon että tekee alle 23, sinä 23 ja yli. Miltä kuulostaa :)?
KalPa hommasi viime kaudella Miikka Pitkäsen ja Logan Hutskon, mut huonostihan noilla meni. Pitkänen oli paska, sai jatkaa matkaansa ja Hutsko loukkaantui. Lisäksi kauden alla kun Karlsson loukkaantui, niin KalPa hankki Filip Westerlundin, eli kyllä sielläkin niitä hankintoja tehtiin.Viimekaudella Lelu hankki Schnarrin, Tyrväisen, Kokon, Johannesenin, Juhiksen ja Bloodin.
Noista neljä ekaa olivat aivan nappihakuja siirtorajahankinnat Blood ja Juhis huteja. Kalpa ei kovin montaa hankintaa tainut viimekaudellakaan tehdä. Onko siellä miten paljon paukkuja vai joko on laitettu kaikki pelimerkit pöytään?
No, KalPa ei ole mitenkään riippuvainen Kiiskisestä. Kolmosketjusta löytyy varmaan lähtökohtaisesti rooli, ei paineita, johtava pelaaja ja varmasti koppiin iso palanen.Voi olla mutta täysin turha soppari. Ei mitään annettavaa enää tossa kunnossa.