Kai tuolle nyt sitten silloin tällöin soi Nokia tune?
Vannomaan en mene, mutta minun on annettu ymmärtää että mitään muuttokuormaa ei ole eikä tule.Nyt kun parin päivän päästä muuttokuorma Hakametsästä lähtee kohti Nokia Arenaa, niin muistetaanhan myös Palo-Pena pakata mukaan kuormaan?
Kun halli rakennettiin 125 miljoonalla eurolla tuollaiseen sinänsä fiksuun paikkaan, niin varmaan olisi voinut uhrata vielä yhden miljoonan lisää, että ihmismassat olisi saanut ohjattua jotenkin noiden kriittisten katujen yli tai ali muuta liikennettä halvaannuttamatta. Vaikka sitten toinen kansi ensimmäisen kannen päälle, jos eivät muuta olisi keksineet.
Eiköhän siellä nyt kuitenkin ole tilat joukkueen toimintaa varten, Hakametsässä on ollut vaan runsaasti tilaa. Hakametsän tilat on olleet täynnä vuosien mittaan kertynyttä tavaraa, jota on välillä talkoiltu pois, näitä varastoja ei siirretä areenalle.Vannomaan en mene, mutta minun on annettu ymmärtää että mitään muuttokuormaa ei ole eikä tule.
Tavarat tuodaan pelipäivänä ja samalla viedään pois. Minkäänlaisia säilytystiloja tai varastoa ei mukamas ole.
On varastotilat, mutta pienemmät mitä Hakametsässä. Joukkueella on tietysti omat nimikoidut tilansa, joten muuttokuormaa kyllä tulee.Vannomaan en mene, mutta minun on annettu ymmärtää että mitään muuttokuormaa ei ole eikä tule.
Tavarat tuodaan pelipäivänä ja samalla viedään pois. Minkäänlaisia säilytystiloja tai varastoa ei mukamas ole.
On varastotilat, mutta pienemmät mitä Hakametsässä. Joukkueella on tietysti omat nimikoidut tilansa, joten muuttokuormaa kyllä tulee.
Kieltämättä kuulosti aika hurjalta mitä minulle kerrottiin. Oletin silti että hallin suunnittelu komitean kaveri tiesi mistä puhui, mutta eihän sitä kaikkea voi kaikesta tietää.Eiköhän siellä nyt kuitenkin ole tilat joukkueen toimintaa varten, Hakametsässä on ollut vaan runsaasti tilaa. Hakametsän tilat on olleet täynnä vuosien mittaan kertynyttä tavaraa, jota on välillä talkoiltu pois, näitä varastoja ei siirretä areenalle.
Vannomaan en mene, mutta minun on annettu ymmärtää että mitään muuttokuormaa ei ole eikä tule.
Jo näin ennakkoon täytyy sanoa, että tässä saattaa olla hallin isoin "valuvika".
Taitaa olla kyseessä väärinkäsitys. Jossain jutussa mainittiin, että kauden jälkeen on roudattava kaikki kamat pois kiekoista lähtien MM-kisojen tieltä.Vannomaan en mene, mutta minun on annettu ymmärtää että mitään muuttokuormaa ei ole eikä tule.
Tiedän tämän, mutta ei nuo katuja sulkevat ja tiestä nousevat tolpat vaikuta kovin väliaikaiselta ratkaisulta.Alue on vielä täysin kesken. Liikennejärjestelyt muuttuu viä radikaalisti kun asemakeskus alkaa rakentumaan.
Pitäs olla 2h ennen.Muistaako kukaan monelta ovet aukeavat perjantaina?
Lipussa lukee tuntia ennen mutta muistelen että 16.30??
Jos kattot tota areenalle johtavaa kujaa niin ei sinne väkijoukkoon kyllä ole mitään mahdollisuutta ajaa autolla saati isolla bussilla. Eiköhän se Sorinkatu ole paras paikka jättää ja noutaa myös busseille. Mutta pääsääntöisesti taitaa olla käytössä tuo Tre-talon bussi parkki, koska siittä pääsee kätevästi ohittamaan Kalevantien, Sorinkadun ja Rautatienkadun katusulut.Ymmärsinkö nyt oikein tuosta lehtijutusta, että kannen alueelle ei ole tehty saattoliikenteelle mitään paikkaa. Henkilöautoliikenteelle ja takseille tuo Sorinkatu on hyvä vaihtoehto, mutta kun maakunnasta lähtee eläkeläisbussi katsomaan jonkun iskelmätähden esitystä, niin joutuvatko ne todella kävelemään hallille tuolta yliopiston viereen tehtävästä bussien parkkitilasta? Luulis, että sen bussin sais ajaa sinne kannelle, tyhjätä porukan ulos ja sitten kuski veisi dösän sinne parkkiin. No sama ongelma on tapahtuman loppuessa kun bussikuljetusporukka pitäis saada kyytiin. Käveleekö ne sinne bussiparkkiin? Ilmeisesti kyllä.
Tiedän tämän, mutta ei nuo katuja sulkevat ja tiestä nousevat tolpat vaikuta kovin väliaikaiselta ratkaisulta.
Näyttäis olevan tuhti kattaus jäämainoksia. Perjantainahan tuo nähdään.
Huomattavasti hitaammin sieltä pääsi pois kuin tuolta Areenalta tulee pääsemään jos ei ole aivan pakko ajaa lähimpään parkkitaloon ja mennä vain sitä yhtä reittiä.Ei sieltä Hakamettän parkkikseltakaan ihan noin vaan autolla päässyt pois.
Tosta voit tarkistaa. Linkki vie kuvaan areenan jäämainoksista.Vahva veikkaus että on tasan samat jäämainokset samoilla paikoilla kuin Hakametsässäkin kolme päivää sitten.