Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 623
  • 385

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
No, hippiäissarjaan sitä kuulutaan. 1745 mm ja 65000g.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
YLÖS..

Nostetaampa tämäkin ylös.. paljon on väkeä tullut lisää ;)
 
Suosikkijoukkue
SUOMI
Viestin lähetti Cairns
Tappelufanaatikkonne on vaivalloiset 176-178cm ja 70kg,
mutta se ei estä minua ensi kaudella tiputtamaan hanskojani 190cm ja 100kg vastaan kun joukkueemme Itä-Helsingin Noutajat aloittavat toimintansa! =)

Asiasta (=noutajista) kiinnostuneet voivat kysellä enemmän mailin välityksellä, paljon on kerrottavaa! :P

Ottaisin haasteen vastaan jos osaisin luistella tai edes pelata auttavasti lätkää, hohhoo.

Niin joo ne mitat 190/104, kevääksi paino sataankymppiin, ja siitä loppukesäksi sataan. Jos kaikki menee niinkun pitää ja jaksaa ja ei sada eikä tuule jne jne.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Pituus: 173 cm
Paino: 80 kg +/- 3 kg, riippuu kunnosta.
Jalat ja pää painaa... Urheilen ja opiskelen... Massaa olla pitää.

Mitään ei liikaa, mitään ei liian vähän. Tyytyväinen olen itseeni ulkoisesti.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
181 Kg ja 80 Cm... eiku päinvästoin. Siis ihan siro jääkäri!
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Pituutta on siunaantunut 171 cm ja painoa 97 kg. Tälläinen "pikku tankki" siis. Tai Jatkoajan Eric Cartman. Puntteja on tullut joskus nosteltua niin paljon, ettei tuo ihan pelkkää läskiä ole. Tosin on sitäkin paljon. :D
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No mä en ilmeisesti tähän vielä vastannut:

187/120kg. Mutku mä oon entinen jenkkifutari, en mä muuten niin paljon painaisi...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
75 kiloa teräksistä vartaloa

Niin, teräksisessä vartalossani on massaa 75 kg. Pituuden osalta sanottakoon että työterveysguruni mielestä olen ihan ihannepainossa, jos kasvan muutaman sentin lisää pituutta.

Täältä tähän
 

Jerzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TAPPARA
Pisin tähän mennessä: !95cm/104kg huhuh! tosin kaveri vieressä jolla ei vissiin oikeuksia ainakin 2m!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
161 cm ja hitun alle 50 kg. Höyhensarjaan siis mars mars!!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
176cm, 72kg
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Kevyt kenttäkirahvi...

Pituut mull ois 215 cm ja painoakin 112 kg.

PS. foto ois kiva ylläri
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Rapster pitääkin ottaa mukaan, kun lähtee katsomaan SaiPa-HPK ottelua... 175/75 ja iso suu, läskiä lähinnä mahassa ja päässä
 

Janneone

Jäsen
IIK! olen lihonnut!

Tämähän on jo vanha viestiketju viime toukokuulta ja tuossa kun vilkasin omaa aikaisempaa viestiä, niin huomasin että olen lihonnut n.3-4kg. Sen siitä saa kun jättää urheilun ja siirtyy penkkiurheilijaksi. Noh, ensi syksynä olis tarkotus hypätä taas välivuoden jälkeen kaukaloon, täytyy varmaan alottaa hirmuiset kunnonkohotus ja kropan trimmaus treenit..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös