Ei vahvista, vaan tuo nimenomaan vahvistaa sen, kuinka toheloita myös suuryritykset tai laajasti kuluttajille näkyvät projektit (kuten uusi monitoimiareena) joskus voivat olla. Läheistä sukua olevien verkkotunnusten - joihin kuluttaja kohtuullisen suurella todennäköisyydellä hakeutuu informaation perässä - varaaminen ennen lanseerausta on aivan perusjuttu.
Helsinki Gardenille kävi aikanaan sama:
On sitä paitsi suuri onni unohduksessa, jos verkkotunnuksen nappaaja taloudellisen hyödyn tavoittelun sijasta haluaa vain huumormielessä hieman trollata sekä muistuttaa perusjutuista. Niinkuin näissä molemmissa tapauksessa äkkiseltään vaikuttaisi olevan. Itse asiassa nämä ovat saattaneet jopa pelastaa projektin omistajat potentiaalisesti kiusalliselta ja haitalliselta kiistalta moraalittomasti toimivaa tahoa vastaan.