Kuka on Jatkoajan suurin...

  • 41 335
  • 385

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
...ja nyt puhutaan nimenomaan fyysisestä olemuksesta. Itse olen melko pieni, ja tähänhän on helppo laittaa mitä vaan mutta tyhmiä kysymyksiähän ei olekaan, siis...

180 cm, 75 kg.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vaivalloisen näköinen....

... pikku hippiäinen olen minä. Pituus 192 cm, paino 101kg. Paino kesäisin pyrkii hieman lisääntymään. Ne terassit, nääs, ne terassit... noh, talvella pitää sitten läskiä saada pois esim. sählyn avulla... NO NIIN, piti tarkistaa nuo mitat, annoin ensin väärää tietoa. Pituus putosi 4 cm (!) ja paino laski 2 kg. Nyt tuossa sitten on tämänhetkiset oikeat mitat. Rinnanympärystä ja lantion leveyttä en viitsi laittaa, koska ei tässä nyt Miss Universum-kisoihin olla menossa... :D :D
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Strategiset mittani 186 cm/83 kg

Intissä painoin 94, mutta silloin tuli käytyä kyllä salilla runsaammin... ja sodessa :)
Että ei se pelkästään lihasmassaa ole mikä on hävinnyt, onneksi.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Mä luulin otsikon perusteella , että nyt tulee " John Holmes - kisa "...... Pituus 186 , paino 108 vai oliko se nyt toisinpäin ..........
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mehän taidetaan olla Predatorin kanssa sitten ainoat, joita ei mitata enää neuvolassa. Siellä kuulemma mitta-asteikot loppuu 190 senttiin ja 90 kiloon.

Taitavat noillakin ylärajoilla olla varautuneet pahimman varalle siellä neuvolassa...
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
jaaha, suuri painoindeksi keskustelu taas.

181cm/58kg, repikää siitä ;-)

on se jumankauta kun ihminen ei liho millään. tosin emmää kyllä mikään satakiloinenkaan läskimaha haluaisi olla :)
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Huh, en sentään lyhin.
177cm/79kg. Tosin tällä hetkellä ei pysy mikään sisällä, joten paino kohta alle 70:nen...
 

Rocco

Jäsen
Pituutta 0.00187 kilometriä ja massaa 0.082 tonnia.
 

pykli

Jäsen
Ja pöh ! 185/50 - tosin normaalissa Notre Dame -ryhdissäni vain 175. Paino +/- 2 kiloa, näin siis viimeisen viiden-kuuden vuoden ajan. Hah.

--- pykli
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Taidan olla pienin

Mittaa hurjat 173cm ja painoakin tuollaiset 72kg. Ei se koko vaan se miten sitä käyttää..
 

Jokipoika

Jäsen
Taidampa olla 187cm / 88,5kg. Eli tämä runko soveltuu oikein hyvin niihin joukkuelajeihin joita harrastan.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Pituutta 176 cm ja painoa 73kg. Painoa on vähiten futiskauden lopussa (syksyllä '99 63kg, viime syksynä 68kg) ja eniten maaliskuussa punttikauden lopussa (kahtena viime keväänä n.76kg.) Intissä (1998) painoa kertyi kahtena ensimmäisenä kuukautena kuutisen kiloa (68->74) ja kaikki pelkkää läskiä. Alokaskauden jälkeen pääsi paremmin treeneihin, jolloin paino tietysti laski, mutta kyllä kyseinen laitos saa ihmisen rapakuntoon.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
183 cm, paino heittelee pari kiloa 80:n molemmin puolin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös