Jotain järkeä näihin kirjoituksiin. Tapparan materiaali oli halvempi mutta parempi? Mitä vittua "me" sitten maksetaan vuodesta toiseen kaikille turhantoimittajille huippumiehen palkkoja.
Minä olen väärä mies tähän vastaamaan. Tuota kysymystä voisi esittää esim. Lukon toimiston suuntaan.
Mutta älä tule tänne väittämään, että viime kauden Tappara oli materiaaliltaan jotenkin ylivertainen Lukkoon verrattuna.
Viime kauden Tappara oli materiaaliltaan ylivertainen Lukkoon verrattuna. Jos et tätä ymmärrä, niin ei voi mitään. Voit vertailla materiaaleja itse:
tuolta löytyy Tapparan viime kauden tilastot ja
tuolta Lukon. Tietysti tilastot eivät kerro kaikkea, mutta antavat jonkinnäköistä osviittaa.
Lukolla oli viime talvena lähes koko sarjan paras hyökkäysmateriaali ja oikealla peluutuksella olisi rehellisesti sanottuna pitänyt pystyä paljon perampaan.
Hyökkäys = koko joukkue ???
Mikä ihmeellinen tarve sinulla on nostaa Toivolaa ylös muiden kustannuksella? Kyllä aidosti Raumalainen valmentajakin voi menestyä ja osata tehdä oikeita asioita!
Lue ajatuksella muutama edellinen viestini tähän ketjuun.
No niin: Missä kohtaa väitän että Urama ei voi menestyä tai ei osaa tehdä oikeita asioita?? Jostain syystä itse haluat keksiä omituisia perusteluja sille miksi Urama on menestynyt päävalmentajana paremmin kuin Toivola, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Tämä ei edelleenkään tarkoita sitä, että Urama voisi joskus tulevaisuudessa menestyä, jopa Lukon peräsimessä.
Sanotaan se nyt vielä kerran: Mielestäni paras vaihtoehto olisi mennä Toivolalla vielä ensi kausi ja jatkaa sen jälkeen Uraman kanssa. Näin Ralekin saisi optionsa Tapparan kanssa käytettyä ja vietyä projektin loppuun kunnialla.
Toki tässä vaiheessa näyttää siltä että Toivola siirtyy lähemmäksi moottoritietä ja Rale tulee takaisin kotiin, mikä on ihan hyvä plan B, varsinkin jos Urama tuo tuliaisina muutaman parikymppisen pelimiehen.