Niin paikkana ainoa oikea vaihtoehto on tämä mihin sitä nyt suunnitellaan. Viinikka menee aivan liian kauas rautatieasemalta, jos meinataan ihmisten tulevan junalla peliin/tapahtumiin ? . Joku konsertti varmasti voisi vetää väkeä Helsingin suunnasta, mutta ei Tapparan/Ilveksen peleihin hesasta tulla junalla. Jos tapahtumaan tultaisi junalla, niin silloin pitäisi kyllä sitten myydä yhteislippua, joka sisältää lipun itse tapahtumaan ja menopaluun junalla (sikäli mikäli ne kulkevat).
Junallapa sitä, milläpä sitä muulla, jos ei oo autoa. Liftaamalla tietysti, mutta kun nämä nykyajan porvariorientoituneet painaa kaasua vaan, ellei ole stringeihin rajoittuva hamonen.
Siinä meidän hallihaaveilijoiden todellinen miehenkuva. No, asiaan; Pillusta ei ole siis kysymys, vaan
Tampereen Kansallisjäähallista. Minä olen pilluni pannut- ja nuolemalla puhtaaksi pessyt, mutta onko meidän
"hällimiähistä" puheidensa taakse. Se on perkele sillä tavalla, että lapiot nojaa tyhjänpanttina vajan seinustalla.
Jossain Mtv3:n tekstarilla oli juttua, ettei yhtään kuokanpistoa ole nähty. Joo, se oli minulta lainattu juttu. Minä olen puhunut lapionpistoista jo hallihankkeen alusta asti. Veikkaan, että toimittaja on tälläkin foorumilla piipahdellut.
Tosin, jäi minullakin vähän väliin, kun sain n. vuosi sitten kuukauden kirjoituskiellon. Päätin samalla itse pidentää sen n. 9- kuukauteen. Näitä santalaatikkoja on muuallakin.
Moderaattorinplanttu mainitsi tuomion julistaessaan, että:
"Ei ollut ensimmäistä kertaa asialla." No, en todellakaan ollut. Minä voin sanoa sinulle moderaattoripoika, että sinulla tulee olemaan vielä paljon asioita, jotka ovat ensimmäsistä kertaa edessäsi. Voi tulla pettymyksiä matkalla. Ota silloin 9- kuukauden miettimisaika, niin helpottaa.- Paitsi ettei helpota yhtään.
Joo, tota hallin lapionpistot olisi hyvä iskeä jo kesän kuluessa, jos meinataan ehtiä. Mahdolliset valitukset pitää toimittaa samojen tuomarien käsiteltäväksi, kuin purjehtijankin hallin valitukset käsiteltiin. Se on silloin ns. nopea käsittely. Ehkäpä purjehtija siksi onkin taustapiruna.