Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 616
  • 385

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
188/93

Alle 90 kg tässä tavoitellaan.
Olen kovin pettynyt, sillä mielikuvani on ollut sellanen n.173/65 jouhevasti muita Jukolan yössä eksyttävä urospuolinen ihmisoletettu, jota ei selostastajan kuiskauskaan tavoita.

Itse mennään noin 186/100. Alkukuusta oli vielä painoa 107kg, alemmas on tultu ja sadan pinnassa oli parisen vkoa sitten, mutta vaakalle vasta kuun lopussa, ja joku 90 ois kiva sitten joskus tuonnempana.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
175 cm ja ~70 kg
Eli ei mikään pikku likka. Olen vuosia ja vuosia pyrkinyt pitämään painoni alle seitsemänkymmenen. Joidenkin mielestä (esim. äitini) voisin tietenkin hoikempi olla mutta en ole nähnyt laihduttamista vaivan arvoisena kun kuitenkin olen ihan normaalipainoinen. Näyttävä nainen kuten ukkini tapasi sanoa.

Pakko kyllä sanoa, että varsin hyvissä suhteissahan tuo menee. Olen nyt siis itse se verrokki, yli 10cm lyhyempi ja melkein samoissa painoissa. Enkä itsekään siis aivan överin lihavalta näytä. Paino kertoo hieman muuta.

Eli luvut itsellä 161/67. Ote vähän livennyt, enkä saa nyt painoa alle 65.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
184cm/88-90kg toi paino heittelee pari kiloa suuntaan tai toiseen riippuen päivästä.

Hauska yksityiskohta muuten miten tuo mun paino on noussut kaavalla 10kg / 10vuotta. Alle kakskymppisenä kun mittaa oli tuo vähän yli 180cm painoin joku 65kg, kolmekymppisenä 75 ja nelikymppisenä about 85, nyt ikää hieman alle 50.

Kympin jos sais tuosta nykyisestä painosta veks niin olis aika kiva, nousis ylämäet fillarilla aika paljon pienemmällä voimalla.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Turhake eli siis 180/80. Standardi möllis. Stanu. Normi jamppa. Turhake. Joo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös