Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 616
  • 385

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
186/78. Ennen tuli oltua enemmänkin alipainoinen, mutta jälleen kerran asian korjasi Suomen puolustusvoimat: 9 kk palvelusta, 9 kg lisää painoa.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
15 ja juhlakunnossa yli 20,pistäkää paremmaks.

Tämä oli kannanotto galluppeihin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Heh

No nyt tuli nimimerkki Pihville voittaja, meinaan minä. Neljä senttiä lyhyempi kuin hän ja painoa itselläni on 69 kg. Repikää siitä! :D
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
150/30

:D saatte aika hyviä olla, että laitatte paremmaksi. Tähänkin kuitenkin löytyy järkiselitys, mutta ei siitä sen enempää. Kyseessä ei silti ole kymmenen vuoden ikä ;)
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
178/75

Armeija edessä kohta ja pelottaa jo valmiiksi että miten käy fyysiselle kunnolle kun on tottunu reenaan kaks kertaa päivässä.
 

tsei_tsei

Jäsen
Joopa joo

Noniin, onhan täällä pisempiäkin kavereita kun minä, parilla sentillä, mutta sitä mieltä olen, että alle 100-kiloiset punnitaan neuvolassa! Tai no, ei siitä ole kuin vuosi kun minäkin olin alle 100 kiloa. Nyt on kuitenkin pituutta 190cm (okei, jäin kiinni valeesta, intissä mitattiin 189,5cm) ja painoa on viimeisimmän punnituksen mukaan 109 kiloa, joten otan osaa riisitautiset. Lihasta ei ole ihan hirveästi, joten voisipa tuosta 15 kiloa laihduttaa, mutta en taida viittiä.
 

JanJ

Jäsen
181 / 86
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alittakaapas tämä

Pituutta on huikeat 152cm ja painoa 50kg. Uskallan väittää olevani Jatkoajan pienin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Tappelufanaatikkonne on vaivalloiset 176-178cm ja 70kg,
mutta se ei estä minua ensi kaudella tiputtamaan hanskojani 190cm ja 100kg vastaan kun joukkueemme Itä-Helsingin Noutajat aloittavat toimintansa! =)

Asiasta (=noutajista) kiinnostuneet voivat kysellä enemmän mailin välityksellä, paljon on kerrottavaa! :P
 

tsei_tsei

Jäsen
Re: Alittakaapas tämä

Viestin lähettänyt käyttäjä Gellner
Pituutta on huikeat 152cm ja painoa 50kg. Uskallan väittää olevani Jatkoajan pienin.

Pitäisiköhän laittaa oma sarja naisille? ;) Ainiin, mutta eihän naiselta saa painoa tiedustelle, mutta hei, kyllähän nimimerkiltä voi sen tehdä :D
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Marjanpoimija...

Tollanen keskivertopuolustajan mitta on kertynyt:
190cm ja 92kg. 95kg oli sillon kun tuli treenattua vielä vähemmän kun nyt.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
XXXXXL
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Ei ihan "Reten" mitoissa, mutta 174 cm ja painoa hulppeat 86 kg. Sitä se punttari teettää...
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Stondiksessa saattaa olla tuolla 20 -sentin paremmalla puolella, tiedä häntä varmaksi kun en ole kerennyt mittaamaan..

Vai oliko tää pituus ihan pituus, siis pituus? koko vartalon? ketä se kiinnostaa?
183/86
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös